Gewoon je username veranderen van Damart in Dawardquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga het komende jaar ook maar aan mijn populariteit werken, denk ik. Wie weet win ik dan ook eens wat.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vriend!Als je de ijskast vol gooit zal ik je huis bewaken.
![]()
heb jij op mij gestemdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga het komende jaar ook maar aan mijn populariteit werken, denk ik. Wie weet win ik dan ook eens wat.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon je username veranderen van Damart in Daward
dan heb je ook een award
Succes.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ja, maar het is eigenlijk Da Mart... dus dan wordt het Da Ward... de afdeling/buurt/kamer...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon je username veranderen van Damart in Daward
dan heb je ook een award
Ow ik dacht altijd DamArt, dat je kunst op de Amsterdamse dam ofzo deedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het is eigenlijk Da Mart... dus dan wordt het Da Ward... de afdeling/buurt/kamer....
doe dan gelijk Da Wartquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het is eigenlijk Da Mart... dus dan wordt het Da Ward... de afdeling/buurt/kamer....
weet ik tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar soms ben ik ook best lief hoor.
De laatste keer dat ik me daar met mijn krijtjes had geïnstalleerd, werd ik weggestuurd door wat stadswachten die mijn artistieke geklieder niet konden waarderenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow ik dacht altijd DamArt, dat je kunst op de Amsterdamse dam ofzo deed
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me daar met mijn krijtjes had geïnstalleerd, werd ik weggestuurd door wat stadswachten die mijn artistieke geklieder niet konden waarderen.
krijtjes ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me daar met mijn krijtjes had geïnstalleerd, werd ik weggestuurd door wat stadswachten die mijn artistieke geklieder niet konden waarderen.
Ja, met krijtjes kun je hele mooie dingen maken hoor... kijk maar eens wat ik vorig jaar op vakantie heb gemaaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
krijtjes ?![]()
spuitbussenwerk is zooooo not done
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb meer van die tekeningen gezien idd, die zijn zo uberbriljant!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met krijtjes kun je hele mooie dingen maken hoor... kijk maar eens wat ik vorig jaar op vakantie heb gemaakt![]()
[ afbeelding ]
das wel supervetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met krijtjes kun je hele mooie dingen maken hoor... kijk maar eens wat ik vorig jaar op vakantie heb gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Echt knap dat iemand dat kan, ik kom niet verder dan een paar rondjes op elkaar met harken die voor armen moeten doorgaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb meer van die tekeningen gezien idd, die zijn zo uberbriljant!
die tekeningen zijn echt zo tof hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oja die ventquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus je liegt tegen mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt knap dat iemand dat kan, ik kom niet verder dan een paar rondjes op elkaar met harken die voor armen moeten doorgaan.
De kunstenaar van die stoeptekeningen heeft een eigen topic trouwens: Julian Beever's Stoeptekeningen
Ja maar ik wilde die mooie krijttekening die ik vond zo graag met jullie delen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus je liegt tegen mij?![]()
Damart zijn vijfde note geeft
Notes, die verzamel ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus je liegt tegen mij?![]()
Damart zijn vijfde note geeft
Inderdaad. Was een of andere tekenaar die dit ontzettend goed kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb meer van die tekeningen gezien idd, die zijn zo uberbriljant!
ja de een of andere staat hier net boven genoemdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Was een of andere tekenaar die dit ontzettend goed kan.
ik weet, wel topics waar veel blauwe namen in voorkomen, die verzamel je welquote:
Ik had een humeurtje, maar dat begint te zakkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dndiek![]()
* Frutsel lekker bakje koffie doorgeeft![]()
Ja wel lekker hoor! Met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie zetten en boodschappen uitpakken.
Ik heb een ding gekocht.Dat klinkt eng, wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Een capodastro, capotasto of kortweg capo is een klem die gebruikt wordt om bij snaarinstrumenten met fretten alle snaren een aantal halve tonen hoger te laten klinken. Afhankelijk van de constructie van de capo en het instrument kan dat tot een kwint (of meer) hoger betekenen. Dit heeft als groot voordeel dat de vingerzetting ongewijzigd blijft als er een voor het instrument onhandige toonsoort nodig is.
Beter tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik had een humeurtje, maar dat begint te zakken
Mijn tiki massala ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef Het_hupt het volgende:
gaat snel hier, m'n F5je staat te koken
Je kan ook wat posten, dan heeft mijn ge-F5 tenminste zin.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef Het_hupt het volgende:
gaat snel hier, m'n F5je staat te koken
Eet smakelijk.quote:
* Het_hupt postquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan ook wat posten, dan heeft mijn ge-F5 tenminste zin.
Gekkenhuisquote:
bij het zien van dat plaatje kreeg ik "slechte" gedachtesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, bar slecht geslapen. Dat ga ik vanavond wel inhalenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bij het zien van dat plaatje kreeg ik "slechte" gedachtes
puik martelwerkthuig
Er zijn pijnlijke toepassingen denkbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bij het zien van dat plaatje kreeg ik "slechte" gedachtes
puik martelwerkthuig
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt heeft warme chocomel met slagroom
Gefeliciteerd. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
smaakt iig beter als Aldi koffiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben trots op je.
hmmm lekkerbekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
He, ik was #1 in de dagcijfers
Die post ik morgen wel even...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
He, ik was #1 in de dagcijfers
Moeten we zo lang wachten?quote:
Hi!quote:
Politie-fiets.quote:
Verzakers zijn het, allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeten we zo lang wachten?
ssstquote:
PVquote:
Nu undercover?quote:
Alleen zaterdagavond?quote:
Mja, het_hupt is dan ook niets voor niets een baggeraarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:13 schreef MPG het volgende:
WIL DE OETLUL DIE IN DE WIKI EEN ICON ERUIT SODEFLIKKERD ER WEL EFFE EEN "BLANCO": (zwart hokje) VOOR IN DE PLAATS ZETTEN?
Koffie Speed Chat liefjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me weleens af waarom we kSc heten
Ouwe teruglezerT!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
PV
Wat las ik? Gaan we poolen en karten
Ah tof! Een meet die niet doorgaatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwe teruglezerT!
Wederom een nieuwe herhaalde zoveelste poging tot KSC-meet.
Net even een uurtje op bed liggen hielp, (samen met een blauwe pil maargoed)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, bar slecht geslapen. Dat ga ik vanavond wel inhalen
JAquote:
Matrix pillenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net even een uurtje op bed liggen hielp, (samen met een blauwe pil maargoed)
Toen was ik nog niet zover met teruglezenquote:
Ach, dit bewijst maar dat het lang geen slechte suggestie is he, als we er beiden mee komen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zover met teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |