In Italië zijn ze nog veel gekker op dit soorten Nikes onder een wortel(spijker)broek, f*cking unbelievable.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
In Italie zijn ze ook helemaal gek op zulke schoenen, meestal voel ik helemaal met ze mee qua mode, maar die schoenen heb ik nooit begrepen.
Ook dat ja, dan hebben ze een mooi outfit aan en dan verneuken ze het totaalplaatje met zulke schoenen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:51 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
In Italië zijn ze nog veel gekker op dit soorten Nikes onder een wortel(spijker)broek, f*cking unbelievable.
[ afbeelding ]
Dit heb ik zó vaak gezien. Bij Italië stelt iedereen zich een land voor waar mensen zich goed kleden maar dat is ook iets van de oudere mensen. De jeugd daar is slechter gekleed dan de NL jeugd imho.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
een mooie outfit aan en dan verneuken ze het totaalplaatje met zulke schoenen.
waarvandaan heb je dat vestje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto, en misschien eerder gepost, maar draag vandaag precies hetzelfde, dus who cares
Nou ja dat lijkt me niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dit heb ik zó vaak gezien. Bij Italië stelt iedereen zich een land voor waar mensen zich goed kleden maar dat is ook iets van de oudere mensen. De jeugd daar is slechter gekleed dan de NL jeugd imho.
Ik vind het altijd jammer dat mensen die arrogant genoeg zijn om een schoolvorm die door de meerderheid van de Nederlanders is c.q. wordt gefrequenteerd af te zeiken zelf geen drie regels zonder taalfouten kunnen produceren.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me niet. Wat bedoel je precies met dat?
Of jij vindt zwarte ''leren'' (lees: plastiek) bontkraagjassen ordinairder dan dat wordt het haast niet. Wat vind ik nu precies? Volgens mij ontbreekt er een bepaling bij vinden.
Zucht, vmbo.
kijk dit zie ik nou wat liever,quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef Rutgerr het volgende:
Sportschoenen zie ik sowieso het liefst niet buiten de sportschool/Noorderplantsoen.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat míjn ogen slecht waren, maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een legging was
Je hoeft je hoofd ook niet te posten toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hmm, ik ga mezelf niet posten want ik zie er horrible uit. Carnaval is niet goed voor de mens.
Nice!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef Rutgerr het volgende:
Sportschoenen zie ik sowieso het liefst niet buiten de sportschool/Noorderplantsoen.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |