Dat was wel de bedoelingquote:
dat heb ej weleens jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoelingmaar toen zag ik Judge Dredd op een duitse zender.
Koffie (en thee) SpeedChat!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me weleens af waarom we kSc heten
gewoon in volle vaart frontaal een vrachtwagen kussenquote:
lol, ik bedoelde de kanslozenmeetingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Ja, rond 11 uur ben ik met een arts aan het meeten
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
Elke dag als ik wakker word en mezelf in de spiegel zie bedoel je?
29 februari toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:12 schreef Het_hupt het volgende:
en hebbie de meet al voorelkaar?
mogguhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
29 februari toch?![]()
Oh ja, mogge
Is dit een schrikkeljaar dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mogguh
goeie datum![]()
dan zit ik vol, qua afspaken
ik heb zo rond mei 2012 nog wel een gaatje in m'n agendaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit een schrikkeljaar dan?
Misschien moet iemand een kalander maken waarop iedereen zijn afspraken invult.
Dan komt er vanzelf een datum uit.,
Ik ga nu scheren.
is dat een doodverwensing?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon in volle vaart frontaal een vrachtwagen kussen
Je bent dus gezond!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
Niets gevonden, dus ze laten me weer verrekken
Welnee. Er is echt iets. Maar ja.. wat? Dat weet schijnbaar niemand?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Dit is een ander huisarts, ondertussen 4 artsen gehad. Dus ja, genoeg second opinions.
Ik stel me gewoon aan of zo. Weet ik veel.
Was die blindedarm ook nep?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
Hypochondrie ftw
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was die blindedarm ook nep?![]()
foei
dat kan niet op 1 dag jongenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag o.a. de Sacre Coeur, Notre Dame en la Louvre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |