Gewoon Flight 93 intikken op Google en je komt vanalles tegen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:43 schreef Torah het volgende:
[..]
Als je voor mij een linkje hebt naar een documentaire hierover, dan ga ik me er zeker eens in verdiepen
Welke lantaarnpalen hadden dan wel moeten knakken?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en bovendien zijn er totaal verkeerde lantaarnpalen geknakt.
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:31 schreef merlin693 het volgende:
ik moet zeggen dat de flight data recorder van de crash op het pentagon dan ook niet hetzelfde beeld geeft als wat ons is laten zien in die paar frame releases.
dat doet je denken !.
Net voor de crash is de richting zuidelijk volgens het commision report of niet ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
Piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes, hoe kerosinebrand wolken er uit moeten zien, afgaan wat op er in 1 krant staat, hoeveel kerosine er in de grond moet blijven... Het moet niet gekker worden.
Daarbij wordt helemaal niet gesteld dat de vlucht uit het noorden komt, maar uit het westen. Dat is op zo'n beetje alle vlucht schema's te zien.
Ik kan me wel voorstellen dat d NTSB en FBI niet telkens in discussie willen gaan met elke site die twijfels heeft over het onderzoek.
Als mensen, na 6 jaar, gaan discusieren over de rookwolk die ontstaat en zegt dat het niet klopt, dan vind ik dat niet bepaald overtuigend. Dan ben je naar mijn mening aan het zoeken naar dingen om over te klagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:20 schreef Resonancer het volgende:
Als je de member list doorneemt gaat het om meer dan " piloten die ineens verstand hebben van vliegtuigcrashes " Goed om te zien dat je aan alles twijfelt, behalve het commssion report dan he.
Flight 93 de Hollywood film over de ramp?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:54 schreef Torah het volgende:
OK bedankt, maar Flight 93 heb ik al gezien. Nog een andere aanrader?
Yepquote:Op maandag 7 januari 2008 11:26 schreef wormwood het volgende:
[..]
Flight 93 de Hollywood film over de ramp?
Dat is een film die op waarheden berust maar niet alles wat gemeld wordt klopt, het verhaal is hier en daar aangepast.quote:
Wat 'n BS, je mag dus niet concluderen dat iets niet klopt als je niet weet hoe het wel gegaan zou zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als mensen, na 6 jaar, gaan discusieren over de rookwolk die ontstaat en zegt dat het niet klopt, dan vind ik dat niet bepaald overtuigend. Dan ben je naar mijn mening aan het zoeken naar dingen om over te klagen.
Net als zeggen dat de getuigenissen in de NY Times niet goed zouden zijn. Alsof dat de enige plaats is waar mensen een getuigenverslag hebben gedaan.
Je kunt wel zeggen dat je de gegevens niet vind kloppen. Maar zeg dan ook hoe het wel zit. Linksom of rechtsom, er is een vliegtuig kwijt, er zijn een heleboel mensen verdwenen, getuigen hebben een vliegtuig zien crashen, er zijn brokstukken van een vliegtuig gevonden.
Dan kun je wel klagen dat de rookwolk niet goed is of dat de dalingshoek misschien toch anders is, dat verandert weinig aan het feit dat er een vliegtuig is gekaapt en dat dat vliegtuig in de grond is gevlogen.
Door wie zijn de standaard procedures niet uitgevoerd? Wat deden ze en wat hadden ze moeten doen?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Babyloniaa het volgende:
Acht voormalig state departement medewerkers willen nieuw 911 onderzoek.
http://www.opednews.com/a(...)t_u_s__state_dep.htm
The petition stated, in part, “We want truthful answers to questions such as:
1. Why were standard operating procedures for dealing with hijacked airliners not followed that day?
Er was geen luchtafweergeschut bij het Pentagon.quote:2. Why were the extensive missile batteries and air defenses reportedly deployed around the Pentagon not activated during the attack?
Er was geen gevaar in de buurt van Florida.quote:3. Why did the Secret Service allow Bush to complete his elementary school visit, apparently unconcerned about his safety or that of the schoolchildren?
Waarom zou dat moeten?quote:4. Why hasn't a single person been fired, penalized, or reprimanded for the gross incompetence we witnessed that day?
Er is onlangs nog een uitgebreid onderzoek uitgebracht. En daar waren geen sterke aanwijzingen. Hooguit een vermoeden dat er misschien ongewone handel was.quote:5. Why haven't authorities in the U.S. and abroad published the results of multiple investigations into trading that strongly suggested foreknowledge of specific details of the 9/11 attacks, resulting in tens of millions of dollars of traceable gains?”
Wat een bullshit. Antwoorden op die vragen zijn helemaal niet belangrijk voor de veiligheid van de rest van de wereld...quote:These questions and many others still remain unanswered three years after the petition was submitted and six years after the terrible events of 9/11. As the statements of these eight U.S. State Department veterans show, the need for a new thorough and independent investigation of 9/11 is not a matter of partisan politics, nor the demand of irresponsible, deranged, or disloyal Americans. It is instead a matter of the utmost importance for America’s security and the future of the entire world.
Je mag best concluderen dat iets niet klopt, ik zeg nergens dat dat niet mag. Maar het maakt in ieder geval op mij weinig indruk als je het niet anders kunt verklaren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat 'n BS, je mag dus niet concluderen dat iets niet klopt als je niet weet hoe het wel gegaan zou zijn.
Die mensen "zeuren" overigens al iets langer, is niet net pas ontstaan.
Dat maakt toch niks uit, geef maar een linkje dan volgen de anders denkenden vanzelf welquote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dat is een film die op waarheden berust maar niet alles wat gemeld wordt klopt, het verhaal is hier en daar aangepast.
Dus ik zou op Google eens naar krantenartikelen e.d. gaan kijken. Of bij CNN, BBC, dat soort sites.
Ik ga je bewust niet sturen wat je moet kijken want dan krijg ik vast weer het verwijt dat ik voor mensen bepaal wat ze moeten denken.
Ook met F93 is er dus onzin verkondigd door Bush admin. Ook hier is de flightpath gefabriceerd.quote:http://pilotsfor911truth.org/UA93_Press_Release.html
PRESS RELEASE
FOR IMMEDIATE RELEASE
12/22/07
Pilots for 9/11 Truth, an international organization of pilots and aviation professionals, petitioned the National Transportation and Safety Board (NTSB) via the Freedom of Information Act to obtain United Flight 93 Flight Data Recorder information, consisting of a Comma Separated Value (CSV) file and Flight Path Animation, allegedly derived from Flight 93 Flight Data Recorder (FDR). The data provided by the NTSB contradict observed events in several significant ways:
1. The NTSB Flight Path Animation approach path and altitude does not support observations.
2. All Altitude data on the northern approach contradicts witnesses published by the New York Times.
3. Witness observations of approach path contradict northern approach as described by Popular Mechanics and the US Govt. Several witnesses observed the aircraft approaching from southeast over Indian Lake and from the south prior to witnessing explosion. Parts found in New Baltimore, 8 miles southeast of crater is a direct contradiction to the northern approach claimed by the US Govt.
4. Environmental Protection Agency reports no soil contamination of jet fuel after testing 5,000-6,000 yards of earth including 3 ground wells. Smoke plume photographed by a witness does not suggest a jet fuel rich explosion.
5. Impact angle according to Flight Data Recorder does not support an almost vertical impact as the govt story and crater suggests.
In May, 2007, members of Pilots for 9/11 Truth received these documents from the NTSB and began a close analysis of the data they contain. After expert review and cross check, Pilots for 9/11 Truth has concluded that the information in these NTSB documents does not support, and in some instances factually contradicts, the official government position that United Airlines Flight 93 created the impact crater as reported, in Somerset County, PA on the morning of September 11, 2001 .According to the US Govt, United Airlines Flight 93 approached Somerset County from the North-Northwest at a high altitude on the morning of September 11, 2001 . However, many witnesses contradict altitude as well as approach path. Also according to reports, and as the impact crater suggests, United Airlines Flight 93 impacted terrain at an almost vertical 90 degree angle, while the Flight Data Recorder shows a 35 degree angle with up-sloping terrain, further reducing impact angle.
The information provided by the US Government does not support reports of United Airlines Flight 93 approach, impact angles, and lack of jet fuel at Somerset Country, PA.
Pilots for 9/11 Truth is committed to discovering the truth surrounding the events of September 11, 2001 . We have contacted both the NTSB and the FBI regarding these and other inconsistencies. To date, they have refused to comment on, correct, refute, retract or offer side-letters that might explain the discrepancies between what they claim are the data extracted from the FDR of United Flight 93 and the events observed. .As concerned citizens and professionals in the aviation industry, Pilots for 9/11 Truth asks, why have these discrepancies not been addressed by agencies within the United States Government? Pilots for 9/11 Truth takes the position that an official government inquiry into these discrepancies is warranted and long overdue. We call upon our fellow citizens to write to their Congressional representatives to inform them of these discrepancies and call for an immediate investigation into this matter.
Puik werk Sherlock:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook met F93 is er dus onzin verkondigd door Bush admin.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Hoe weten ze dat als het totaal verrassend was de aanval??quote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef wormwood het volgende:
[..]
Er was geen gevaar in de buurt van Florida.
[..]
Jy vindt dus dat er goed werk is gedaan?quote:Waarom zou dat moeten?
Zeer onlangs zwitser onderzoek ... 100% zekerheid.quote:[..]
Er is onlangs nog een uitgebreid onderzoek uitgebracht. En daar waren geen sterke aanwijzingen. Hooguit een vermoeden dat er misschien ongewone handel was.
[..]
Jouw aannames zijn fout.quote:Wat een bullshit. Antwoorden op die vragen zijn helemaal niet belangrijk voor de veiligheid van de rest van de wereld...
Niks zeggend stukje dus met ook weer de nodige foute aannames.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is meer de omschrijving van het woord als het om 911 gaat.
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hierquote:1. twoofer
1. derogatory term for those on the outer edges of the 9/11 truth movement.
2. derogatory term for any conspiracy theorist or political extremist who regularly uses the phrase 'speaking truth to power'
The twoofer said I was following the sheeple for not believing 9/11 was done with holograms, and that he was speaking truth to power
pff sorry dat ik middernacht reacties heb gemistquote:
dat woord ben ik nooit tegen gekomen ... twoofer??!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
oei oei oei wat is dit herkenbaar. Het is precies de omschrijving van sommige figuren hier
OK bedankt mooie site's, maar ook daar geen foto's van grote brokstukken en een groot gat in de grondquote:Op maandag 7 januari 2008 12:04 schreef wormwood het volgende:
Vanaf hier in dit topic staat nog wat informatie.
http://wtc7lies.googlepages.com/flight93page1
http://911myths.com/html/flight_93.html
100% zekerheid nog wel, nou ik ben benieuwd. Wijs ons maar eens aan waar dat staat, ik heb dat onderzoek al een keertje in deze topicreeks gepost. Go Sherlock!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeer onlangs zwitser onderzoek ... 100% zekerheid.
Dus? Moet dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Torah het volgende:
[..]
OK bedankt mooie site's, maar ook daar geen foto's van grote brokstukken en een groot gat in de grond
Voordat Bush ergens heen gaat wordt alles onderzocht. Tijdens het bezoek van Bush wordt de omgeving en ook de lucht extra goed in de gaten gehouden.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe weten ze dat als het totaal verrassend was de aanval??
Bezoek bush aan Florida was een open agendapunt. Dus het was wel degelijk een potentiel doel.
Alleen naar het resultaat kijkend kun je dat concluderen. Maar als je naar het groter plaatje kijkt zul je toch wel zien dat de aanslagen niet voorkomen hadden kunnen worden.quote:Jy vindt dus dat er goed werk is gedaan?
Nee. 10% zekerheid.quote:Zeer onlangs zwitser onderzoek ... 100% zekerheid.
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:Jouw aannames zijn fout.
dat is de schertsende benaming die screwloosechange voor de truthers heeft bedacht.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat woord ben ik nooit tegen gekomen ... twoofer??!
http://911myths.com/index.php/United_Airlines_Flight_93quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Torah het volgende:
[..]
OK bedankt mooie site's, maar ook daar geen foto's van grote brokstukken en een groot gat in de grond
Het volume van een paar honderd stoelen en de bagage, daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Aluminium en dergelijke zou een keurig compact pakketje kunnen worden door de vaart waarmee het vliegtuig tegen de grond komt, maar ook daar zie ik helemaal niets van. En de vleugels uiteraard.quote:Wat verwacht je dan te zien?
Zo meneer de vliegtuigramponderzoeker, waar baseer jij al deze wijsheden op?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Torah het volgende:
[..]
Het volume van een paar honderd stoelen en de bagage, daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Aluminium en dergelijke zou een keurig compact pakketje kunnen worden door de vaart waarmee het vliegtuig tegen de grond komt, maar ook daar zie ik helemaal niets van. En de vleugels uiteraard.
De vleugels verwacht je te zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Torah het volgende:
[..]
Het volume van een paar honderd stoelen en de bagage, daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Aluminium en dergelijke zou een keurig compact pakketje kunnen worden door de vaart waarmee het vliegtuig tegen de grond komt, maar ook daar zie ik helemaal niets van. En de vleugels uiteraard.
http://youtube.com/watch?v=dgjk24_5qe8quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Torah het volgende:
[..]
Het volume van een paar honderd stoelen en de bagage, daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Aluminium en dergelijke zou een keurig compact pakketje kunnen worden door de vaart waarmee het vliegtuig tegen de grond komt, maar ook daar zie ik helemaal niets van. En de vleugels uiteraard.
Ik heb het nogmaals gelezen maar ik kan er niet echt iets mee, want voor de inhoud moet je een of andere dvd á 20$ aanschaffen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Resonancer het volgende:
@ Terecht.
Voor vlucht 93 is dit mijn belangrijkste bron.
http://pilotsfor911truth.org/
[..]
Naar het congress ermee. Goed idee.
Dat is een veel kleiner toestel wat tegen een betonnen muur vliegt. Hoeveelheid kubieke meter volume zou een Boeing hebben, dat verdwijnt niet zomaar. Het grootste wat ik tot nu toe gezien heb is een stuk van de zijwand en een deel van een moterquote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=dgjk24_5qe8
Formaat maakt hier geen donder uit.Voor de grotere massa is er immers ook meer kinetische energie.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:09 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat is een veel kleiner toestel wat tegen een betonnen muur vliegt. Hoeveelheid kubieke meter volume zou een Boeing hebben, dat verdwijnt niet zomaar. Het grootste wat ik tot nu toe gezien heb is een stuk van de zijwand en een deel van een moter
wat probeer je nu eigenlijk te bereiken, meneer de vliegtuigrampenonderzoeker? Je wilt toch niet gaan beweren dat flight 93 daar niet is neergestort, of wel?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:09 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat is een veel kleiner toestel wat tegen een betonnen muur vliegt. Hoeveelheid kubieke meter volume zou een Boeing hebben, dat verdwijnt niet zomaar. Het grootste wat ik tot nu toe gezien heb is een stuk van de zijwand en een deel van een moter
Lekker dan .. daar wisten ze dat het veilig was qua alles op voorhand maar bij NewYork en Pentagon wisten ze het niet... lekker geloofwaardig. Zeer selectieve onkunde dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Voordat Bush ergens heen gaat wordt alles onderzocht. Tijdens het bezoek van Bush wordt de omgeving en ook de lucht extra goed in de gaten gehouden.
Als er daar geen direct gevaar is wordt Bush ook niet meteen afgevoerd.
[..]
Reprimandes juist openlijk.quote:Alleen naar het resultaat kijkend kun je dat concluderen. Maar als je naar het groter plaatje kijkt zul je toch wel zien dat de aanslagen niet voorkomen hadden kunnen worden.
En ik denk ook niet dat alle scheldpartijen, reprimandes, overplaatsingen etc in de media worden gebracht.
[..]
Nee joh, ik beweer niks, ik zoek alleen foto's of beelden van de wat grotere onderdelen, vliegtuigstoelen, bagage, de romp, vleugels. Hier wat ze in Nigeria aantroffen, toen een paar jaar geleden een 737 vrijwel vertikaal de grond in gingquote:Op maandag 7 januari 2008 13:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
wat probeer je nu eigenlijk te bereiken, meneer de vliegtuigrampenonderzoeker? Je wilt toch niet gaan beweren dat flight 93 daar niet is neergestort, of wel?
Is dat toevallig deze?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:35 schreef Torah het volgende:
[..]
Nee joh, ik beweer niks, ik zoek alleen foto's of beelden van de wat grotere onderdelen, vliegtuigstoelen, bagage, de romp, vleugels. Hier wat ze in Nigeria aantroffen, toen een paar jaar geleden een 737 vrijwel vertikaal de grond in ging
[ afbeelding ]
En dat waren vergelijkbare omstandigheden? Je weet dat 95% van flight 93 is geborgen he?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:35 schreef Torah het volgende:
[..]
Nee joh, ik beweer niks, ik zoek alleen foto's of beelden van de wat grotere onderdelen, vliegtuigstoelen, bagage, de romp, vleugels. Hier wat ze in Nigeria aantroffen, toen een paar jaar geleden een 737 vrijwel vertikaal de grond in ging
[ afbeelding ]
direct bij impact.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
En dat waren vergelijkbare omstandigheden? Je weet dat 95% van flight 93 is geborgen he?
Hier kun je de NTSB CSV files voor flight 93 Gratis downen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb het nogmaals gelezen maar ik kan er niet echt iets mee, want voor de inhoud moet je een of andere dvd á 20$ aanschaffen.
Ik denk dat de meesten hier een heel verkeerd idee hebben van hoe flight 93 nou gecrasht is. Laat ik daarom er maar eens een animatie ingooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://forums.randi.org/showpost.php?p=2816175&postcount=530
Als je alles bij elkaar optelt en op een hoopje gaat vegen mis je zo ongeveer 95 %, maar zoals gezegd dit is te bizar voor woorden allemaal. Ik weet ff niet wat ik hiervan denken moet.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
En dat waren vergelijkbare omstandigheden? Je weet dat 95% van flight 93 is geborgen he?
Past precies in de axioma van 911.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Torah het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar optelt en op een hoopje gaat vegen mis je zo ongeveer 95 %, maar zoals gezegd dit is te bizar voor woorden allemaal. Ik weet ff niet wat ik hiervan denken moet.
Ik heb nul komma nul verstand van CSV files, dus ik heb het ff opgezocht:quote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hier kun je de NTSB CSV files voor flight 93 Gratis downen.
http://pilotsfor911truth.org/ua93/ua93tab.zip
Animaties zijn mooi, maar de NTSB CSVfiles zijn inmiddels gewijzigd/verfijnd toch ?
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Past precies in de axioma van 911.
Lees anders gewoon nog eens wat linkjes door die hier zijn gegeven, google er maar op los en kijk voor jezelf wat je er nou van moet denken.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Torah het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar optelt en op een hoopje gaat vegen mis je zo ongeveer 95 %, maar zoals gezegd dit is te bizar voor woorden allemaal. Ik weet ff niet wat ik hiervan denken moet.
Torah?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is dat toevallig deze?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6097616.stm
Ja, ga ik zeker doen, mijn belangstelling is wel enigszins gewekt nu en er is flink op te googelen zag ik alquote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lees anders gewoon nog eens wat linkjes door die hier zijn gegeven, google er maar op los en kijk voor jezelf wat je er nou van moet denken.
Zie je vraag nu pasquote:
Geen probleemquote:Op maandag 7 januari 2008 15:57 schreef Torah het volgende:
[..]
Zie je vraag nu pas![]()
De foto kwam van een andere site af, dus ik weet niet of het om dezelfde 737 gaat. Voor zover ik kan herinneren zijn er de afgelopen jaren al wat vaker toestellen in Nigeria neergestort.
CSV is data die toepasbaar is in spread sheet vorm, en data kun je wijzigen of verfijnen. De joor douw geplaatste animatie is ook op dit soort data gebaseerd. Ik kom er alleen geen wijs uit van welke datum die data is.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb nul komma nul verstand van CSV files, dus ik heb het ff opgezocht:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comma-separated_values
Het lijkt me niet dat je een CSV file kan wijzigen of verfijnen als ik het zo lees, maar wie ben ik om dit te zeggen.
Degene die de animatie gemaakt heeft, heeft gebruik gemaakt van deze csv files:quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
CSV is data die toepasbaar is in spread sheet vorm, en data kun je wijzigen of verfijnen. De joor douw geplaatste animatie is ook op dit soort data gebaseerd. Ik kom er alleen geen wijs uit van welke datum die data is.
Ja hoor is van ABC News.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen probleemKan je anders de site geven waar je die foto vandaan hebt?
Daar zijn de meeste commissie leden die de voorkennis onderzochten het niet met jou eens: Uit de New York Times ;quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef wormwood het volgende:
Alleen naar het resultaat kijkend kun je dat concluderen. Maar als je naar het groter plaatje kijkt zul je toch wel zien dat de aanslagen niet voorkomen hadden kunnen worden.
En ik denk ook niet dat alle scheldpartijen, reprimandes, overplaatsingen etc in de media worden gebracht.
Weer generaliseer je m'n opmerking , ik sprak slechts over specifieke gevallen. Leer eens rustig interpreteren !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:26 schreef wormwood het volgende:
[..]
Welke discussie wil je nou voeren?
Jij stelde dat jij geen bronnen hoeft te geven omdat het meeste basiskennis is. Ik stelde dat jouw beweringen over vuicht 93 geen basiskennis is.
Zelfs dat kan:quote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Een linkje naar het nieuwsbericht zodat we wat meer details kunnen lezen zou fijn zijn
Doelbewust incompetentie dus en dat op elke laag van overheid. Dat zijn boute uitspraken.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:13 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste commissie leden die de voorkennis onderzochten het niet met jou eens: Uit de New York Times ;
"For most Americans, the disbelief was the same. The attacks of Sept. 11 seemed to come in a stunning burst from nowhere. But now, after three weeks of extraordinary public hearings and a dozen detailed reports, the lengthy documentary record makes clear that predictions of an attack by Al Qaeda had been communicated directly to the highest levels of the government.
The threat reports were more clear, urgent and persistent than was previously known. Some focused on Al Qaeda's plans to use commercial aircraft as weapons. Others stated that Osama bin Laden was intent on striking on United States soil. Many were passed to the Federal Aviation Administration.
While some of the intelligence went back years, other warnings — including one that Al Qaeda seemed interested in hijacking a plane inside this country — had been delivered to the president on Aug. 6, 2001, just a month before the attacks.
The new information produced by the commission so far has led 6 of its 10 members to say or suggest that the attacks could have been prevented, though there is no consensus on when, how or by whom. The commission's chairman, Thomas H. Kean, a Republican, has described failures at every level of government, any of which, if avoided, could have altered the outcome. Mr. Kerrey, a Democrat, said, "My conclusion is that it could have been prevented. That was not my conclusion when I went on the commission."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |