ik wil die troep uit berlijn zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp voor als ik me zo gedoucht & aangekleed heb
Jij ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Fret Click tshirt x Cheap Monday Latjo Lajban Black Selvedge no. 666 x Nike SB Sandalwoods
Allemaal vers uit Berlijn. Schoenen + tee zijn een happy found in een vintage sneakerzaak en de broek een happy find bij een gast die álle Cheap Monday modellen voor mannen verkocht, voor een gezonde prijs
hé tijger die broek is wel dope alleen maak is een foto waar je hem goed op je ass ziet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Fret Click tshirt x Cheap Monday Latjo Lajban Black Selvedge no. 666 x Nike SB Sandalwoods
Allemaal vers uit Berlijn. Schoenen + tee zijn een happy found in een vintage sneakerzaak en de broek een happy find bij een gast die álle Cheap Monday modellen voor mannen verkocht, voor een gezonde prijs
ik bedoelde met die opmerking dat mijn broek niet zo valt als ik normaal loop/sta etc.. ik heb nu echt zo'n leipe pose daaromquote:Op maandag 7 januari 2008 11:03 schreef Mindstate het volgende:
Een broek die vaag valt als je recht staat, ga je dan de hele dag gebukt lopen?
Rrrquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij de laatste 20 jaar in een grot geleefd?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:58 schreef ireallylovejazz het volgende:
fret clicks zijn volgens mij het enige geslaagde dat nike sb ooit heeft uit gebracht.
nee. hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Heb jij de laatste 20 jaar in een grot geleefd?
Kan wel kloppen jaquote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dat ding is volgens mij het enige geslaagde dat cars ooit heeft uit gebracht
Ik moet wel meegaan met de sufu flow jwzquote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:24 schreef zwahiel het volgende:
Sarlo, nice top. En we weten toch wel hoe je eruit ziet met je gezicht
* zwahiel moet nog ff een goeie pic maken, pic's mislukken steeds :/
Die camera!quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:10 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhm trui, weet ik eigenlijk waarvan, riem H&M, broek H&M, all stars
Dan maar niet met een fototoestel
idd vrij weinig bijzondersquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef funkyelectro- het volgende:
niks bijzonders;
[ afbeelding ]
Grapje....toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef funkyelectro- het volgende:
niks bijzonders;
[ afbeelding ]
Die DC's heb ik ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef funkyelectro- het volgende:
niks bijzonders;
[ afbeelding ]
Schoenen zijn heel vet, broek ook, shirt normaal..quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef funkyelectro- het volgende:
niks bijzonders;
[ afbeelding ]
sjezus wat een dikke pensquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Op de één of andere manier als ik zo foto's maak lijkt het of ik een dikke buik hč
Als je weet welk merk die jeans zijn ga je me dood bashen en voor fashionhoer uitmakenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:57 schreef Pie.cr het volgende:
Nice jeans.
Nog veeel commercieelerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef MP. het volgende:
levi's?
Jij gaat door voor de ijskast!.. Ja het was een raw model dus ik dacht zal eens gaan kijken of deze wel een beetje slijten.. heb nog 8 nudies ofzo in de kast liggen dus wilde eens even gaan testen.. en voor 40 euo kan ik het altijd proberenquote:
hij ziet er mooi uit! lekker belangrijk dat het een replay is, niks mis mee, maar 40 euro zei je? WTF? waar heb je die broek gekocht dan? zo'n raw wil ik ook wel voor 40 euro.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:03 schreef sarlo het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de ijskast!.. Ja het was een raw model dus ik dacht zal eens gaan kijken of deze wel een beetje slijten.. heb nog 8 nudies ofzo in de kast liggen dus wilde eens even gaan testen.. en voor 40 euo kan ik het altijd proberen
Ja, maar hierzo gaat het over de kledingquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:08 schreef Pie.cr het volgende:
nice tits.
Of in een winkel, zoals Arafat enkele posts terugquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:28 schreef Erotica_ het volgende:
jeeeej laat ik ff in een openbare wc een foto makeeen
ARAFAT!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of in een winkel, zoals Arafat enkele posts terug
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:30 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer voor een T-shirt ja!
Coole schoenen, dat wel.
Leuk shirt, waarvandaan?quote:
Nice rack.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:06 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Vogelperspectief![]()
Onder; legging + laarsjes
Ziet er best dope uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef funkyelectro- het volgende:
niks bijzonders;
[ afbeelding ]
$24 maar op de officiele website! Zijn ze ook in NL ergens verkrijgbaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
coolhunting x furni horloge
hee een andere stijl! (dan de inmiddels uniforme t-shirt met opdruk, cardigan, skinny jeans en sneakers outfit van de meeste - mannelijke - posters hier, hoewel DoimeN's outfit weer een andere uniformiteit volgt, maar binnen deze kont-ext is het opvallend, plosteling heel "eigen" en "individueel" en lijken de andere outfits veel meer "trendy uniform")quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef DoimeN het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van John Miller. Das ook.
Inderdaad, Holland is maar $6 en The Netherlands $35..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
met een aantal LIF-ers besteld, verzendkosten zijn niet zo hoog, je moet Holland ipv The Netherlands aanvinken, dan issie goedkoper
Asics opzich niet zo erg, maar die flap welquote:
\quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Asics opzich niet zo erg, maar die flap wel
Volgens mij een gewassen dry SJquote:Op zondag 13 januari 2008 18:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke broek is dat? Nudie toevallig?
Ik dacht een tear indigo Regular Ralfquote:Op zondag 13 januari 2008 18:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij een gewassen dry SJ
Ow, dan zit ik er maar een beetje naastquote:Op zondag 13 januari 2008 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dacht een tear indigo Regular RalfWant die heb ik ook gehad en hij lijkt er verdacht veel op
Ja en die van mij is stukquote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, dan zit ik er maar een beetje naast![]()
Is wel een toffe broek trouwens, al kun je de wassing niet echt goed zien van boven.
Minder mooi. Is dat die RR die bij je kruis is gescheurd?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja en die van mij is stuk!#$%@&*@%$$@`*
Jep en en das nie alleen bij mn kruis gebleven maar ook overgegaan op mn kont. Onder de achterzak loopt de gat door. Niet meer te redden dusquote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Minder mooi. Is dat die RR die bij je kruis is gescheurd?
Waar heb je dat zwarte ding vandaan?quote:
ja dat is hem ookquote:Op zondag 13 januari 2008 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dacht een tear indigo Regular RalfWant die heb ik ook gehad en hij lijkt er verdacht veel op
dat "zwarte ding" heb ik gekocht bij de layout in zwolle, maar het was een uitverkoopsel dus hij is niet meer te koop denk ik. Maar je kan een soortgelijk vest bij elk gemiddeld kledingwinkel wel vinden.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb je dat zwarte ding vandaan?
En overigens is die horloge idd heel dope. als er nog meer mensen zoiets willen ben ik wel in om ze nog eens te bestellen
Ik wil evt ook wel zo'n wit horlogequote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heb je dat zwarte ding vandaan?
En overigens is die horloge idd heel dope. als er nog meer mensen zoiets willen ben ik wel in om ze nog eens te bestellen
Nie slecht, wat voor een das had je erbij?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een belangrijke presentatie op school, dus maar even strak in het pak. Stropdasje heb ik maar weer af gedaan want die had ik al lang genoeg om vandaag
volgens mij kan jij wel een paar steunzolen gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:55 schreef ForumGek het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt - Boss
Broek - Levis 504 Straight
Nieuwe schoenen: Onitsuka Tiger - OK Basketball HI
In Parselmouth stand.....dus
Gewoon zwart, enige das die ik heb liggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nie slecht, wat voor een das had je erbij?
Wat is dat voor een toffe horloge???quote:
Staat heel leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
t-shirt lange mouw: HEMA
v-hals trui: ESPRIT
vest: ESPRIT
Jeans: REPLAY
Een overhemd voor meisjes heet toch echt een blouse hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Frankkk het volgende:
Als je je overhemd nou ff in je broek doet, ziet het er heel puik uit
Dus je bent een meisje? Had ik niet uit de foto opgemaakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Een overhemd voor meisjes heet toch echt een blouse hoor. Ik stop het niet in m'n broek om de volgende 2 redenen:
- dan zie je minder blokjes en ik hou van blokjes![]()
- M'n broek is iets te groot
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus je bent een meisje? Had ik niet uit de foto opgemaakt.
O, wachtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Een overhemd voor meisjes heet toch echt een blouse hoor. Ik stop het niet in m'n broek om de volgende 2 redenen:
- dan zie je minder blokjes en ik hou van blokjes![]()
- M'n broek is iets te groot
En niet zomaar een meisjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep!
[ afbeelding ]
Voor als je me niet gelooft
Oh en Jay-T kan die strakke polo wel hebben![]()
Beetje gay achtigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM shirt
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
lang geleden dat je een foto hebt gepost hier.quote:
Erg zwart jaquote:
quote:
En wat draag jij vandaag?quote:
Een mooie witte polo in combinatie met een champions trainingsbroekquote:
HOM ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM shirt
American Apparel
Nudie RRDS
H by Hudson
Merk boxershort/ t-shirtsquote:
[pics only]quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een mooie witte polo in combinatie met een champions trainingsbroekhuisstyl
voor het weekend bij ouders thuis zijn
![]()
Dacht dat men alleen bij voetbalwedstrijden papieren vliegtuigjes voor de camera langs liet vliegen.quote:
Nice man, vooral die Avengers zijn yummie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ link | afbeelding ]
HM x Seiko x Cheap Monday Latjo Lajban no. 666 unwashed x Nike SB Avenger
hehehe, ik heb niks tegen cardigans, of het uniforme, het beste uniform sinds tijden wat mij betreft. ik kan me ergere trends herinneren/ voorstellen. whats next?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Pie.cr het volgende:
The cardigans vs klark.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Eigenlijk komt alleen mannelijk poster nr2 ermee weg.
Gefelicitieerd u wint de koelkast met vries gedeelte.
Ik zou als ik jou was de broek iets laten inkorten (zodat dat harmonica-effect verdwijnt) en de kraag laten knijpen zodat ie netjes langs je hals/de kraag van je shirt loopt. Nu staat 'ie echt te wijd en dat valt alleen nog maar meer op wanneer je je shirt dicht heb en een das om.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een belangrijke presentatie op school, dus maar even strak in het pak. Stropdasje heb ik maar weer af gedaan want die had ik al lang genoeg om vandaag
De I [hartje] ... shirts komen op. Mark my words.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:31 schreef klark het volgende:
[..]
hehehe, ik heb niks tegen cardigans, of het uniforme, het beste uniform sinds tijden wat mij betreft. ik kan me ergere trends herinneren/ voorstellen. whats next?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef Huppelei het volgende:
[..]
De I [hartje] ... shirts komen op. Mark my words.
Dit soort dingen: http://www.welovetshirts.com/
alsjeblieft niet, hou lekker je cardigans/overhemd aan alsjeblieft. volgens het britse modeblad ID worden het hippe overalls, ruitjeshemden, gaatjes t-shirts (en andere kledingstukken in dezelfde stof: sheer, weet er geen nederlands woord voor) , maar ook de (alweer?) dandy/gentleman stijl van mooie hemden en pakken etc.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef Huppelei het volgende:
[..]
De I [hartje] ... shirts komen op. Mark my words.
Dit soort dingen: http://www.welovetshirts.com/
Ziet d'r cool uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, en misschien eerder gepost, maar draag vandaag precies hetzelfde, dus who cares
Styleforum ftwquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, en misschien eerder gepost, maar draag vandaag precies hetzelfde, dus who cares
die schoenen maar dan de kleur bruin net zoals je riem en dan is hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Vette stylo. Waar heb je die cardigan gekocht en hoeveel was tie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Lief! Van edc?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:49 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw shirtje
quote:
Yes. Je hebt een heel mooi figuur, Audevie. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef arneaux het volgende:
Goed lichaam ook wel.
Trui is van de WE, ik heb daar een tijdje gewerktquote:
inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 00:09 schreef MrBrightside het volgende:
Het kost veel geld, en dan zie je er alsnog saai uit.
Ziet er dope uitquote:
dude echt zonde van je geld manquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Burberry polo
[ afbeelding ]
Davis watch
[ afbeelding ]
&
Armani broek
[ afbeelding ]
&
Prada America's cup 2007 edition schoenen
[ afbeelding ]
In Italie zijn ze ook helemaal gek op zulke schoenen, meestal voel ik helemaal met ze mee qua mode, maar die schoenen heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prada America's cup 2007 edition schoenen
[ afbeelding ]
In Italië zijn ze nog veel gekker op dit soorten Nikes onder een wortel(spijker)broek, f*cking unbelievable.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
In Italie zijn ze ook helemaal gek op zulke schoenen, meestal voel ik helemaal met ze mee qua mode, maar die schoenen heb ik nooit begrepen.
Ook dat ja, dan hebben ze een mooi outfit aan en dan verneuken ze het totaalplaatje met zulke schoenen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:51 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
In Italië zijn ze nog veel gekker op dit soorten Nikes onder een wortel(spijker)broek, f*cking unbelievable.
[ afbeelding ]
Dit heb ik zó vaak gezien. Bij Italië stelt iedereen zich een land voor waar mensen zich goed kleden maar dat is ook iets van de oudere mensen. De jeugd daar is slechter gekleed dan de NL jeugd imho.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
een mooie outfit aan en dan verneuken ze het totaalplaatje met zulke schoenen.
waarvandaan heb je dat vestje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja dat lijkt me niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dit heb ik zó vaak gezien. Bij Italië stelt iedereen zich een land voor waar mensen zich goed kleden maar dat is ook iets van de oudere mensen. De jeugd daar is slechter gekleed dan de NL jeugd imho.
Ik vind het altijd jammer dat mensen die arrogant genoeg zijn om een schoolvorm die door de meerderheid van de Nederlanders is c.q. wordt gefrequenteerd af te zeiken zelf geen drie regels zonder taalfouten kunnen produceren.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me niet. Wat bedoel je precies met dat?
Of jij vindt zwarte ''leren'' (lees: plastiek) bontkraagjassen ordinairder dan dat wordt het haast niet. Wat vind ik nu precies? Volgens mij ontbreekt er een bepaling bij vinden.
Zucht, vmbo.
kijk dit zie ik nou wat liever,quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef Rutgerr het volgende:
Sportschoenen zie ik sowieso het liefst niet buiten de sportschool/Noorderplantsoen.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat míjn ogen slecht waren, maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een legging was
Je hoeft je hoofd ook niet te posten toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hmm, ik ga mezelf niet posten want ik zie er horrible uit. Carnaval is niet goed voor de mens.
Nice!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef Rutgerr het volgende:
Sportschoenen zie ik sowieso het liefst niet buiten de sportschool/Noorderplantsoen.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
De rest is ook brak XDquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hoeft je hoofd ook niet te posten toch?
Capequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:33 schreef arneaux het volgende:
Je moet die cape met die grote knoop afdoen, dan is t nog wel leuk.
Ik heb geen truiquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:45 schreef arneaux het volgende:
Ja maar lieverd als je weet dat het koud is trek je toch een trui aan ofzo. Of zon Arafatsjaal, ook altijd dope.
Ooooh hoodiesquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:56 schreef arneaux het volgende:
Geen 1 trui?. Dat kan je niet maken. Een vrouw hoort minimaal 1 hoodie te hebben.
Outsiderquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veelal betekent dan ook niet dat het altijd gebreid is
Jammer van die eenpersoonsbedquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:56 schreef Luie-princes het volgende:
Ik verveelde me dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van mij mogen Jovink, Henk & Pie.cr wel weer eens wivah's posten.
trouw mequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:56 schreef Luie-princes het volgende:
Ik verveelde me dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere asics met terugkomend ornaje in t shirt lekker lekker,.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:56 schreef Luie-princes het volgende:
Ik verveelde me dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnenkort eentje dan, van mn nieuwe april 77 broekquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:56 schreef Luie-princes het volgende:
Ik verveelde me dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt meer als een verkapte kick , Schatjequote:Op zondag 24 februari 2008 16:58 schreef schatje het volgende:
-edit: topic maar even opgeschoond
zijn geen all starsquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef parselmouth het volgende:
LeukAl hou ik niet zo van All-stars.
[ afbeelding ]
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek
hahahquote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Trouw met me![]()
@parsel, je ziet er heel goed uit!
@taart, ook nice
nice ^__^quote:Op maandag 25 februari 2008 19:31 schreef flaykd het volgende:
[ afbeelding ]
broek ziet er aan de onderkant raar uit, omdat die een beetje erg was afgezakt
Ice Tea?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:44 schreef flaykd het volgende:
[..]
zie ik daar nou een tafelpoot tussen je benen
Sorry makker, ik was toch echt eerstquote:
Niet aangenomen zeker?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
hahah. trio trouwen dan maarquote:Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Sorry makker, ik was toch echt eerst![]()
@flaykd: Nice, ben geen fan van je chucks, maar de rest is (voorzover ik kan zien) oke.
Welke hoodie is dat?
zag em bij de V&D, toch maar gekochtquote:Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef Subzero_X het volgende:
@flaykd: Nice, ben geen fan van je chucks, maar de rest is (voorzover ik kan zien) oke.
Welke hoodie is dat?
heb 'm ook alleen inverted, niet van de V&D overigens.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef flaykd het volgende:
[..]
zag em bij de V&D, toch maar gekocht
waarom trek je die dingen zo hoog opquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen toch tegen Tigers?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef schatje het volgende:
Taart ziet er altijd wel sexy uit, die stropdas maakt het helemaal af.
Tigers sneakers vind ik zo fout.
Omdat je een taillerok niet op je heupen hoort te dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:24 schreef flaykd het volgende:
[..]
waarom trek je die dingen zo hoog op
Waarom eigenlijk? Ik twijfelde nog tussen een stel tigers of die all stars look a like van diesel in donkerblauwe denim kleurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef schatje het volgende:
Taart ziet er altijd wel sexy uit, die stropdas maakt het helemaal af.
Tigers sneakers vind ik zo fout.
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft ...
Dat vind ik best een goed punt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft hoeft het van mij al niet meer..
@parsel: laat ze maar kletsen hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft hoeft het van mij al niet meer..
@parsel: laat ze maar kletsen hoor
Waarom stel jij dat iemand die zich wil onderscheiden alto is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.
(Alto![]()
)
omdat je je anders niet zo buitenproportioneel druk maakt om of je wel anders (oftewel alternatief) bent dan de rest. Draag gewoon wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:12 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Waarom stel jij dat iemand die zich wil onderscheiden alto is?
Rustig aan jongen, ik geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 05:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.
(Alto![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |