Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
De foto's die er van zijn heb je al gezien.
Waarom wil je perse nog een andere foto?
Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:
[..]
Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
En ja hoor:quote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat hij "gewoon" wat vragen stelt, en zometeen overgaat tot ontkennen dat flight93 in Shanksville gecrasht is.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Torah het volgende:
[..]
Omdat ze voor mij nou niet bepaald overtuigend zijn. Ik heb van veel crashes foto's gezien en daar was wel wat meer te zien dan wat kleine brokstukjes. Neem Lockerbie, ook een flink gat in de grond, maar overal grotere herkenbare delen van een vliegtuig te zijn. Kwam ook onder een hoek naar beneden. Daarom vind ik het dus zo vreemd dat dat hier niet zo was.
nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef wormwood het volgende:
[..]
Idd. Het zijn niet exact dezelfde bewoordingen, maar het komt wel op hetzelfde neer.
Nee hoor, ik zie ook wel wat onderdelen die van een vliegtuig kunnen zijn, maar je zou gewoon wat meer verwachten. Vandaar eigenlijk mijn vraag aan jou. Ik blijf het wel raar vinden. Maar goed, het zal welquote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef wormwood het volgende:
[..]
Lockerbie was dan ook een veel groter toestel namelijk een 747. En dat vliegtuig was midden in de lucht ontploft waardoor het in verschillende delen neerstorte. Dat ook nog eens zonder extra aandrijving. Bij de crash van Flight 93 waren de motoren nog gewoon aan en werd er actief naar de grond gestuurd.
Bij Lockerbie viel het toestel als het ware gewoon naar beneden.
Er zijn trouwens zat herkenbare delen van het vliegtuig gevonden. Dus niet alleen de zwarte doos maar ook delen van de vliegtuigwand, een motor en nog veel meer.
Maar wat wil je nou zeggen? Dat er geen vliegtuig is gecrashed? Liegen al die mensen die ter plaatse waren en het vliegtuig hebben zien crashen?
Die ken ik niet precies, wat mag dat dan wel inhouden?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:11 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Alle wetten die onderdeel uitmaken van de Patriot act.
Welke discussie wil je nou voeren?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:21 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
nee , dat komt juist niet op hetzelfde neer omdat de reden dan heel anders is.
Als ik post zie waar ik het niet mee eens ben reageer ik daar op , niets meer en niets minder .
Naar het congress ermee. Goed idee.quote:January 5, 2008 - We now have the additional Flight Data Recorder information in full which we obtained May 2007. We have analyzed this newly obtained csv file data (excel spread sheet) and animation provided by the National Transportation Safety Board thoroughly in our new documentary recently released, Pandora's Black Box - Chapter Three - Flight Of United 93
http://pilotsfor911truth.org/UAL93.html
Hmmm, interessant! Dank voor de infoquote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes, hoe kerosinebrand wolken er uit moeten zien, afgaan wat op er in 1 krant staat, hoeveel kerosine er in de grond moet blijven... Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Kun je als je een bepaald fijt of aaname wilt verdedigen een quote plaatsen van degene waaarop je reageerd.quote:Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
[ Bericht 42% gewijzigd door Babyloniaa op 07-01-2008 01:56 ]
Kijk aan live beelden zelfs van dat gat, maar hier zeggen ze ook eens dat er geen vliegtuig was en ik zie het ook niet..quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar zietquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
http://urbanlegends.about.com/od/glossary/g/debunk.htm
[..]
http://dictionary.reference.com/browse/Debunker
Ik zie de belediging nietHeb jij trouwens wel eens nagedacht over wat voor woorden je tegen de debunkers gebruikt?
quote:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunker
Usually, a self claimed internet residing 'know it all' who claims to have the knowledge to flop what he/she perceives as a 'conspiracy theory' on its head. This is often a means for showing off. The complete opposite of a hardcore conspiracy theorist, debunkers usually have little common sense, little or no ability to connect the dots, no respect for common sense and call everything that that is outside their narrow a conspiracy theory. Since they profess to rely on hard evidence so much, this often seeps out of the domain of 'hard evidence', and they begin to fabricate so called 'truths' based primarily on jumping to conclusions and ad hominem attacks. Their favorite tactic is to try to 'get something out of the way' by attempting to embarrass their opponent and call it a done deal.
quote:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=debunk
An overly used word by the Bush administration and many other conservatives when trying to persuade the masses that everyone else is wrong except them.
Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:01 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens goed bekeken, maar dat zwarte gat in de grond is zelfs veel kleiner dan de garage deuren van het huis die je daar ziet
Als je echt niks inhoudelijks meer te melden hebt en daarom denkt te moeten gaan zeuren over de term "debunken" en mensen die niet in een complot geloven af gaat zeiken, kun je beter gewoon niet meer reageren.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
[..]
Dat weet ik niet, zover heb ik nog niet gezocht. Komt misschien nog wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
En wat heeft dat gat dan gemaakt?
En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?
Dan klopt mijn schatting toch aardig, ik zei al 5 meter. Waar liggen de vleugels dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat je voor de garage ziet is NIET het gat wat het vliegtuig heeft gemaakt. Het vliegtuig is NIET voor die garage neergestort. Later in het stukje wordt nog gezege dat het gat 20 bij 15 voet is, 6 bij 5 meter ongeveer. Dat zin wel grote garagedeuren.
En hoe zit het met al die mensen die zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien neerstorten?
]http://nl.youtube.com/watch?v=6fz9OECRjcU[/quote][/url]quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Boeings donot vaporise
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=6fz9OECRjcU
Wat een belachelijk filmpje weer.quote:Eertse beelden van Foxvanuit een helicopter over the crash shite en op de grond.
http://nl.youtube.com/watch?v=5GfMkjqaME0
Waarom zouden de vleugels te zien moeten zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef Torah het volgende:
[..]
Dan klopt mijn schatting toch aardig, ik zei al 5 meter. Waar liggen de vleugels dan?
Nou ga dan eens lekker zoeken en als je weet wat je erover denkt, kom dan nog een terug zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zover heb ik nog niet gezocht.
en bovendien zijn er totaal verkeerde lantaarnpalen geknakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:31 schreef merlin693 het volgende:
ik moet zeggen dat de flight data recorder van de crash op het pentagon dan ook niet hetzelfde beeld geeft als wat ons is laten zien in die paar frame releases.
dat doet je denken !.
Als je voor mij een linkje hebt naar een documentaire hierover, dan ga ik me er zeker eens in verdiepenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nou ga dan eens lekker zoeken en als je weet wat je erover denkt, kom dan nog een terug zou ik zeggen.
Als je niet weet wat er gecrashed is, moet je ook niet oordelen over wat je verwacht te zien.
Gewoon Flight 93 intikken op Google en je komt vanalles tegen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:43 schreef Torah het volgende:
[..]
Als je voor mij een linkje hebt naar een documentaire hierover, dan ga ik me er zeker eens in verdiepen
Welke lantaarnpalen hadden dan wel moeten knakken?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en bovendien zijn er totaal verkeerde lantaarnpalen geknakt.
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:31 schreef merlin693 het volgende:
ik moet zeggen dat de flight data recorder van de crash op het pentagon dan ook niet hetzelfde beeld geeft als wat ons is laten zien in die paar frame releases.
dat doet je denken !.
Net voor de crash is de richting zuidelijk volgens het commision report of niet ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
Piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes, hoe kerosinebrand wolken er uit moeten zien, afgaan wat op er in 1 krant staat, hoeveel kerosine er in de grond moet blijven... Het moet niet gekker worden.
Daarbij wordt helemaal niet gesteld dat de vlucht uit het noorden komt, maar uit het westen. Dat is op zo'n beetje alle vlucht schema's te zien.
Ik kan me wel voorstellen dat d NTSB en FBI niet telkens in discussie willen gaan met elke site die twijfels heeft over het onderzoek.
Als mensen, na 6 jaar, gaan discusieren over de rookwolk die ontstaat en zegt dat het niet klopt, dan vind ik dat niet bepaald overtuigend. Dan ben je naar mijn mening aan het zoeken naar dingen om over te klagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:20 schreef Resonancer het volgende:
Als je de member list doorneemt gaat het om meer dan " piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes " Goed om te zien dat je aan alles twijfelt, behalve het commssion report dan he.
Flight 93 de Hollywood film over de ramp?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:54 schreef Torah het volgende:
OK bedankt, maar Flight 93 heb ik al gezien. Nog een andere aanrader?
Yepquote:Op maandag 7 januari 2008 11:26 schreef wormwood het volgende:
[..]
Flight 93 de Hollywood film over de ramp?
Dat is een film die op waarheden berust maar niet alles wat gemeld wordt klopt, het verhaal is hier en daar aangepast.quote:
Wat 'n BS, je mag dus niet concluderen dat iets niet klopt als je niet weet hoe het wel gegaan zou zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als mensen, na 6 jaar, gaan discusieren over de rookwolk die ontstaat en zegt dat het niet klopt, dan vind ik dat niet bepaald overtuigend. Dan ben je naar mijn mening aan het zoeken naar dingen om over te klagen.
Net als zeggen dat de getuigenissen in de NY Times niet goed zouden zijn. Alsof dat de enige plaats is waar mensen een getuigenverslag hebben gedaan.
Je kunt wel zeggen dat je de gegevens niet vind kloppen. Maar zeg dan ook hoe het wel zit. Linksom of rechtsom, er is een vliegtuig kwijt, er zijn een heleboel mensen verdwenen, getuigen hebben een vliegtuig zien crashen, er zijn brokstukken van een vliegtuig gevonden.
Dan kun je wel klagen dat de rookwolk niet goed is of dat de dalingshoek misschien toch anders is, dat verandert weinig aan het feit dat er een vliegtuig is gekaapt en dat dat vliegtuig in de grond is gevlogen.
Door wie zijn de standaard procedures niet uitgevoerd? Wat deden ze en wat hadden ze moeten doen?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Babyloniaa het volgende:
Acht voormalig state departement medewerkers willen nieuw 911 onderzoek.
http://www.opednews.com/a(...)t_u_s__state_dep.htm
The petition stated, in part, “We want truthful answers to questions such as:
1. Why were standard operating procedures for dealing with hijacked airliners not followed that day?
Er was geen luchtafweergeschut bij het Pentagon.quote:2. Why were the extensive missile batteries and air defenses reportedly deployed around the Pentagon not activated during the attack?
Er was geen gevaar in de buurt van Florida.quote:3. Why did the Secret Service allow Bush to complete his elementary school visit, apparently unconcerned about his safety or that of the schoolchildren?
Waarom zou dat moeten?quote:4. Why hasn't a single person been fired, penalized, or reprimanded for the gross incompetence we witnessed that day?
Er is onlangs nog een uitgebreid onderzoek uitgebracht. En daar waren geen sterke aanwijzingen. Hooguit een vermoeden dat er misschien ongewone handel was.quote:5. Why haven't authorities in the U.S. and abroad published the results of multiple investigations into trading that strongly suggested foreknowledge of specific details of the 9/11 attacks, resulting in tens of millions of dollars of traceable gains?”
Wat een bullshit. Antwoorden op die vragen zijn helemaal niet belangrijk voor de veiligheid van de rest van de wereld...quote:These questions and many others still remain unanswered three years after the petition was submitted and six years after the terrible events of 9/11. As the statements of these eight U.S. State Department veterans show, the need for a new thorough and independent investigation of 9/11 is not a matter of partisan politics, nor the demand of irresponsible, deranged, or disloyal Americans. It is instead a matter of the utmost importance for America’s security and the future of the entire world.
Je mag best concluderen dat iets niet klopt, ik zeg nergens dat dat niet mag. Maar het maakt in ieder geval op mij weinig indruk als je het niet anders kunt verklaren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat 'n BS, je mag dus niet concluderen dat iets niet klopt als je niet weet hoe het wel gegaan zou zijn.
Die mensen "zeuren" overigens al iets langer, is niet net pas ontstaan.
Dat maakt toch niks uit, geef maar een linkje dan volgen de anders denkenden vanzelf welquote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat is een film die op waarheden berust maar niet alles wat gemeld wordt klopt, het verhaal is hier en daar aangepast.
Dus ik zou op Google eens naar krantenartikelen e.d. gaan kijken. Of bij CNN, BBC, dat soort sites.
Ik ga je bewust niet sturen wat je moet kijken want dan krijg ik vast weer het verwijt dat ik voor mensen bepaal wat ze moeten denken.
Ook met F93 is er dus onzin verkondigd door Bush admin. Ook hier is de flightpath gefabriceerd.quote:http://pilotsfor911truth.org/UA93_Press_Release.html
PRESS RELEASE
FOR IMMEDIATE RELEASE
12/22/07
Pilots for 9/11 Truth, an international organization of pilots and aviation professionals, petitioned the National Transportation and Safety Board (NTSB) via the Freedom of Information Act to obtain United Flight 93 Flight Data Recorder information, consisting of a Comma Separated Value (CSV) file and Flight Path Animation, allegedly derived from Flight 93 Flight Data Recorder (FDR). The data provided by the NTSB contradict observed events in several significant ways:
1. The NTSB Flight Path Animation approach path and altitude does not support observations.
2. All Altitude data on the northern approach contradicts witnesses published by the New York Times.
3. Witness observations of approach path contradict northern approach as described by Popular Mechanics and the US Govt. Several witnesses observed the aircraft approaching from southeast over Indian Lake and from the south prior to witnessing explosion. Parts found in New Baltimore, 8 miles southeast of crater is a direct contradiction to the northern approach claimed by the US Govt.
4. Environmental Protection Agency reports no soil contamination of jet fuel after testing 5,000-6,000 yards of earth including 3 ground wells. Smoke plume photographed by a witness does not suggest a jet fuel rich explosion.
5. Impact angle according to Flight Data Recorder does not support an almost vertical impact as the govt story and crater suggests.
In May, 2007, members of Pilots for 9/11 Truth received these documents from the NTSB and began a close analysis of the data they contain. After expert review and cross check, Pilots for 9/11 Truth has concluded that the information in these NTSB documents does not support, and in some instances factually contradicts, the official government position that United Airlines Flight 93 created the impact crater as reported, in Somerset County, PA on the morning of September 11, 2001 .According to the US Govt, United Airlines Flight 93 approached Somerset County from the North-Northwest at a high altitude on the morning of September 11, 2001 . However, many witnesses contradict altitude as well as approach path. Also according to reports, and as the impact crater suggests, United Airlines Flight 93 impacted terrain at an almost vertical 90 degree angle, while the Flight Data Recorder shows a 35 degree angle with up-sloping terrain, further reducing impact angle.
The information provided by the US Government does not support reports of United Airlines Flight 93 approach, impact angles, and lack of jet fuel at Somerset Country, PA.
Pilots for 9/11 Truth is committed to discovering the truth surrounding the events of September 11, 2001 . We have contacted both the NTSB and the FBI regarding these and other inconsistencies. To date, they have refused to comment on, correct, refute, retract or offer side-letters that might explain the discrepancies between what they claim are the data extracted from the FDR of United Flight 93 and the events observed. .As concerned citizens and professionals in the aviation industry, Pilots for 9/11 Truth asks, why have these discrepancies not been addressed by agencies within the United States Government? Pilots for 9/11 Truth takes the position that an official government inquiry into these discrepancies is warranted and long overdue. We call upon our fellow citizens to write to their Congressional representatives to inform them of these discrepancies and call for an immediate investigation into this matter.
Puik werk Sherlock:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook met F93 is er dus onzin verkondigd door Bush admin.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Hoe weten ze dat als het totaal verrassend was de aanval??quote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef wormwood het volgende:
[..]
Er was geen gevaar in de buurt van Florida.
[..]
Jy vindt dus dat er goed werk is gedaan?quote:Waarom zou dat moeten?
Zeer onlangs zwitser onderzoek ... 100% zekerheid.quote:[..]
Er is onlangs nog een uitgebreid onderzoek uitgebracht. En daar waren geen sterke aanwijzingen. Hooguit een vermoeden dat er misschien ongewone handel was.
[..]
Jouw aannames zijn fout.quote:Wat een bullshit. Antwoorden op die vragen zijn helemaal niet belangrijk voor de veiligheid van de rest van de wereld...
Niks zeggend stukje dus met ook weer de nodige foute aannames.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hierquote:1. twoofer
1. derogatory term for those on the outer edges of the 9/11 truth movement.
2. derogatory term for any conspiracy theorist or political extremist who regularly uses the phrase 'speaking truth to power'
The twoofer said I was following the sheeple for not believing 9/11 was done with holograms, and that he was speaking truth to power
pff sorry dat ik middernacht reacties heb gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |