abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:40:17 #276
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55867676
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:36 schreef atmosphere2 het volgende:
Een stukje uitleg over het groter worden van de macht van de president als gevolg van 9/11

begint op 46:40 tot ongeveer 50:00

http://collegerama.tudelft.nl/mediasite/viewer/Viewers/ViewerVideoOnly.aspx?mode=Default&peid=7a1f9d76-48da-41ad-ae47-59fc7645a2d2&pid=c15df25e-022b-419d-9677-2d0ad75fc298&playerType=WM7#
Hey leuk, daar was ik bij . Wat een cynist is die van Rossum ook he, dodelijk gewoon.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:46:32 #277
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55867790
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens mij weet jy heel goed hoe ik het plaatje zie....
Nee, vertel. En dan stapsgewijs he:

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7
  • Wat deed Bush, en wat moest ie doen?
  • na 9/11, welke plaats nemen de aanslagen in in de Amerikaanse en wereldpolitiek

Ik ben benieuwd of je met ook maar een enigszins coherent verhaal kan komen.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 10:50:09 #278
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55867851
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zeer amusante talk...

oh wat geeft deze man het goed aan wat de debunkers zijn .. willfully ingnorants.
    Psst... van Rossum gelooft niet in een inside job, hij vindt dat mensen die dat wel doen een uitvlucht zoeken voor de complexe wereld waar we nu in leven, waarin sommige mensen houvast en zekerheid willen hebben. Die creeeren ze door te stellen dat 9/11 een samenzwering moet zijn geweest, wilfully ignorant dus .

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 08-01-2008 10:56:30 ]
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:52:37 #279
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55867901
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 07:16 schreef Torah het volgende:

[..]

Hoe denk je daar eigenlijk zelf over?
    Ik denk daar vanalles en nog wat over, maar ik wil het eerst wel eens van Atmosphere horen. Hij ontwijkt telkens maar weer lastige vragen, het wordt tijd voor wat antwoorden.

Heb jij eigenlijk al je hoofd geklaard en een idee over één of meerdere van de talloze zaken aan 9/11?
    pi_55868106
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk daar vanalles en nog wat over, maar ik wil het eerst wel eens van Atmosphere horen. Hij ontwijkt telkens maar weer lastige vragen, het wordt tijd voor wat antwoorden.

Heb jij eigenlijk al je hoofd geklaard en een idee over één of meerdere van de talloze zaken aan 9/11?
    Nope, daarom stelde ik jou eigenlijk de vraag, wat jij denkt wat er nou precies gebeurd is en dat is naar aanleiding van het berichtje waarop ik op jou reageerde. En wat atmosphere denkt, staat daar los van
    Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
    pi_55868368
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7
  • na 9/11, welke plaats nemen de aanslagen in in de Amerikaanse en wereldpolitiek

• Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    pi_55869616
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    Het ontwijken van vragen schijnt standaard te zijn.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij vind dat er stukken van vleugels te zien moeten zijn. En waarom jij daar zo'n waarde aan hecht.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:10:37 #283
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_55869771
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Psst... van Rossum gelooft niet in een inside job, hij vindt dat mensen die dat wel doen een uitvlucht zoeken voor de complexe wereld waar we nu in leven, waarin sommige mensen houvast en zekerheid willen hebben. Die creeeren ze door te stellen dat 9/11 een samenzwering moet zijn geweest, wilfully ignorant dus .
    I know ... hij is zelfs zo naief dat ie Oswald als JFK dader ziet.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:11:57 #284
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_55869794
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

• motief
  • waarschuwingen
  • de kapers
  • Al Qaida
  • twin towers
  • pentagon
  • flight 93
  • wtc7

• kom er op terug .. ben ook nog gewoon aan het werk.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_55870389
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:04 schreef wormwood het volgende:

[..]

Het ontwijken van vragen schijnt standaard te zijn.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom jij vind dat er stukken van vleugels te zien moeten zijn. En waarom jij daar zo'n waarde aan hecht.
    Dat antwoord heb ik allang gegeven.

Ik ga eerst eens wachten op een lang antwoord van Lambiekje en Terecht. Beiden geven in het draadje aan hoe het niet is gegaan, nou vertel dan maar eens hoe het wel is gegaan. Graag in eigen bewoordingen jullie mening, zonder linkjes erbij. Stap-voor-stap en volledig onderbouwd, daar heb ik misschien wat aan
    pi_55870460
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:33 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik allang gegeven.
    Dan heb ik dat over het hoofd gezien. Kun je even aanwijzen wanneer dat was, datum + tijd of linkje?
    quote:
    Stap-voor-stap en volledig onderbouwd, daar heb ik misschien wat aan
    Lees de vorige delen eens door zou ik zeggen. Daarin wordt door beide partijen genoeg gezegd. Lijkt me zonde van de moeite dat beide voor jou een uitgebreide spreekbeurt gaan houden als het toch allemaal al 3 keer gezegd is.
    pi_55870769
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dan heb ik dat over het hoofd gezien. Kun je even aanwijzen wanneer dat was, datum + tijd of linkje?
    [..]

Lees de vorige delen eens door zou ik zeggen. Daarin wordt door beide partijen genoeg gezegd. Lijkt me zonde van de moeite dat beide voor jou een uitgebreide spreekbeurt gaan houden als het toch allemaal al 3 keer gezegd is.
    Dat klopt, maar het staat her en der verspreid. Lijkt me niet echt handig, om allerlei losse kreten van beiden aan elkaar te knopen en daar een verhaal van te bakken. Afgezien van het feit dat er ook wijzigingen van standpunten kunnen plaatsvinden. Het rijtje van Terecht ziet er compleet uit, om eens van twee kanten te kunnen zien wie wat denkt en waarom. Maar laat ze daar zelf maar op terugkomen, daar zijn ze mans genoeg voor. Ze doen dat niet alleen voor mij, maar ook voor andere meelezers
    pi_55870845
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het staat her en der verspreid. Lijkt me niet echt handig, om allerlei losse kreten van beiden aan elkaar te knopen en daar een verhaal van te bakken. Afgezien van het feit dat er ook wijzigingen van standpunten kunnen plaatsvinden. Het rijtje van Terecht ziet er compleet uit, om eens van twee kanten te kunnen zien wie wat denkt en waarom. Maar laat ze daar zelf maar op terugkomen, daar zijn ze mans genoeg voor. Ze doen dat niet alleen voor mij, maar ook voor andere meelezers
    Maar waar heb jij nu al gezegd waarom jij perse een vleugel of brokstukken daarvan wilt zien?
    pi_55870918
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

[..]
    Gisteren meen ik: komt er in het kort op neer dat ik inmiddels honderden foto's en een aantal documentaires (Air Disasters op NGC) heb gezien van vliegtuigrampen, o.a. van toestellen die tegen een berg zijn aangevlogen in Griekenland en Japan en daar zijn heel wat meer grote brokstukken te zien dan het toestel in Amerika. Let wel: 'tegen' een berg en niet er 'bovenop'. Misschien dat NGC een archief heeft, dat weet ik eigenlijk niet, dan kan je het daar gewoon bekijken.
    pi_55870960
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef Torah het volgende:

[..]

Gisteren meen ik: komt er in het kort op neer dat ik inmiddels honderden foto's en een aantal documentaires (Air Disasters op NGC) heb gezien van vliegtuigrampen, o.a. van toestellen die tegen een berg zijn aangevlogen in Griekenland en Japan en daar zijn heel wat meer grote brokstukken te zien dan het toestel in Amerika. Let wel: 'tegen' een berg en niet er 'bovenop'. Misschien dat NGC een archief heeft, dat weet ik eigenlijk niet, dan kan je het daar gewoon bekijken.
    In WO2 zijn er wel toestellen neergestort, waar vervolgens ook weinig van terug te vinden is.

Hangt ook nogal van de ondergrond af natuurlijk. In een zachte ondergrond, kunnen onderdelen aardig diep doordringen.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:59:37 #291
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55870966
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Torah het volgende:

[..]

Ja, vertellen jullie dat nou allebei eens, wie weet heb ik daar wat aan
    Mijn hypothese is de officiele lezing.

Lambiekje ontkent die hypothese maar komt niet met een alternatief dat beter aansluit bij de feiten van die dag. Hij roept alleen heel hard dat het niet zo gegaan kan zijn, maar op de vraag wat er nou wel is gebeurd heeft ie geen goed antwoord, net zoals alle 9/11 complotdenkers dat niet hebben.

Na meer dan 6 jaar heeft nog niemand een inside job scenario kunnen opstellen die waarschijnlijker is dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing. Dit gegeven kan niet vaak genoeg gezegd worden. Als zelfs na meer dan 6 jaar nog niemand een inside job scenario heeft kunnen kwantificeren, zou dat misschien kunnen komen omdat 9/11 geen inside job was?
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:00:02 #292
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_55870972
    quote:

[..]

Hou wel in gedachte dat tegen een berg iets heel anders is dan op volle kracht de grond in. Dat was ook zo met het voorbeeld dat je gaf. Dat vliegtuig was nog maar net gestart en ging dus nog niet zo hard.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_55871008
    quote:

[..]

Een berg is over het algemeen van steen. Niet van zand. En vliegtuigen die de weg kwijt zijn of in de mist tegen een berg vliegen, vliegen over het algemeen langzamer. Vlucht 93 ging waarschijnlijk op volle snelheid.
    Anders omstandigheden dus.

En dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom je er zoveel waarde aan hecht om onderdelen van een vleugel te zien en hoe jij denkt een stuk van een vleugel te onderscheiden van een stuk van de romp.
    Er zijn wel duidelijke foto's van een motor gevonden, de zwarte doos, een stuk vliegtuigromp met de typerende vliegtuig raampjes. Waarom is dat niet goed genoeg?
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:08:02 #294
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871150
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:02 schreef Torah het volgende:

[..]

Nope, daarom stelde ik jou eigenlijk de vraag, wat jij denkt wat er nou precies gebeurd is en dat is naar aanleiding van het berichtje waarop ik op jou reageerde. En wat atmosphere denkt, staat daar los van
    Die "just asking questions" houding van jou is leuk en aardig, maar ik ben hier niet om jou en anderen alles voor te gaan kauwen. Als je wat te weten wilt komen over 9/11 zul je toch echt ook zelf wat moeten onderzoeken. Begin eens met het 9/11 commission report, daar kun je mijn antwoord ook terug vinden .

Linkje:
    http://govinfo.library.unt.edu/911/report/index.htm
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:15:30 #295
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871303
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In WO2 zijn er wel toestellen neergestort, waar vervolgens ook weinig van terug te vinden is.

Hangt ook nogal van de ondergrond af natuurlijk. In een zachte ondergrond, kunnen onderdelen aardig diep doordringen.
    Onder het kopje Comparison Crash Scenes, Northwest Airlines Flight 710 vindt je enkele voorbeelden van vliegtuigrampen waar het vliegtuig in eenzelfde mate desintegreerde als flight 93.

Niet dat dit van groot belang is want er is overweldigend veel bewijs dat flight 93 in shanksville is neergestort.
    pi_55871491
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Onder het kopje Comparison Crash Scenes, Northwest Airlines Flight 710 vindt je enkele voorbeelden van vliegtuigrampen waar het vliegtuig in eenzelfde mate desintegreerde als flight 93.

Niet dat dit van groot belang is want er is overweldigend veel bewijs dat flight 93 in shanksville is neergestort.
    Zijn een paar duidelijke foto's bij waar je de omtrekken van een vliegtuig in het veld kunt zien.

En dit is dan ook wel weer typerend. Weinig goeds zeggen over die piloten...
    quote:
    Rob Balsamo, the founder of Pilots for 9/11 Truth who thinks I should be executed as a traitor,
    pi_55871654
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef wormwood het volgende:

[..]

Zijn een paar duidelijke foto's bij waar je de omtrekken van een vliegtuig in het veld kunt zien.
    Deze idd:
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:31:21 #298
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871681
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat is bij flight 93 toch niet anders?
    quote:
    En dit is dan ook wel weer typerend. Weinig goeds zeggen over die piloten...
    [..]
    Hoe bedoel je dit?
    pi_55871741
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef Terecht het volgende:

Dat is bij flight 93 toch niet anders?
    Ja die foto's van vlucht 93 bedoel ik ook.
    quote:
    Hoe bedoel je dit?
    Dat mensen die in een complot geloven wel heel erg naar kunnen oordelen over mensen die niet in een complot geloven.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 13:36:02 #300
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_55871796
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 13:33 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ja die foto's van vlucht 93 bedoel ik ook.
    [..]

Dat mensen die in een complot geloven wel heel erg naar kunnen oordelen over mensen die niet in een complot geloven.
    Ah oké, thx
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')