$24 maar op de officiele website! Zijn ze ook in NL ergens verkrijgbaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
coolhunting x furni horloge
hee een andere stijl! (dan de inmiddels uniforme t-shirt met opdruk, cardigan, skinny jeans en sneakers outfit van de meeste - mannelijke - posters hier, hoewel DoimeN's outfit weer een andere uniformiteit volgt, maar binnen deze kont-ext is het opvallend, plosteling heel "eigen" en "individueel" en lijken de andere outfits veel meer "trendy uniform")quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef DoimeN het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt van John Miller. Das ook.
Inderdaad, Holland is maar $6 en The Netherlands $35..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
met een aantal LIF-ers besteld, verzendkosten zijn niet zo hoog, je moet Holland ipv The Netherlands aanvinken, dan issie goedkoper
Asics opzich niet zo erg, maar die flap welquote:
\quote:Op zondag 13 januari 2008 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Asics opzich niet zo erg, maar die flap wel
Volgens mij een gewassen dry SJquote:Op zondag 13 januari 2008 18:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke broek is dat? Nudie toevallig?
Ik dacht een tear indigo Regular Ralfquote:Op zondag 13 januari 2008 18:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij een gewassen dry SJ
Ow, dan zit ik er maar een beetje naastquote:Op zondag 13 januari 2008 18:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik dacht een tear indigo Regular RalfWant die heb ik ook gehad en hij lijkt er verdacht veel op
Ja en die van mij is stukquote:Op zondag 13 januari 2008 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, dan zit ik er maar een beetje naast![]()
Is wel een toffe broek trouwens, al kun je de wassing niet echt goed zien van boven.
Minder mooi. Is dat die RR die bij je kruis is gescheurd?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja en die van mij is stuk!#$%@&*@%$$@`*
Jep en en das nie alleen bij mn kruis gebleven maar ook overgegaan op mn kont. Onder de achterzak loopt de gat door. Niet meer te redden dusquote:Op zondag 13 januari 2008 18:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Minder mooi. Is dat die RR die bij je kruis is gescheurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |