Ik ook, bar slecht geslapen. Dat ga ik vanavond wel inhalenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bij het zien van dat plaatje kreeg ik "slechte" gedachtes
puik martelwerkthuig
Er zijn pijnlijke toepassingen denkbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bij het zien van dat plaatje kreeg ik "slechte" gedachtes
puik martelwerkthuig
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt heeft warme chocomel met slagroom
Gefeliciteerd. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
smaakt iig beter als Aldi koffiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben trots op je.
hmmm lekkerbekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
He, ik was #1 in de dagcijfers
Die post ik morgen wel even...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
He, ik was #1 in de dagcijfers
Moeten we zo lang wachten?quote:
Hi!quote:
Politie-fiets.quote:
Verzakers zijn het, allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeten we zo lang wachten?
ssstquote:
PVquote:
Nu undercover?quote:
Alleen zaterdagavond?quote:
Mja, het_hupt is dan ook niets voor niets een baggeraarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:13 schreef MPG het volgende:
WIL DE OETLUL DIE IN DE WIKI EEN ICON ERUIT SODEFLIKKERD ER WEL EFFE EEN "BLANCO": (zwart hokje) VOOR IN DE PLAATS ZETTEN?
Koffie Speed Chat liefjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me weleens af waarom we kSc heten
Ouwe teruglezerT!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
PV
Wat las ik? Gaan we poolen en karten
Ah tof! Een meet die niet doorgaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwe teruglezerT!
Wederom een nieuwe herhaalde zoveelste poging tot KSC-meet.
Net even een uurtje op bed liggen hielp, (samen met een blauwe pil maargoed)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, bar slecht geslapen. Dat ga ik vanavond wel inhalen
JAquote:
Matrix pillenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net even een uurtje op bed liggen hielp, (samen met een blauwe pil maargoed)
Toen was ik nog niet zover met teruglezenquote:
Ach, dit bewijst maar dat het lang geen slechte suggestie is he, als we er beiden mee komen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zover met teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |