quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Kent iemand het woord 'studderen'?
Mjah, dat was ook mijn eerste opmerkingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
studderen? als in studeren maar dan een 'd'-tje teveel? dan wel, alleen doe ik daar momenteel te weinig mee
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, dat was ook mijn eerste opmerkingMaar toen werd ik uitgelachen
Nee het is een lokaal begrip denk ik, zoals elke regio van die woorden zal hebben![]()
Was benieuwd of iemand anders dit ook kent.
wie, ikke? ik heb nog geen spammer gemeld. Hooguit vage usersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef Frutsel het volgende:
Ow wacht, das spam denk ik
En BrandX heeft iets tegen spammertjes vandaag
Westfriesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijn
(althans, een post op partyflock waarbij iemand claimt dat het westfries dialect is... nou heb ik 5 jaar in hoorn gewoont, maar die term heb ik zelf nooit voorbij horen komen... en tja, partyflock...:') )
Tuurlijk wel, flink doorlopen, geen metro's missen. Als je geluk hebt ben je voor 12 uur klaar.quote:
quote:
Verbastering van studeren, laat ze maar lachen. Hoi Frutselquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
studderen? als in studeren maar dan een 'd'-tje teveel? dan wel, alleen doe ik daar momenteel te weinig mee
ja maar lieverd, alleen al voor het louvre heb je een hoop tijd nodigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, flink doorlopen, geen metro's missen. Als je geluk hebt ben je voor 12 uur klaar.
Of je er wat aan hebt is weer een ander verhaal
roflquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef Frutsel het volgende:
Altijd lekker..
de verfrissende geur van verse kattepoten die uit de kattenbak komen
Hoornquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
google meldt dit: studderen = lekker geconcentreerd met iets bezig zijn
(althans, een post op partyflock waarbij iemand claimt dat het westfries dialect is... nou heb ik 5 jaar in hoorn gewoont, maar die term heb ik zelf nooit voorbij horen komen... en tja, partyflock...:') )
Ik mis de 'rol" in mijn naam, Friemelrarelaar.quote:
Als je voor de kunst en cultuur gaat zou ik een jaar daar Gaan wonen. Maar Barcelona is warmer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
brand
fruts
papjee
[..]
ja maar lieverd, alleen al voor het louvre heb je een hoop tijd nodig
of je moet even erin, de mona lisa bekijken, eruit en weer verder gaan, maar das zonde he
hmm zal er een volgende keer aandenkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mis de 'rol" in mijn naam, Friemelrarelaar.
Isdatzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou nu moeten stud(d)eren maar heb last van acute en zware SOG
Is dat niet een aanduiding dat je hersens langzaam gaar sudderen van een overmaat aan studeren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Kent iemand het woord 'studderen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |