Dat was wel de bedoelingquote:
dat heb ej weleens jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoelingmaar toen zag ik Judge Dredd op een duitse zender.
Koffie (en thee) SpeedChat!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me weleens af waarom we kSc heten
gewoon in volle vaart frontaal een vrachtwagen kussenquote:
lol, ik bedoelde de kanslozenmeetingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Ja, rond 11 uur ben ik met een arts aan het meeten
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
Elke dag als ik wakker word en mezelf in de spiegel zie bedoel je?
29 februari toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:12 schreef Het_hupt het volgende:
en hebbie de meet al voorelkaar?
mogguhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
29 februari toch?![]()
Oh ja, mogge
Is dit een schrikkeljaar dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mogguh
goeie datum![]()
dan zit ik vol, qua afspaken
ik heb zo rond mei 2012 nog wel een gaatje in m'n agendaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit een schrikkeljaar dan?
Misschien moet iemand een kalander maken waarop iedereen zijn afspraken invult.
Dan komt er vanzelf een datum uit.,
Ik ga nu scheren.
is dat een doodverwensing?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon in volle vaart frontaal een vrachtwagen kussen
Je bent dus gezond!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
Niets gevonden, dus ze laten me weer verrekken
Welnee. Er is echt iets. Maar ja.. wat? Dat weet schijnbaar niemand?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Dit is een ander huisarts, ondertussen 4 artsen gehad. Dus ja, genoeg second opinions.
Ik stel me gewoon aan of zo. Weet ik veel.
Was die blindedarm ook nep?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
Hypochondrie ftw
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was die blindedarm ook nep?![]()
foei
dat kan niet op 1 dag jongenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 08:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag o.a. de Sacre Coeur, Notre Dame en la Louvre
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Kent iemand het woord 'studderen'?
Mjah, dat was ook mijn eerste opmerkingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
studderen? als in studeren maar dan een 'd'-tje teveel? dan wel, alleen doe ik daar momenteel te weinig mee
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat was ook mijn eerste opmerkingMaar toen werd ik uitgelachen
Nee het is een lokaal begrip denk ik, zoals elke regio van die woorden zal hebben![]()
Was benieuwd of iemand anders dit ook kent.
wie, ikke? ik heb nog geen spammer gemeld. Hooguit vage usersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef Frutsel het volgende:
Ow wacht, das spam denk ik
En BrandX heeft iets tegen spammertjes vandaag
Westfriesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijn
(althans, een post op partyflock waarbij iemand claimt dat het westfries dialect is... nou heb ik 5 jaar in hoorn gewoont, maar die term heb ik zelf nooit voorbij horen komen... en tja, partyflock...:') )
Tuurlijk wel, flink doorlopen, geen metro's missen. Als je geluk hebt ben je voor 12 uur klaar.quote:
quote:
Verbastering van studeren, laat ze maar lachen. Hoi Frutselquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
studderen? als in studeren maar dan een 'd'-tje teveel? dan wel, alleen doe ik daar momenteel te weinig mee
ja maar lieverd, alleen al voor het louvre heb je een hoop tijd nodigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, flink doorlopen, geen metro's missen. Als je geluk hebt ben je voor 12 uur klaar.
Of je er wat aan hebt is weer een ander verhaal
roflquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef Frutsel het volgende:
Altijd lekker..
de verfrissende geur van verse kattepoten die uit de kattenbak komen
Hoornquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijn
(althans, een post op partyflock waarbij iemand claimt dat het westfries dialect is... nou heb ik 5 jaar in hoorn gewoont, maar die term heb ik zelf nooit voorbij horen komen... en tja, partyflock...:') )
Ik mis de 'rol" in mijn naam, Friemelrarelaar.quote:
Als je voor de kunst en cultuur gaat zou ik een jaar daar Gaan wonen. Maar Barcelona is warmer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
brand
fruts
papjee
[..]
ja maar lieverd, alleen al voor het louvre heb je een hoop tijd nodig
of je moet even erin, de mona lisa bekijken, eruit en weer verder gaan, maar das zonde he
hmm zal er een volgende keer aandenkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis de 'rol" in mijn naam, Friemelrarelaar.
Isdatzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou nu moeten stud(d)eren maar heb last van acute en zware SOG
Is dat niet een aanduiding dat je hersens langzaam gaar sudderen van een overmaat aan studeren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Kent iemand het woord 'studderen'?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:48 schreef Frutsel het volgende:
Damart![]()
huis aan de kant? 2 meter naar links?
Mjah, toen ik zei studeren en ik uitgelachen werd, kwam ik nog op sudderen, maar ook dat werd met een mep beantwoordquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet een aanduiding dat je hersens langzaam gaar sudderen van een overmaat aan studeren?
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet een aanduiding dat je hersens langzaam gaar sudderen van een overmaat aan studeren?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou nu moeten stud(d)eren maar heb last van acute en zware SOG
Ze doen dus geen dutjes? Of hebben ze niet door dat je ze mooi tuk hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, toen ik zei studeren en ik uitgelachen werd, kwam ik nog op sudderen, maar ook dat werd met een mep beantwoord
Maar ja, tuk en boks kennen ze daar ook niet, dus ik sla terug
Och ja..ze doen maar met hun maffe woorden... ik hoorde er nog twee waarvan ik dacht: WTF.. maar ik ga ze onthouden binnenkortquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doen dus geen dutjes? Of hebben ze niet door dat je ze mooi tuk hebt?
boks is hier bokse, of meer voorkoment, boksemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och ja..ze doen maar met hun maffe woorden... ik hoorde er nog twee waarvan ik dacht: WTF.. maar ik ga ze onthouden binnenkort![]()
Tuk en Boks zijn ook twentse woorden, vertaling wijkt af van alles wat er op lijkt. Zak en Broek![]()
Zeg spiekerboks tegen een niet tukker en iedereen denkt:" Een wat? Een luidsprekerbox?" ipv een spijkerbroek
Ja, 'beet hebben' 'ik heb je tuk'... daar associeer ik tuk dus mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boks is hier bokse, of meer voorkoment, boksem![]()
tuk is hier beet
true, true....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je voor de kunst en cultuur gaat zou ik een jaar daar Gaan wonen. Maar Barcelona is warmer.
frutsquote:
kom je nu naar mij toe?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, huis ook weer aan kant!
[quote]quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 'beet hebben' 'ik heb je tuk'... daar associeer ik tuk dus mee.
meer als: je hebt beet met vissen -> hest tukquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 'beet hebben' 'ik heb je tuk'... daar associeer ik tuk dus mee.
Spiekerboks zou ik dus inderdaad als stereospeaker interpreteren.
In de trend van "Ik heb je tuk?" , ja die ken ik ook wel, beethebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boks is hier bokse, of meer voorkoment, boksem![]()
tuk is hier beet
Heb je nog bastognekoeken dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef Muck het volgende:
kom je nu naar mij toe?
de swiffer staat naast het aanrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Feli!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true....
en bedankt he
dankzij jou heb ik een award
Zet ze maar aan het werk, anders blijven ze maar de hele dag Fok!ken.quote:fruts![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
kom je nu naar mij toe?
de swiffer staat naast het aanrecht
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Het_hupt het volgende:
Hou a.u.b. de week van 12 Februari vrij!!!!!
Hoihoi,
Ik heb maanden geleden meegedaan met een prijsvraag van VTM.
Ik had er helemaal niet meer aan gedacht, maar nu heb ik een prijs gewonnen, en wat voor één !!!
Ik mag samen met 15 ( vijftien !!!) vrienden, 12 dagen lang naar Tenerife !!! We vertrekken op Dinsdag 12 Februari ..
Alles wordt betaald, de reis, de maaltijden, de drank, we krijgen zelfs zakgeld ( ¤ 30,= per persoon / per dag ) en het hotel (Dunas Paradiso) zijn al All-Inclusive !!!Vriend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de ijskast vol gooit zal ik je huis bewaken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
liefste userquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
Welke categorie?
quote:[..]
Zet ze maar aan het werk, anders blijven ze maar de hele dag Fok!ken.
ja ze moet nog studderenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik kruimelen, want je moet toch nog schoonmaken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik kruimelen, want je moet toch nog schoonmaken.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
liefste user
dankzij jou en MPG
en ik heb ook een award gewonnen coor beste nieuwkomer crew 2007
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |