Ja die tactic heb ik ook wel eens gedownload. Maar heb toen heel veel veranderd en aangepast zodat het goed bij mijn team paste.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Jodelaar het volgende:
4-0 van feyenoord gewonnen nadat ik deze: http://fm.manutd.nl/content/view/1054/220/ tactiek een beetje gebruik, natuurlijk aangepast op ajax..
Klopt het wel dat er elke wedstrijd wel 2 doelpunten van me worden afgekeurd? Gebeurd een beetje te snel
Bij korte passing zoekt de speler die de bal heeft een teamgenoot die dicht in de buurt staat. (aanvallend voetbal) Bij directe passing neemt de speler de bal meestal niet aan maar verlegt het spel direct (quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verschil tussen kort en directe passing?
Gelijkspeltactiek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Wissel 1 van die DMC's in voor een extra MC.
Mentality: normal
Passing style: short (meer balbezit)
Tempo: slow (meer balbezit)
Width: wide (je speelt met vleugelspelers, hou het veld breed)
Tight marking: uitzetten, je kan altijd individueel een sterspeler van de tegenstander marken. Doe ik alleen met spelers als Kaka, Sneijder, Messi, Ronaldinho (de absolute top dus).
Counter attack: aanvinken.
Daarnaast forwards runs bij de backs op vaak zetten en je 2 centrale verdedigers superdefensieve instructie's meegeven (individueel dus).
Cahais is heroisch en nog is een goede aanvoerderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef andre347 het volgende:![]()
![]()
Heb m'n gewenste versterking in de verdediging: Cahais![]()
Komt voor een mooi bedrag (7M) over van Saint-Etienne. Wel gelijk het clubrecord verbroken dat op 5.75M stond
Nu nog een goeie tactic produceren en we kunnen er weer tegenaan
Heb het nog even opgezocht op het SI-Forum:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verschil tussen kort en directe passing?
quote:Mixed: This means your players will attempt short passing, direct passing and long passing. This can be a good starting point when deciding what passing to have your players on. If you are unsure stick to mixed until you become more confident.
Short: Your players will just pass the ball to the closest player that isn’t marked. He will just play the basics. But if he is on (1)-(3) short passing this will mean he plays a more one touch football game. This style is only advisable for very good players who are comfortable with passing and moving.
Direct: Your players will attempt to get the ball up field as quick as possible. They will go through the positions until it has reached the front men. But don’t get this mistaken for long passing even though they sound same they are different.
Long: Your players will always hit long balls forward. They will play the ball over the top. This works well if players have poor passing stats, the weather conditions are bad or if you are playing against tough opposition. The downfall of playing like this is you could give a lot of possession away needlessly.
Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.quote:
Leuke uitdaging, ben benieuwd hoever je weet te komen met die club.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.
[ link | afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat probeert, door gebruik te maken van individuele instructie's. Kijk eerst wat je spelers kunnen. Je backs moeten snel zijn (pace en acceleration) en ze moeten een goede voorzet hebben. Hetzelfde geld voor je wingers (AMR/AML). De DMC heeft een puur verdedigende taak, de bal afpakken en dan zorgen dat hij bij de centrale middenvelders of de wingers komt. De centrale middenvelders zijn dan je creative spelers.
Bij PSV heb ik deze tactiek ook gebruikt met veel betere spelers.
- Fagner en Zonneveld zijn geschikt als backs. Kromkamp was net te traag en die kon het vaak niet belopen.
- Farfan was geweldig als AML/R, Slory is ook wel geschikt.
- Op middenveld maakt het niet echt uit wie je neerzet, als ze maar goed kunnen passen en over voldoende spelinzicht en intelligentie beschikken.
46?????quote:Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een speler van 46 gekocht, en die is eigenlijk m´n beste speler:
[ afbeelding ]
hmmm ik weet nog dat ik eens met gladbach de bekerfinale tegen bayern moest spelen tijdens een interland weekquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef WRNL het volgende:
De tweede wedstrijd ging beter in de Champions League. In Spanje kreeg ik Sevilla op de knie en won ik dankzij een sublieme Ääritalo met 2-5. PSV is ook door, zij wonnen in Ukraine met 1-3 van Shaktar!!
Loting Champions League Kwartfinale, Ajax - PSV
Spitsen kopen?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:01 schreef Prik0 het volgende:
Pfff, het gaat dramatisch.Krijg volop kansen maar ik schiet ze er niet in, zojuist thuis tegen Besiktas. Uit 2-0 verloren met een kansenverhouding van 11-5 vs 19-12. Nu thuis gewonnen door een late goal met 1-0(30-14 vs 6-3). In de comp gaat het ook slecht met oa een 1-1 gelijkspel Heerenveen uit(11-3 vs 24-12), 2-1 ovewinning op groningen(22-12 vs 2-1) en ook nog Feyenoord uit 0-0 met 9-3 vs 25-13. Dit is echt niet leuk meer en dan heb ik ze nog geeneens allemaal opgenoemd.![]()
![]()
![]()
Aan het eind van vorig seizoen had Obinna er 54 ingeschoten in 57 duels en Ruben 12 in 14 duels. Aan de spitsen ligt het niet denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Spitsen kopen?
Mét zelfbeheersing e.d.?
Haha, nee, dan zou het daar niet aan moeten liggen inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:15 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Aan het eind van vorig seizoen had Obinna er 54 ingeschoten in 57 duels en Ruben 12 in 14 duels. Aan de spitsen ligt het niet denk ik.
help!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:59 schreef WRNL het volgende:
Mijn hele team heeft nu een hekel aan Tim Bakens. Hoe moet ik dat oplossen?
Hopen dat het overgaat.quote:
Verkopen heeft geen nut, aangezien niemand er interesse heeft. En als ik hem onstla, dan houdt het bestuur dit tegen...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopen dat het overgaat.
Of 1 van beide kampen ontslaan/verkopen.
Waarschuwing wil in het begin ook nog wel eens helpen en anders een van de twee een tijdje in de B zetten en hopen dat het overgaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:43 schreef WRNL het volgende:
[..]
Verkopen heeft geen nut, aangezien niemand er interesse heeft. En als ik hem onstla, dan houdt het bestuur dit tegen...
De rest verkopen heeft ook geen zin, ze zijn zo goed
Hoezo niet? Kan je er wel naast doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:47 schreef WRNL het volgende:
Lol, ik krijg een baan aangeboden van de Argentijnse Voetbalbond om hun nieuwe bondscoach te worden. Fuck off
8 spelers hebben een hekel aan hemquote:Op zondag 6 januari 2008 12:47 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarschuwing wil in het begin ook nog wel eens helpen en anders een van de twee een tijdje in de B zetten en hopen dat het overgaat.
Ik haat het gewoon om coach te zijn van een land.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan je er wel naast doen.
Probeer hem anders uit te lenen of dump hem bij een feeder club.quote:
Is een hele irritante bug. One on ones tussen speler en keeper worden 9 van de 10 keer gewonnen door de keeper.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Spitsen kopen?
Mét zelfbeheersing e.d.?
Dat is het gekke, de voorgaande seizoenen vlogen ze erin en nu ineens schiet iedereen op de keeper. Mijn heroische spits dribbelt de keeper voorbij, schiet hij alsnog tegen de keeper aan.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Is een hele irritante bug. One on ones tussen speler en keeper worden 9 van de 10 keer gewonnen door de keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |