Niet aangenomen zeker?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef parselmouth het volgende:
LeukAl hou ik niet zo van All-stars.
[ afbeelding ]
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek
hahah. trio trouwen dan maarquote:Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Sorry makker, ik was toch echt eerst![]()
@flaykd: Nice, ben geen fan van je chucks, maar de rest is (voorzover ik kan zien) oke.
Welke hoodie is dat?
zag em bij de V&D, toch maar gekochtquote:Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef Subzero_X het volgende:
@flaykd: Nice, ben geen fan van je chucks, maar de rest is (voorzover ik kan zien) oke.
Welke hoodie is dat?
heb 'm ook alleen inverted, niet van de V&D overigens.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef flaykd het volgende:
[..]
zag em bij de V&D, toch maar gekocht
waarom trek je die dingen zo hoog opquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef parselmouth het volgende:
LeukAl hou ik niet zo van All-stars.
[ afbeelding ]
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek
Wat heeft iedereen toch tegen Tigers?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef schatje het volgende:
Taart ziet er altijd wel sexy uit, die stropdas maakt het helemaal af.
Tigers sneakers vind ik zo fout.
Omdat je een taillerok niet op je heupen hoort te dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:24 schreef flaykd het volgende:
[..]
waarom trek je die dingen zo hoog op
Waarom eigenlijk? Ik twijfelde nog tussen een stel tigers of die all stars look a like van diesel in donkerblauwe denim kleurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:26 schreef schatje het volgende:
Taart ziet er altijd wel sexy uit, die stropdas maakt het helemaal af.
Tigers sneakers vind ik zo fout.
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft ...
Dat vind ik best een goed punt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft hoeft het van mij al niet meer..
@parsel: laat ze maar kletsen hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Subzero_X het volgende:
het kan best zijn dat ze leuk zijn jij ze leuk vindt, maar als de halve wereldbevolking die schoenen heeft hoeft het van mij al niet meer..
@parsel: laat ze maar kletsen hoor
Waarom stel jij dat iemand die zich wil onderscheiden alto is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 05:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.
(Alto![]()
)
omdat je je anders niet zo buitenproportioneel druk maakt om of je wel anders (oftewel alternatief) bent dan de rest. Draag gewoon wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:12 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Waarom stel jij dat iemand die zich wil onderscheiden alto is?
Rustig aan jongen, ik geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 27 februari 2008 05:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel een reden hebben he, misschien dat ze leuk zijn. Maar daar ben jij veel te goed voor natuurlijk, jij bent verheven boven de halve wereldbevolking.
(Alto![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |