abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55835715
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef Torah het volgende:

[..]

Zoals?
Alle wetten die onderdeel uitmaken van de Patriot act.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:13:44 #152
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55835765
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef wormwood het volgende:

[..]

De foto's die er van zijn heb je al gezien.

Waarom wil je perse nog een andere foto?
Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.
pi_55835776
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:

[..]

Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.
Bij Lockerbie viel het toestel als het ware gewoon naar beneden.

Er zijn trouwens zat herkenbare delen van het vliegtuig gevonden. Dus niet alleen de zwarte doos maar ook delen van de vliegtuigwand, een motor en nog veel meer.

Maar wat wil je nou zeggen? Dat er geen vliegtuig is gecrashed? Liegen al die mensen die ter plaatse waren en het vliegtuig hebben zien crashen?
  zondag 6 januari 2008 @ 23:14:16 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55835780
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef Terecht het volgende:

[..]

Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.
En ja hoor:
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:

[..]

Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
pi_55835942
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

En ja hoor:
[..]

Die zag ik niet aankomen hoor..
pi_55835947
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef wormwood het volgende:

[..]

Idd. Het zijn niet exact dezelfde bewoordingen, maar het komt wel op hetzelfde neer.
nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.

Als ik post zie waar ik het niet mee eens ben reageer ik daar op , niets meer en niets minder .
  zondag 6 januari 2008 @ 23:22:36 #157
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55835977
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen hoor..
Standaardprotocol

PS, activeer je PM es
pi_55835993
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef wormwood het volgende:

[..]

Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.
Bij Lockerbie viel het toestel als het ware gewoon naar beneden.

Er zijn trouwens zat herkenbare delen van het vliegtuig gevonden. Dus niet alleen de zwarte doos maar ook delen van de vliegtuigwand, een motor en nog veel meer.

Maar wat wil je nou zeggen? Dat er geen vliegtuig is gecrashed? Liegen al die mensen die ter plaatse waren en het vliegtuig hebben zien crashen?
Nee hoor, ik zie ook wel wat onderdelen die van een vliegtuig kunnen zijn, maar je zou gewoon wat meer verwachten. Vandaar eigenlijk mijn vraag aan jou. Ik blijf het wel raar vinden. Maar goed, het zal wel
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_55836038
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:11 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

Alle wetten die onderdeel uitmaken van de Patriot act.
Die ken ik niet precies, wat mag dat dan wel inhouden?
pi_55836077
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef atmosphere2 het volgende:

[..]

nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.

Als ik post zie waar ik het niet mee eens ben reageer ik daar op , niets meer en niets minder .
Welke discussie wil je nou voeren?

Jij stelde dat jij geen bronnen hoeft te geven omdat het meeste basiskennis is. Ik stelde dat jouw beweringen over vuicht 93 geen basiskennis is.
En dan blijf je lopen zeiken dat ik jouw stelling verkeerd heb uitgelegd? Lekker belangrijk zeg.
Net wilde je nog zo graag een inhoudelijke discussie voeren en nu ineens blijf je bezig over een verschil van interpretatie....
Verspil je tijd eens aan wat nuttigere dingen.

Zoals uitleggen waarom die brokstukken niet een paar km verderop kunnen zijn beland. Of waarom het logisch is dat het vliegtuig is neergeschoten maar dat de meeste brokstukken toch in het verlengde van de vliegrichting liggen ipv evenver alle kanten op.

[ Bericht 0% gewijzigd door wormwood op 06-01-2008 23:31:53 ]
pi_55836496
@ Terecht.

Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
quote:
January 5, 2008 - We now have the additional Flight Data Recorder information in full which we obtained May 2007. We have analyzed this newly obtained csv file data (excel spread sheet) and animation provided by the National Transportation Safety Board thoroughly in our new documentary recently released, Pandora's Black Box - Chapter Three - Flight Of United 93
http://pilotsfor911truth.org/UAL93.html
Naar het congress ermee. Goed idee.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:47:00 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55836695
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.

[..]

Hmmm, interessant! Dank voor de info
pi_55836953
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.

[..]

Piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes, hoe kerosinebrand wolken er uit moeten zien, afgaan wat op er in 1 krant staat, hoeveel kerosine er in de grond moet blijven... Het moet niet gekker worden.

Daarbij wordt helemaal niet gesteld dat de vlucht uit het noorden komt, maar uit het westen. Dat is op zo'n beetje alle vlucht schema's te zien.

Ik kan me wel voorstellen dat d NTSB en FBI niet telkens in discussie willen gaan met elke site die twijfels heeft over het onderzoek.
  maandag 7 januari 2008 @ 01:31:24 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55838624
ik moet zeggen dat de flight data recorder van de crash op het pentagon dan ook niet hetzelfde beeld geeft als wat ons is laten zien in die paar frame releases.

dat doet je denken !.
  maandag 7 januari 2008 @ 01:49:38 #165
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_55838801
Boeings donot vaporise
http://nl.youtube.com/watch?v=6fz9OECRjcU

Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0

[ Bericht 42% gewijzigd door Babyloniaa op 07-01-2008 01:56:21 ]
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  maandag 7 januari 2008 @ 01:50:20 #166
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55838808
daar gaat het niet om !.
  maandag 7 januari 2008 @ 02:11:49 #167
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_55838989
quote:
Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.

[ Bericht 42% gewijzigd door Babyloniaa op 07-01-2008 01:56 ]
Kun je als je een bepaald fijt of aaname wilt verdedigen een quote plaatsen van degene waaarop je reageerd.
pi_55839679
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:

Kijk aan live beelden zelfs van dat gat, maar hier zeggen ze ook eens dat er geen vliegtuig was en ik zie het ook niet..
pi_55840494
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:

Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar ziet
  maandag 7 januari 2008 @ 09:36:03 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55840998
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

http://urbanlegends.about.com/od/glossary/g/debunk.htm
[..]

http://dictionary.reference.com/browse/Debunker

Ik zie de belediging niet Heb jij trouwens wel eens nagedacht over wat voor woorden je tegen de debunkers gebruikt?

Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunker

Usually, a self claimed internet residing 'know it all' who claims to have the knowledge to flop what he/she perceives as a 'conspiracy theory' on its head. This is often a means for showing off. The complete opposite of a hardcore conspiracy theorist, debunkers usually have little common sense, little or no ability to connect the dots, no respect for common sense and call everything that that is outside their narrow a conspiracy theory. Since they profess to rely on hard evidence so much, this often seeps out of the domain of 'hard evidence', and they begin to fabricate so called 'truths' based primarily on jumping to conclusions and ad hominem attacks. Their favorite tactic is to try to 'get something out of the way' by attempting to embarrass their opponent and call it a done deal.

oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunk
An overly used word by the Bush administration and many other conservatives when trying to persuade the masses that everyone else is wrong except them.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55841529
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:01 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar ziet
Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.

En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?

[ Bericht 9% gewijzigd door wormwood op 07-01-2008 10:13:27 ]
pi_55841551
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
[..]

oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
[..]
Als je echt niks inhoudelijks meer te melden hebt en daarom denkt te moeten gaan zeuren over de term "debunken" en mensen die niet in een complot geloven af gaat zeiken, kun je beter gewoon niet meer reageren.
pi_55841624
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

En wat heeft dat gat dan gemaakt?

En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?
Dat weet ik niet, zover heb ik nog niet gezocht. Komt misschien nog wel.

Maar als ik dat gat vergelijk met de breedte van die garage deuren, gaat het om niet meer dan een meter of 5. Op de beelden zie je ook nergens iets van afgebroken vleugels. Kan me voorstellen als een vliegtuig vertikaal naar beneden duikt en de grond raakt, de vleugels als luciferhoutjes afbreken en ergens te zien moeten zijn. Ik zie niks
pi_55841685
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:

[..]

Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.

Dan klopt mijn schatting toch aardig, ik zei al 5 meter. Waar liggen de vleugels dan?
pi_55841741
Is er niet een documentaire van gemaakt dan? Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')