Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
De foto's die er van zijn heb je al gezien.
Waarom wil je perse nog een andere foto?
Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:
[..]
Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
En ja hoor:quote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:
[..]
Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef wormwood het volgende:
[..]
Idd. Het zijn niet exact dezelfde bewoordingen, maar het komt wel op hetzelfde neer.
Nee hoor, ik zie ook wel wat onderdelen die van een vliegtuig kunnen zijn, maar je zou gewoon wat meer verwachten. Vandaar eigenlijk mijn vraag aan jou. Ik blijf het wel raar vinden. Maar goed, het zal welquote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef wormwood het volgende:
[..]
Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.
Bij Lockerbie viel het toestel als het ware gewoon naar beneden.
Er zijn trouwens zat herkenbare delen van het vliegtuig gevonden. Dus niet alleen de zwarte doos maar ook delen van de vliegtuigwand, een motor en nog veel meer.
Maar wat wil je nou zeggen? Dat er geen vliegtuig is gecrashed? Liegen al die mensen die ter plaatse waren en het vliegtuig hebben zien crashen?
Die ken ik niet precies, wat mag dat dan wel inhouden?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:11 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Alle wetten die onderdeel uitmaken van de Patriot act.
Welke discussie wil je nou voeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.
Als ik post zie waar ik het niet mee eens ben reageer ik daar op , niets meer en niets minder .
Naar het congress ermee. Goed idee.quote:January 5, 2008 - We now have the additional Flight Data Recorder information in full which we obtained May 2007. We have analyzed this newly obtained csv file data (excel spread sheet) and animation provided by the National Transportation Safety Board thoroughly in our new documentary recently released, Pandora's Black Box - Chapter Three - Flight Of United 93
http://pilotsfor911truth.org/UAL93.html
Hmmm, interessant! Dank voor de infoquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes, hoe kerosinebrand wolken er uit moeten zien, afgaan wat op er in 1 krant staat, hoeveel kerosine er in de grond moet blijven... Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Kun je als je een bepaald fijt of aaname wilt verdedigen een quote plaatsen van degene waaarop je reageerd.quote:Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
[ Bericht 42% gewijzigd door Babyloniaa op 07-01-2008 01:56 ]
Kijk aan live beelden zelfs van dat gat, maar hier zeggen ze ook eens dat er geen vliegtuig was en ik zie het ook niet..quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar zietquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
http://urbanlegends.about.com/od/glossary/g/debunk.htm
[..]
http://dictionary.reference.com/browse/Debunker
Ik zie de belediging nietHeb jij trouwens wel eens nagedacht over wat voor woorden je tegen de debunkers gebruikt?
quote:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunker
Usually, a self claimed internet residing 'know it all' who claims to have the knowledge to flop what he/she perceives as a 'conspiracy theory' on its head. This is often a means for showing off. The complete opposite of a hardcore conspiracy theorist, debunkers usually have little common sense, little or no ability to connect the dots, no respect for common sense and call everything that that is outside their narrow a conspiracy theory. Since they profess to rely on hard evidence so much, this often seeps out of the domain of 'hard evidence', and they begin to fabricate so called 'truths' based primarily on jumping to conclusions and ad hominem attacks. Their favorite tactic is to try to 'get something out of the way' by attempting to embarrass their opponent and call it a done deal.
quote:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunk
An overly used word by the Bush administration and many other conservatives when trying to persuade the masses that everyone else is wrong except them.
Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:01 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar ziet
Als je echt niks inhoudelijks meer te melden hebt en daarom denkt te moeten gaan zeuren over de term "debunken" en mensen die niet in een complot geloven af gaat zeiken, kun je beter gewoon niet meer reageren.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
[..]
Dat weet ik niet, zover heb ik nog niet gezocht. Komt misschien nog wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
En wat heeft dat gat dan gemaakt?
En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?
Dan klopt mijn schatting toch aardig, ik zei al 5 meter. Waar liggen de vleugels dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.
En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |