abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 19:26:15 #241
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55855227
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doelbewust incompetentie dus en dat op elke laag van overheid. Dat zijn boute uitspraken.

Maar als het dus voorkomen had kunnen worden. Wordt dus glashard gezegd dat het een MIHOP is. Want als vooraf bekend en er wordt niets gedaan op moment zelf is het doelbewust mogelijk maken van.
Okay.... Als we nou er allemaal van uit gaan dat het een MIHOP was he ?

Kunnen we het DAN eindelijk met elkaar eens zijn dat ze 4 vliegtuigen hebben LATEN kapen, er 1 in elke WTC toren hebben laten vliegen, 1 in het Pentagon en 1 hebben laten crashen ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_55856294
Dat klinkt alsof ze ook precies wisten waar en wanneer ze zouden crashen, en dat denk ik niet
Ze hebben de waarschuwingen gewoon bewust genegeerd en dan kom je ook niet achter dat soort informatie.

Toch opmerkelijk dat er leden van deze commissie tijdens hun onderzoek van gedachten veranderd zijn .
  maandag 7 januari 2008 @ 20:05:38 #243
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55856350
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:02 schreef atmosphere2 het volgende:
Dat klinkt alsof ze ook precies wisten waar en wanneer ze zouden crashen, en dat denk ik niet
Ze hebben de waarschuwingen gewoon bewust genegeerd en dan kom je ook niet achter dat soort informatie.

Toch opmerkelijk dat er leden van deze commissie tijdens hun onderzoek van gedachten veranderd zijn .
Okay, misschien had ik duidelijker moeten zijn; Zijn we het er dan over eens dat het 4 passagierstoestellen waren ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_55856604
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat maakt toch niks uit, geef maar een linkje dan volgen de anders denkenden vanzelf wel

Kan ik het gelijk van twee kanten bekijken, lijkt me wel zo fair. Flight 93 is een geromantiseerd verhaal wat er in het vliegtuig is gebeurd en dat zal best wel kloppen, maar ik zou iets meer willen zien wat er nou op de grond is gebeurd, dus brokstukken, vluchtroute, getuigen en dan gewoon van beide kanten.
Dan kun je het best naar youtube gaan en Shanksville als zoekactie opgeven. Dan komt er een mix van verschillende uitzendingen getuigen enz ..
alleen maar op debunk sites kijken geeft geen evenwichtig beeld.
pi_55856624
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:05 schreef ChOas het volgende:

[..]

Okay, misschien had ik duidelijker moeten zijn; Zijn we het er dan over eens dat het 4 passagierstoestellen waren ?
ik wel ja
  maandag 7 januari 2008 @ 21:10:53 #246
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55858161
quote:

Nee niet opmerkelijk, de hoeveelheid incompetentie van alle lagen binnen elk van de betrokken instanties.

Odigio was een uur of wat op de hoogte en heeft het gechat met de medewerkers. Er zijn velen overleggen verplaatst of gecanceld. Van bedrijfjes van vriendjes van Silverstein en dergelijke. In het pentagon wordt gesproken over een missile dat in x minuten gaat inslaan.

Bush en SS die het niet nodig vinden om het schooltje te verlaten. Allemaal zaken die een indicatie aangeven dat er echt wel info bekend is. NORAD, FAA en dergelijk die expres redelijk traag de connecties naar de verschilldene instantie verwerkt. Bij alle vliegtuigen was decaminuten bekend dat er iets gaande is. De standdown van de F16 en pas worden ingezet met een snelheidsrestrictie met een verkeerde locatie. Directe opruiming van brokstukken en schade voordat er uberhaupt een gediplomeerd instantie er zich meebemoeit.

Wat voor sancties staat er op dat als je als NL politieagent op de PD de boel aanpast of artikelen ontvreemd omdat je vermoedens hebt dat bijvoorbeeld je overbuurjongen betrokken is en je een goede bekende bent van de familie.?
Het is dus een partij minder verdacht maken door jouw toedoen ...Waarom mag dat wel op alle 3 de PDs van 911.

Op zo onnoemelijk veel momenten was er door elke van de betrokken instanties de uitkomst van de aanslag beinvloedbaar. Als er wel volgens het prejuly-protocol was gehandeld?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:18:37 #247
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55858403
quote:

Bewust genegeerd oké, maar om welke redenen? Hebben de "highest levels of the government" (wie mogen dat wel niet precies zijn?) dit genegeerd omdat ze dachten de aanslagen te kunnen gebruiken voor hun politieke ideeen, of omdat ze andere prioriteiten hadden, de informatie die ze kregen niet concreet genoeg was, etc?
  maandag 7 januari 2008 @ 21:25:08 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55858597
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee niet opmerkelijk, de hoeveelheid incompetentie van alle lagen binnen elk van de betrokken instanties.

Odigio was een uur of wat op de hoogte en heeft het gechat met de medewerkers. Er zijn velen overleggen verplaatst of gecanceld. Van bedrijfjes van vriendjes van Silverstein en dergelijke. In het pentagon wordt gesproken over een missile dat in x minuten gaat inslaan.

Bush en SS die het niet nodig vinden om het schooltje te verlaten. Allemaal zaken die een indicatie aangeven dat er echt wel info bekend is. NORAD, FAA en dergelijk die expres redelijk traag de connecties naar de verschilldene instantie verwerkt. Bij alle vliegtuigen was decaminuten bekend dat er iets gaande is. De standdown van de F16 en pas worden ingezet met een snelheidsrestrictie met een verkeerde locatie. Directe opruiming van brokstukken en schade voordat er uberhaupt een gediplomeerd instantie er zich meebemoeit.
Jezus, het voelt alsof ik een bukkake aan onzin over me heen heb gekregen.
quote:
Wat voor sancties staat er op dat als je als NL politieagent op de PD de boel aanpast of artikelen ontvreemd omdat je vermoedens hebt dat bijvoorbeeld je overbuurjongen betrokken is en je een goede bekende bent van de familie.?
Het is dus een partij minder verdacht maken door jouw toedoen ...Waarom mag dat wel op alle 3 de PDs van 911.
PD? Plus, relevantie Ik kan er geen chocola van maken.
quote:
Op zo onnoemelijk veel momenten was er door elke van de betrokken instanties de uitkomst van de aanslag beinvloedbaar. Als er wel volgens het prejuly-protocol was gehandeld?
Onnoemelijk? Gaan we weer de wensdenktoer op?

-edit-

Zeg Lambiekje, wat is er volgens jou eigenlijk gebeurd op 9/11? Je bent een stereotype windvaantje, je draait met alles mee zolang jouw 9/11 mythe (want dat is het in feite) maar in stand kan worden gehouden. Laat nou eindelijk eens zien dat je aan waarheidsvinding doet. Laat zien dat je je argumenten in een context kunt plaatsen die een hypothese oplevert die beter aansluit bij de feiten dan de énige cohorente hypothese die er nu is, namelijk de officiele lezing.

Kom op Lambiekje, doe het.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 07-01-2008 22:30:20 ]
pi_55860631
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef Lambiekje het volgende:

Lekker dan .. daar wisten ze dat het veilig was qua alles op voorhand maar bij NewYork en Pentagon wisten ze het niet... lekker geloofwaardig. Zeer selectieve onkunde dus.
Selectieve onkunde? Bij jou zul je bedoelen.
3 verschillende locaties, 3 verschillende situaties. Waarom zouden ze op alle locaties hetzelfde moeten weten?
quote:
De kapers konden ook met een huurhummer aankomen zetten bijvoorbeeld. Als aanval onverwachts kwam dan was Florida ook geen zekerheid. KLAAR.
Het had gekund. Dan had die hummer wel eerst door allerlei afzetteningen etc gemoeten. Meestal wordt de buurt in een grote straal rond waar de president is wel afgezet.
Hij zou wat dat betreft eerder gevaar lopen als die hals over kop weggaat...
quote:
Reprimandes juist openlijk.

Voorkomen had het met grootste gemak. Visums verstrekken aan bekende criminelen is vragen om moeilijkheden. Of bijvoorbeeld luisteren naar tig onderzoeken over Taliban en OBL. Maar op hogerhand wordt alles geblokt. Nee het had niet voorkomen kunnen worden. Droom jij maar verder.
Prima.
pi_55860816
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Torah het volgende:

[..]

Als je alles bij elkaar optelt en op een hoopje gaat vegen mis je zo ongeveer 95 %, maar zoals gezegd dit is te bizar voor woorden allemaal.
Inderdaad het is inderdaad bizar dat een stel gekken een verkeers vliegtuig als wapen willen gebruiken.
Er zijn ook geen vergelijkbare zaken. Dus alles wat er rond deze vlucht gebeurd is zo'n beetje nieuw.

Dat bij een ander vliegtuig ongeluk wel meer en grotere brokstukken te vinden zijn wil betekend gewoon dat er een andere situatie was. Vliegtuig dat niet bewust naar de grond werd gestuurd. Hardere grond, andere invalshoek. Bomen die het vliegtuig afremden. Het kan vanalles zijn.
pi_55860904
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:20 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Weer generaliseer je m'n opmerking , ik sprak slechts over specifieke gevallen. Leer eens rustig interpreteren !
Ik blijf maar herhalen met jou:
quote:
Net wilde je nog zo graag een inhoudelijke discussie voeren en nu ineens blijf je bezig over een verschil van interpretatie....
Verspil je tijd eens aan wat nuttigere dingen.

Zoals uitleggen waarom die brokstukken niet een paar km verderop kunnen zijn beland. Of waarom het logisch is dat het vliegtuig is neergeschoten maar dat de meeste brokstukken toch in het verlengde van de vliegrichting liggen ipv evenver alle kanten op.
pi_55860976
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Lambiekje het volgende:

Odigio was een uur of wat op de hoogte en heeft het gechat met de medewerkers.
Waarom haal je er toch weer zaken bij die al jaren geleden ontmaskerd zijn?

Het maakt jou zo ongeloofwaardig als je om deze zoveel tijd dat onzin verhaal weer naar voren haalt. Ik lees in ieder geval de rest van je post al niet meer...
pi_55861662
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef Torah het volgende:

[..]

Die ken ik niet precies, wat mag dat dan wel inhouden?
Het is een hele stapel maatregelen en wetten die binnen een maand na 9/11 werden doorgevoerd om zo terrorisme goed te kunnen bestrijden. Er was echter veel kritiek op omdat het vergaande maatregelen betrof die privacy van de burger schenden .
Nog belangrijker vind ik dat de Bush administration als gevolg van de Patriot act veel meer vrijheid kreeg omdat er veel minder controle plaatsvond ( door de controlerende macht). Ook het preventief aanvallen werd mogelijk door die act .
De presidentiële macht werd al met al een stuk groter.
pi_55861713
Zit nu naar de uitzending van de Reunie van gister te kijken.
Daarbij was de Nederlandse vlieginstructeur te gast die 1 van de piloten heeft opgeleid. Hij verteld dat die kaper vloeiend Engelse, Frans en Duits sprak. Altijd vriendelijk was, behulpzaam en eigenlijk niet veel met de Islam bezig was.
Deze Nederlander leid nog steeds mensen op om verkeersvliegtuigen te vliegen.

Om maar even aan te geven dat het niet om zomaar een Cesna opleiding ging, dat het niet duidelijk was wat het plan van die kapers was en dat ze wel degelijk hun talen spraken.
pi_55861789
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Het is een hele stapel maatregelen en wetten die binnen een maand na 9/11 werden doorgevoerd om zo terrorisme goed te kunnen bestrijden. Er was echter veel kritiek op omdat het vergaande maatregelen betrof die privacy van de burger schenden .
Nog belangrijker vind ik dat de Bush administration als gevolg van de Patriot act veel meer vrijheid kreeg omdat er veel minder controle plaatsvond ( door de controlerende macht). Ook het preventief aanvallen werd mogelijk door die act .
De presidentiële macht werd al met al een stuk groter.
Het is helemaal niet zo vreemd om na zo'n verregaande aanslag extra maatregelen te nemen.

Wat dat betreft is het geklaag op die nieuwe wetten ook wel erg dubbel. Ene moment wordt er geklaagd dat ze de aanslagen niet hebben voorkomen. Andere moment wordt er geklaagd dat ze wetten en regels instellen om de kans op een nieuwe aanslag te verkleinen.
pi_55862150
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door atmosphere2 op 07-01-2008 23:33:24 ]
pi_55862321
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het is helemaal niet zo vreemd om na zo'n verregaande aanslag extra maatregelen te nemen.
Dat is niet vreemd nee , wel vreemd zijn het soort maatregelen dat men ging nemen . martelen werd plotseling mogelijk en ook preventief aanvallen . Dit zijn zeer ernstige zaken ,en dat allemaal om een eigen agenda te voeren. 9/11 is misbruikt door de Bush admin.

Het is per definitie niet verstandig veel macht bij weinig mensen te leggen ,want dan is de kans dat alles fout gaat het grootst.
pi_55862434
Een stukje uitleg over het groter worden van de macht van de president als gevolg van 9/11

begint op 46:40 tot ongeveer 50:00

http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/viewer/Viewers/ViewerVideoOnly.aspx?mode=Default&peid=7a1f9d76-48da-41ad-ae47-59fc7645a2d2&pid=c15df25e-022b-419d-9677-2d0ad75fc298&playerType=WM7#

[ Bericht 60% gewijzigd door atmosphere2 op 08-01-2008 01:44:30 ]
pi_55862506
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd nee , wel vreemd zijn het soort maatregelen dat men ging nemen . martelen werd plotseling mogelijk
Het martelen werd niet mogelijk, het werd gewoon gedaan. De martelingen waren wel illegaal en mensen zijn er ook voor aangepakt.
quote:
en ook preventief aanvallen .
Zoals welke aanvallen dan?
Om Irak binnen te vallen hadden ze alsnog de steun van de VN nodig.
quote:
Dit zijn zeer ernstige zaken ,en dat allemaal om een eigen agenda te voeren. 9/11 is misbruikt door de Bush admin.

Het is per definitie niet verstandig veel macht bij weinig mensen te leggen ,want dan is de kans dat alles fout gaat het grootst.
Er is geen enkele garantie dat het wel goed gaat als de macht bij minder mensen ligt.
Bush en Co, de CIA en de FBI hebben ook op eigen houtje buiten de wet om genoeg dingen gedaan.
pi_55862516
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef atmosphere2 het volgende:
Een stukje uitleg over het groter worden van de macht van de president als gevolg van 9/11

Ik neem aan dat je een film bedoeld, welke dan?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:09:16 #261
52357 Lambiekje
pi_55863201
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jezus, het voelt alsof ik een bukkake aan onzin over me heen heb gekregen.
[..]
Dat kan niet ... ik ben geen meervoudig persoon.

Fijne voorkeur van erotiek heb je.
quote:
PD? Plus, relevantie Ik kan er geen chocola van maken.
[..]
PD : Plaatsdelict >> Crimescene.
quote:
Onnoemelijk? Gaan we weer de wensdenktoer op?

-edit-

Zeg Lambiekje, wat is er volgens jou eigenlijk gebeurd op 9/11? Je bent een stereotype windvaantje, je draait met alles mee zolang jouw 9/11 mythe (want dat is het in feite) maar in stand kan worden gehouden. Laat nou eindelijk eens zien dat je aan waarheidsvinding doet. Laat zien dat je je argumenten in een context kunt plaatsen die een hypothese oplevert die beter aansluit bij de feiten dan de énige cohorente hypothese die er nu is, namelijk de officiele lezing.

Kom op Lambiekje, doe het.
Volgens mij weet jy heel goed hoe ik het plaatje zie....

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 08-01-2008 00:16:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:12:25 #262
52357 Lambiekje
pi_55863270
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:11 schreef wormwood het volgende:
Zit nu naar de uitzending van de Reunie van gister te kijken.
Daarbij was de Nederlandse vlieginstructeur te gast die 1 van de piloten heeft opgeleid. Hij verteld dat die kaper vloeiend Engelse, Frans en Duits sprak. Altijd vriendelijk was, behulpzaam en eigenlijk niet veel met de Islam bezig was.
Deze Nederlander leid nog steeds mensen op om verkeersvliegtuigen te vliegen.

Om maar even aan te geven dat het niet om zomaar een Cesna opleiding ging, dat het niet duidelijk was wat het plan van die kapers was en dat ze wel degelijk hun talen spraken.
Ik heb hele andere verhalen gelezen dat deze meneer dacht dat het wel besprakte heren waren en dat hij ze geintreseerd toesprak in hun taal maar dat er geen zinnig woord uit die kwasten kwam.
pi_55863346
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb hele andere verhalen gelezen dat deze meneer dacht dat het wel besprakte heren waren en dat hij ze geintreseerd toesprak in hun taal maar dat er geen zinnig woord uit die kwasten kwam.
http://player.omroep.nl/?aflID=6208926&tab=Zoek fragment
Het item begint ongeveer bij 11 minuten.

Dan hoor je het van de man zelf.
pi_55864405
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:39 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het martelen werd niet mogelijk, het werd gewoon gedaan.
Om het te doen moet het toch eerst mogelijk zijn? En hoe komt het dat dit gewoon gedaan kon worden ?
quote:
De martelingen waren wel illegaal en mensen zijn er ook voor aangepakt.
Dat waren geen incidenten maar van bovenaf geregisseerde methoden die in al die gevangenissen voorkwamen. Waarom denk je bijvoorbeeld dat deze gevangenissen in gebieden staan waar er geen enkel recht geldt voor de gevangenen? Ze vielen buiten het Amerikaans recht en buiten elke andere vorm van rechtspraak.
Er zijn maar een paar mensen licht bestraft , en dit zijn geen lieden op hoge posities . Het was ook meer om de schijn op te houden dat martelen 'not done' is.
quote:
Zoals welke aanvallen dan?
die op Irak
quote:
Om Irak binnen te vallen hadden ze alsnog de steun van de VN nodig.
die hebben ze nooit gekregen omdat er een hele reeks landen tegen waren.
quote:
Bush en Co, de CIA en de FBI hebben ook op eigen houtje buiten de wet om genoeg dingen gedaan.
Dat valt reuze mee omdat ze min of meer een vrij-brief hadden gekregen om alles te doen dat noodzakelijk was om het land te beschermen. Ze zijn in ieder geval niet bestraft voor hun daden.

[ Bericht 3% gewijzigd door atmosphere2 op 08-01-2008 02:54:57 ]
pi_55864462
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een film bedoeld, welke dan?
Was de link ff vergeten:

vanaf 46:40 tot ongeveer 50 minuten.
http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/viewer/Viewers/ViewerVideoOnly.aspx?mode=Default&peid=7a1f9d76-48da-41ad-ae47-59fc7645a2d2&pid=c15df25e-022b-419d-9677-2d0ad75fc298&playerType=WM7#

Jij vond dit eerder echter propaganda, ik denk niet dat anderen het daarover met je eens zijn .
pi_55865009
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd nee , wel vreemd zijn het soort maatregelen dat men ging nemen . martelen werd plotseling mogelijk en ook preventief aanvallen . Dit zijn zeer ernstige zaken ,en dat allemaal om een eigen agenda te voeren. 9/11 is misbruikt door de Bush admin.

Ik ben me gisteren eens gaan inlezen/kijken en kwam een paar filmpjes van Bush tegen waarin hij zegt dat het 'verrekte handig' zou zijn als hij dictator zou zijn. Shocking om dat soort geintjes uit de mond van een President te moeten horen.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_55865015
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Bewust genegeerd oké, maar om welke redenen? Hebben de "highest levels of the government" (wie mogen dat wel niet precies zijn?) dit genegeerd omdat ze dachten de aanslagen te kunnen gebruiken voor hun politieke ideeen, of omdat ze andere prioriteiten hadden, de informatie die ze kregen niet concreet genoeg was, etc?
Hoe denk je daar eigenlijk zelf over?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:59:39 #268
52357 Lambiekje
pi_55865877
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 02:12 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Was de link ff vergeten:

Jij vond dit eerder echter propaganda, ik denk niet dat anderen het daarover met je eens zijn .
zeer amusante talk...

oh wat geeft deze man het goed aan wat de debunkers zijn .. willfully ingnorants.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 08-01-2008 09:16:45 ]
pi_55866009
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:58 schreef atmosphere2 het volgende:

Om het te doen moet het toch eerst mogelijk zijn? En hoe komt het dat dit gewoon gedaan kon worden ?
Jij stelt dat er na 9/11 ineens wetten waren waarin werd gezegd dat martelen mocht, dat is onzin.
quote:
Ze vielen buiten het Amerikaans recht en buiten elke andere vorm van rechtspraak.
Zoals gezegd, er waren dus geen nieuwe wetten voor.
quote:
die op Irak
[..]

die hebben ze nooit gekregen omdat er een hele reeks landen tegen waren.
En een andere reeks landen waren voor.
Maar goed, dat maakt ook niet uit. Jij stelde dat ze dankzij nieuwe wetten ineens Irak binnen konden vallen, dat was dus ook niet zo.
quote:
Dat valt reuze mee omdat ze min of meer een vrij-brief hadden gekregen om alles te doen dat noodzakelijk was om het land te beschermen. Ze zijn in ieder geval niet bestraft voor hun daden.
Nee daar hadden ze wel hun zondebokken voor.
pi_55866033
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 02:12 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Was de link ff vergeten:

Kun je even aanwijzen waar jij eerder die link hebt laten zien en ik dat propaganda noemde?

Je lult steeds meer uit je nek.

edit: Kan de video niet eens kijken.
Het is dus een speech van Van Rossum weer een analyst die even gaat vertellen hoe het zit. Hij heeft net zo goed een mening als jij en ik. Niks bijzonders.

[ Bericht 9% gewijzigd door wormwood op 08-01-2008 09:36:28 ]
pi_55866051
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:14 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik ben me gisteren eens gaan inlezen/kijken en kwam een paar filmpjes van Bush tegen waarin hij zegt dat het 'verrekte handig' zou zijn als hij dictator zou zijn. Shocking om dat soort geintjes uit de mond van een President te moeten horen.
Een president die grapjes maakt. Poepoe...

Zal zeker wel in een tijd zijn geweest dat die nieuwe wetten wilde doorvoeren maar dat die telkens tegengehouden werden door de Senaat ofzo.
pi_55866930
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:12 schreef wormwood het volgende:

[..]

Een president die grapjes maakt. Poepoe...

Zal zeker wel in een tijd zijn geweest dat die nieuwe wetten wilde doorvoeren maar dat die telkens tegengehouden werden door de Senaat ofzo.
Was op 18 december 2000, dus vlak na de verkiezingen in dat jaar

http://www.youtube.com/watch?v=aD3xfT0c99g
pi_55866976
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:01 schreef Torah het volgende:

[..]

Was op 18 december 2000, dus vlak na de verkiezingen in dat jaar

http://www.youtube.com/watch?v=aD3xfT0c99g
Een uitspraak weer compleet uit hon context gerukt. Typerend weer.

Maar hoe denk je inmiddels over vlucht 93? Begrijp je al waarom er geen herkenbare vleugels te vinden zijn? Heb je de getuigenverslagen al gelezen?
pi_55867452
Nee ben ik nog niet uit wormwood. ik heb de getuigenverslagen gelezen en flink gegoogeld en getuigen gezien, variërend van raket, klein vliegtuig tot groot vliegtuig. De vleugels hoeven voor mij uiteraard helemaal niet als vleugel herkenaar te zijn, maar het materiaal wel en daar knelt de schoen een beetje. Is er iets bekend onder welke hoek het toestel de grond heeft geraakt?
pi_55867599
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:29 schreef Torah het volgende:
Nee ben ik nog niet uit wormwood. ik heb de getuigenverslagen gelezen en flink gegoogeld en getuigen gezien, variërend van raket, klein vliegtuig tot groot vliegtuig. De vleugels hoeven voor mij uiteraard helemaal niet als vleugel herkenaar te zijn, maar het materiaal wel en daar knelt de schoen een beetje.
Hoe kun jij vleugelmateriaal van romp materiaal onderscheiden als het allebei in kleine stukjes uit elkaar is gespat? De meeste stukken zijn volgende de mensen die ter plaatse zijn geweest niet groter dan een telefoonboek.
En waarom wil je perse een vleugel kunnen herkennen?
quote:
Is er iets bekend onder welke hoek het toestel de grond heeft geraakt?
Daar zijn verschillende verhalen over. Maar de meeste spreken wel van een 'haakse' hoek. Bijna loodrecht. In de grond is ook een afdruk te zien van een vlieguig. In het midden een grotere 'ingraving' en links en rechts daarvan een lange smalle ingraving.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:40:17 #276
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55867676
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef atmosphere2 het volgende:

Hey leuk, daar was ik bij . Wat een cynist is die van Rossum ook he, dodelijk gewoon.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:46:32 #277
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55867790
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens mij weet jy heel goed hoe ik het plaatje zie....
Nee, vertel. En dan stapsgewijs he:

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7
  • Wat deed Bush, en wat moest ie doen?
  • na 9/11, welke plaats nemen de aanslagen in in de Amerikaanse en wereldpolitiek

Ik ben benieuwd of je met ook maar een enigszins coherent verhaal kan komen.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 10:50:09 #278
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55867851
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zeer amusante talk...

oh wat geeft deze man het goed aan wat de debunkers zijn .. willfully ingnorants.
    Psst... van Rossum gelooft niet in een inside job, hij vindt dat mensen die dat wel doen een uitvlucht zoeken voor de complexe wereld waar we nu in leven, waarin sommige mensen houvast en zekerheid willen hebben. Die creeeren ze door te stellen dat 9/11 een samenzwering moet zijn geweest, wilfully ignorant dus .

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 08-01-2008 10:56:30 ]
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:52:37 #279
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55867901
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 07:16 schreef Torah het volgende:

[..]

Hoe denk je daar eigenlijk zelf over?
    Ik denk daar vanalles en nog wat over, maar ik wil het eerst wel eens van Atmosphere horen. Hij ontwijkt telkens maar weer lastige vragen, het wordt tijd voor wat antwoorden.

Heb jij eigenlijk al je hoofd geklaard en een idee over één of meerdere van de talloze zaken aan 9/11?
    pi_55868106
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk daar vanalles en nog wat over, maar ik wil het eerst wel eens van Atmosphere horen. Hij ontwijkt telkens maar weer lastige vragen, het wordt tijd voor wat antwoorden.

Heb jij eigenlijk al je hoofd geklaard en een idee over één of meerdere van de talloze zaken aan 9/11?
    Nope, daarom stelde ik jou eigenlijk de vraag, wat jij denkt wat er nou precies gebeurd is en dat is naar aanleiding van het berichtje waarop ik op jou reageerde. En wat atmosphere denkt, staat daar los van
    pi_55868368
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7
  • na 9/11, welke plaats nemen de aanslagen in in de Amerikaanse en wereldpolitiek

• Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    pi_55869616
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    Het ontwijken van vragen schijnt standaard te zijn.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij vind dat er stukken van vleugels te zien moeten zijn. En waarom jij daar zo'n waarde aan hecht.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:10:37 #283
    52357 Lambiekje
    pi_55869771
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Psst... van Rossum gelooft niet in een inside job, hij vindt dat mensen die dat wel doen een uitvlucht zoeken voor de complexe wereld waar we nu in leven, waarin sommige mensen houvast en zekerheid willen hebben. Die creeeren ze door te stellen dat 9/11 een samenzwering moet zijn geweest, wilfully ignorant dus .
    I know ... hij is zelfs zo naief dat ie Oswald als JFK dader ziet.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:11:57 #284
    52357 Lambiekje
    pi_55869794
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7

• kom er op terug .. ben ook nog gewoon aan het werk.
    pi_55870389
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:04 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het ontwijken van vragen schijnt standaard te zijn.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij vind dat er stukken van vleugels te zien moeten zijn. En waarom jij daar zo'n waarde aan hecht.
    Dat antwoord heb ik allang gegeven.

Ik ga eerst eens wachten op een lang antwoord van Lambiekje en Terecht. Beiden geven in het draadje aan hoe het niet is gegaan, nou vertel dan maar eens hoe het wel is gegaan. Graag in eigen bewoordingen jullie mening, zonder linkjes erbij. Stap-voor-stap en volledig onderbouwd, daar heb ik misschien wat aan
    pi_55870460
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik allang gegeven.
    Dan heb ik dat over het hoofd gezien. Kun je even aanwijzen wanneer dat was, datum + tijd of linkje?
    quote:
    Stap-voor-stap en volledig onderbouwd, daar heb ik misschien wat aan
    Lees de vorige delen eens door zou ik zeggen. Daarin wordt door beide partijen genoeg gezegd. Lijkt me zonde van de moeite dat beide voor jou een uitgebreide spreekbeurt gaan houden als het toch allemaal al 3 keer gezegd is.
    pi_55870769
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dan heb ik dat over het hoofd gezien. Kun je even aanwijzen wanneer dat was, datum + tijd of linkje?
    [..]

Lees de vorige delen eens door zou ik zeggen. Daarin wordt door beide partijen genoeg gezegd. Lijkt me zonde van de moeite dat beide voor jou een uitgebreide spreekbeurt gaan houden als het toch allemaal al 3 keer gezegd is.
    Dat klopt, maar het staat her en der verspreid. Lijkt me niet echt handig, om allerlei losse kreten van beiden aan elkaar te knopen en daar een verhaal van te bakken. Afgezien van het feit dat er ook wijzigingen van standpunten kunnen plaatsvinden. Het rijtje van Terecht ziet er compleet uit, om eens van twee kanten te kunnen zien wie wat denkt en waarom. Maar laat ze daar zelf maar op terugkomen, daar zijn ze mans genoeg voor. Ze doen dat niet alleen voor mij, maar ook voor andere meelezers
    pi_55870845
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het staat her en der verspreid. Lijkt me niet echt handig, om allerlei losse kreten van beiden aan elkaar te knopen en daar een verhaal van te bakken. Afgezien van het feit dat er ook wijzigingen van standpunten kunnen plaatsvinden. Het rijtje van Terecht ziet er compleet uit, om eens van twee kanten te kunnen zien wie wat denkt en waarom. Maar laat ze daar zelf maar op terugkomen, daar zijn ze mans genoeg voor. Ze doen dat niet alleen voor mij, maar ook voor andere meelezers
    Maar waar heb jij nu al gezegd waarom jij perse een vleugel of brokstukken daarvan wilt zien?
    pi_55870918
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

[..]
    Gisteren meen ik: komt er in het kort op neer dat ik inmiddels honderden foto's en een aantal documentaires (Air Disasters op NGC) heb gezien van vliegtuigrampen, o.a. van toestellen die tegen een berg zijn aangevlogen in Griekenland en Japan en daar zijn heel wat meer grote brokstukken te zien dan het toestel in Amerika. Let wel: 'tegen' een berg en niet er 'bovenop'. Misschien dat NGC een archief heeft, dat weet ik eigenlijk niet, dan kan je het daar gewoon bekijken.
    pi_55870960
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef Torah het volgende:

[..]

Gisteren meen ik: komt er in het kort op neer dat ik inmiddels honderden foto's en een aantal documentaires (Air Disasters op NGC) heb gezien van vliegtuigrampen, o.a. van toestellen die tegen een berg zijn aangevlogen in Griekenland en Japan en daar zijn heel wat meer grote brokstukken te zien dan het toestel in Amerika. Let wel: 'tegen' een berg en niet er 'bovenop'. Misschien dat NGC een archief heeft, dat weet ik eigenlijk niet, dan kan je het daar gewoon bekijken.
    In WO2 zijn er wel toestellen neergestort, waar vervolgens ook weinig van terug te vinden is.

Hangt ook nogal van de ondergrond af natuurlijk. In een zachte ondergrond, kunnen onderdelen aardig diep doordringen.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:59:37 #291
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55870966
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    Mijn hypothese is de officiele lezing.

Lambiekje ontkent die hypothese maar komt niet met een alternatief dat beter aansluit bij de feiten van die dag. Hij roept alleen heel hard dat het niet zo gegaan kan zijn, maar op de vraag wat er nou wel is gebeurd heeft ie geen goed antwoord, net zoals alle 9/11 complotdenkers dat niet hebben.

Na meer dan 6 jaar heeft nog niemand een inside job scenario kunnen opstellen die waarschijnlijker is dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing. Dit gegeven kan niet vaak genoeg gezegd worden. Als zelfs na meer dan 6 jaar nog niemand een inside job scenario heeft kunnen kwantificeren, zou dat misschien kunnen komen omdat 9/11 geen inside job was?
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:00:02 #292
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_55870972
    quote:

[..]

Hou wel in gedachte dat tegen een berg iets heel anders is dan op volle kracht de grond in. Dat was ook zo met het voorbeeld dat je gaf. Dat vliegtuig was nog maar net gestart en ging dus nog niet zo hard.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_55871008
    quote:

[..]

Een berg is over het algemeen van steen. Niet van zand. En vliegtuigen die de weg kwijt zijn of in de mist tegen een berg vliegen, vliegen over het algemeen langzamer. Vlucht 93 ging waarschijnlijk op volle snelheid.
    Anders omstandigheden dus.

En dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom je er zoveel waarde aan hecht om onderdelen van een vleugel te zien en hoe jij denkt een stuk van een vleugel te onderscheiden van een stuk van de romp.
    Er zijn wel duidelijke foto's van een motor gevonden, de zwarte doos, een stuk vliegtuigromp met de typerende vliegtuig raampjes. Waarom is dat niet goed genoeg?
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:08:02 #294
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871150
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:02 schreef Torah het volgende:

[..]

Nope, daarom stelde ik jou eigenlijk de vraag, wat jij denkt wat er nou precies gebeurd is en dat is naar aanleiding van het berichtje waarop ik op jou reageerde. En wat atmosphere denkt, staat daar los van
    Die "just asking questions" houding van jou is leuk en aardig, maar ik ben hier niet om jou en anderen alles voor te gaan kauwen. Als je wat te weten wilt komen over 9/11 zul je toch echt ook zelf wat moeten onderzoeken. Begin eens met het 9/11 commission report, daar kun je mijn antwoord ook terug vinden .

Linkje:
    http://govinfo.library.unt.edu/911/report/index.htm
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:15:30 #295
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871303
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In WO2 zijn er wel toestellen neergestort, waar vervolgens ook weinig van terug te vinden is.

Hangt ook nogal van de ondergrond af natuurlijk. In een zachte ondergrond, kunnen onderdelen aardig diep doordringen.
    Onder het kopje Comparison Crash Scenes, Northwest Airlines Flight 710 vindt je enkele voorbeelden van vliegtuigrampen waar het vliegtuig in eenzelfde mate desintegreerde als flight 93.

Niet dat dit van groot belang is want er is overweldigend veel bewijs dat flight 93 in shanksville is neergestort.
    pi_55871491
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Onder het kopje Comparison Crash Scenes, Northwest Airlines Flight 710 vindt je enkele voorbeelden van vliegtuigrampen waar het vliegtuig in eenzelfde mate desintegreerde als flight 93.

Niet dat dit van groot belang is want er is overweldigend veel bewijs dat flight 93 in shanksville is neergestort.
    Zijn een paar duidelijke foto's bij waar je de omtrekken van een vliegtuig in het veld kunt zien.

En dit is dan ook wel weer typerend. Weinig goeds zeggen over die piloten...
    quote:
    Rob Balsamo, the founder of Pilots for 9/11 Truth who thinks I should be executed as a traitor,
    pi_55871654
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef wormwood het volgende:

[..]

Zijn een paar duidelijke foto's bij waar je de omtrekken van een vliegtuig in het veld kunt zien.
    Deze idd:
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:31:21 #298
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871681
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat is bij flight 93 toch niet anders?
    quote:
    En dit is dan ook wel weer typerend. Weinig goeds zeggen over die piloten...
    [..]
    Hoe bedoel je dit?
    pi_55871741
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Terecht het volgende:

Dat is bij flight 93 toch niet anders?
    Ja die foto's van vlucht 93 bedoel ik ook.
    quote:
    Hoe bedoel je dit?
    Dat mensen die in een complot geloven wel heel erg naar kunnen oordelen over mensen die niet in een complot geloven.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:36:02 #300
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871796
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:33 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja die foto's van vlucht 93 bedoel ik ook.
    [..]

Dat mensen die in een complot geloven wel heel erg naar kunnen oordelen over mensen die niet in een complot geloven.
    Ah oké, thx
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')