Inderdaad, grappig dat mensen Teeuwen tegenwoordig associeren met Wilders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]Alsof die zich inlaat met Wilders? Dat denk je toch niet serieus.
Ik durf te stellen dat jij banger bent dan hij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over angst? Hij is zelf toch het allerbangst?
Oh. Waarvoor ben ik bang volgens jou?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat jij banger bent dan hij.
Met deze opinie heeft Wilders mij, naar mijn mening, persoonlijk beledigd. Ik zal hier over een uurtje dieper op ingaan. Dit is voor mij onacceptabel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stuk van Wilders zelf. Als de film net zo weinig inyhoudelijk en nietszeggend is dan is het allemaal een storm in een glas water.
Weer de zoveelste vergelijking met nazi-Duitsland....quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Ippon het volgende:
Die film zal even legendarisch worden als 'Triumpf des Willens' van Leni Riefenstahl.
"Triomf van het Westen"
*zucht*quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Inderdaad, grappig dat mensen Teeuwen tegenwoordig associeren met Wilders..
Je wordt op je wenken bediend. Wat heb je nog meer te klagen over Moslims?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht*
Ik riep maar wat, net zoals mijn voorganger.
Maar goed, de meiden van Halal gaan em knuffelen. Als ze dat nou filmen, dan hebben we wat.
Wordt trouwens ook tijd dat er eens terug geknuffeld wordt.
Ik zeg toch, wordt tijd dat er eens teruggeknuffeld wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Wat heb je nog meer te klagen over Moslims?
Moslims gaan Wilders knuffelen
Legandarisch, als in overtuigende fascistische propaganda?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Ippon het volgende:
Die film zal even legendarisch worden als 'Triumpf des Willens' van Leni Riefenstahl.
"Triomf van het Westen"
Niets is overtuigender dan de waarheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Legandarisch, als in overtuigende fascistische propaganda?
Ik ben bang dat de tegenstanders van Wilders die vergelijking met nazi-Duitsland wel zullen maken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef Ankeiler1 het volgende:
[..]
Weer de zoveelste vergelijking met nazi-Duitsland....
De film gaat bij mijn weten helemaal nbiet over de joden of de moslims. De film zal gaan over het causale verband tussen koranteksten en wangedrag door moslims.
Als die er zijn, kunnen die prima gemaakt worden. Waarom niet? Hebben de Nazi's copyright erop? Moeten er eerst 6 miljoen moslims vermoord worden voordat je een vergelijk kunt maken? Wat voor voorwaarden hanteer je soms?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de tegenstanders van Wilders die vergelijking met nazi-Duitsland wel zullen maken.
Jij wilt terugknuffelene? Ga je gang!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch, wordt tijd dat er eens teruggeknuffeld wordt.
Maar goed. Eens afwachten of de moslim in de straat er ook zo over denkt.
Ja, geweldig. Wilders die als GrootMoefti aan alle moslims gaat uitleggen wat er echt in de Koran staat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef Ankeiler1 het volgende:
[..]
Weer de zoveelste vergelijking met nazi-Duitsland....
De film gaat bij mijn weten helemaal nbiet over de joden of de moslims. De film zal gaan over het causale verband tussen koranteksten en wangedrag door moslims.
http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/23/bin4.htmlquote:Wilders kan de commotie in binnen- en buitenland maar niet begrijpen. ''Ik zou zeggen: wacht de film af en beoordeel hem daarna. Laat mij tot die tijd doen wat ik moet doen.''
http://www.nos.nl/nosjour(...)/281107_wilders.htmlquote:Wilders bevestigt dat hij aan een film werkt met een anti-islamitisch karakter. Het gaat om "een stevige film", die ertoe zou moeten leiden dat de Koran wordt verboden.
"De boodschap is dat de Koran een verschrikkelijk boek is, dat nog vaak leidt tot verschrikkelijke handelingen. Ik heb eerder al gezegd dat de Koran een fascistisch boek is."
Bang om een onvertogen woord te spreken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh. Waarvoor ben ik bang volgens jou?
Ik als volgeling ben er op uit jou RSI te geven door te laten reageren op mijn posts.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef Elkarden het volgende:
1 ding mag duidelijk zijn, de islam duldt geen tegenspraak en haar volgelingen zijn eropuit ons monddoodde dhimmi's te maken.
Boe!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bang om een onvertogen woord te spreken.
Maar is het een plicht om wel te beledigen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef sizzler het volgende:
Een Deen zei het laatst bij nova heel pakkend:
"Niemand heeft het recht om niet beledigd te worden."
Als het een plicht zou zijn moeten we het allemaal doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is het een plicht om wel te beledigen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het een plicht zou zijn moeten we het allemaal doen.
Af en toe is het noodzakelijk. Vooral bij hen die er het slechtste tegen kunnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is dat toch ? Ben ik nog de enige met opvoeding waarin mij geleerd is dat het not done is om mensen te beledigen ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef sizzler het volgende:
Als het niet nodig is moet je het inderdaad niet doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is dat toch ? Ben ik nog de enige met opvoeding waarin mij geleerd is dat het not done is om mensen te beledigen ?
Hoe wil je het vermijden? Als ik zeg Japie is een homo, kan het zijn dat Japie zich beledigd voelt omdat hij homo's maar niks vindt. Vervolgens voelt een homo zich weer beledigd omdat Japie zich beledigd voelt en dat dus inhoudt dat Japie homo's maar niks vindt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat is dat toch ? Ben ik nog de enige met opvoeding waarin mij geleerd is dat het not done is om mensen te beledigen ?
Nou, waar is de noodzaak dan om moslims te beledigen ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
Als het niet nodig is moet je het inderdaad niet doen.
En als je dan een ongelukkige opmerking maakt, maak je je verontschuldigingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hoe wil je het vermijden? Als ik zeg Japie is een homo, kan het zijn dat Japie zich beledigd voelt omdat hij homo's maar niks vindt. Vervolgens voelt een homo zich weer beledigd omdat Japie zich beledigd voelt en dat dus inhoudt dat Japie homo's maar niks vindt.
Als ik op zondag m'n auto was stoot ik m'n streng christelijke buurman voor het hoofd. Als mijn streng christelijke buurman mij vertelt dat ik op zondag niet m'n auto mag wassen stoot hij mij voor het hoofd.
De ene keer als ik voor een oud vrouwtje opsta in de bus, is ze beledigd omdat ik haar kennelijk beschouw als oud, slecht ter been en hulpbehoevend en zij zichzelf niet zo ziet. De andere keer als ik NIET opsta, voelt een ander oud vrouwtje zich beledigd.
Het hangt er vanaf wie je beledigt en met welk doel. Doe je het persoonlijk of beledig je een groep. Zijn grappen over Belgen wel toegestaan maar grappen over moslims niet? En waarom is het al decennia lang mogelijk om christenen te beledigen en waarom zou dat bij moslims niet mogen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Noodzaak? Als ik een stukje wil wandelen is het ook geen noodzaak om mijn schoenen aan te doen, maar ik wens wel de vrijheid te hebben. Gelukkig bestaan onze vrijheden er niet alleen uit wat noodzakelijk is. Vrijheid is dingen mogen doen die volgens een ander niet noodzakelijk hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, waar is de noodzaak dan om moslims te beledigen ?
Daarvoor hoef je niet naar Denemarken te gaan. Onze eigen minister van financiën is hetzelfde van mening:quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef sizzler het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Interessant.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:25 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.foxnews.com/video/index.html
Wilders op Foxnews.
Waarom is dat jammer? Daar staat Wilders gewoon voor. Als je Marijnissen vraagt te praten over de NAVO, dan zal hij ook zeggen dat het afgeschaft moet worden (slecht voorbeeld, want dat standpunt is veranderd, maar goed.) Dat is niet jammer, dan kun je verwachten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef sizzler het volgende:
Jammer alleen dat hij moslims als `retarded` bestempeld.
Hij zwakt af? Hij trekt een directe relatie tussen de verzorgingsstaat en extremisme onder moslimsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Interessant.
Jammer alleen dat hij moslims als `retarded` bestempeld. Later zwakt hij af.
Niet als je iets zegt of doet waar je achter staat. Als iemand vindt dat vrouwen niet mogen studeren, omdat ze alleen voorbestemd zijn voor huwelijk en moederschap, en hij vindt het krenkend dat ik gestudeerd heb en werk, ga ik me daar echt niet voor verontschuldigen. Sterker nog, ik vind het op mijn beurt weer kwetsend dat hij zo over vrouwen denkt, en zou graag zien dat hij zich bij mij verontschuldigt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
En als je dan een ongelukkige opmerking maakt, maak je je verontschuldigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |