Wat doet Ricky van Wolfswinkel bij je op het moment? Toen ik bij Vitesse zat groeide hij uit tot basisspelerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet jonge Nederlandse talenten hebben. Ik wil weer wat meer Nederlanders in het team. Liefst spitsen.
Wie weet wat namen? Ik ga bijna aan seizoen 2009/2010 beginnen. Geen basisspelers, maar talenten en reserves.
Bij mij speelt bijvoorbeeld Charlton Atlethic al in de League 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:18 schreef WRNL het volgende:
[..]
O my God. Roda JC is bij mij het tweede jaar gedegradeerd. Na 14 wedstrijden hadden ze 0 punten en een doelsaldo van -55
. Uiteindelijk met 23 punten achterstand op de nummer 17 geeindigd.
Geniaal hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij speelt bijvoorbeeld Charlton Atlethic al in de League 2
En Chelsea staat bij mij in de Premier League na 11 wedstrijden onderaan met 5 punten.
Mja, meer namen als Sno, Aisatti etc. Spelers die aan het begin van het spel in u19/u21 zaten. Hoe die zich ontwikkelen enzo. Maar het is nu niet echt heel erg nodig meer. Laat wat spelers doorstromen. Probeerde van Nistelrooy te halen, maar die wil nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie heb je al, wat is je budget.
Plus het feit dat er veel FREDS al als talent zullen zijn.
Die speelt ergens in de Duitse regioliga's, niet heel erg bijzonder.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat doet Ricky van Wolfswinkel bij je op het moment? Toen ik bij Vitesse zat groeide hij uit tot basisspeler
Ik heb hem maar ingetrokken en een andere speler gehaald die VR MR kan spelen, Eduardo Ratinho. Gehaald voor net bij de 7 miljoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef TiMPiN het volgende:
Haha twijfels! ik zou m wel halen omdat ie gwn heel goed kan worden, maar als de onderhandelingen al moeilijk gaan moet je gwn doen alsof je nooit van 'm gehoord heb!
Wat dacht je van Ajax Formation (als je Engels speelt).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef Jodelaar het volgende:
Ik speel sinds gister dit spel ook, nou wil het niet echt lukken met ajax.. 4-0 verloren van psv, 1-1 tegen az en 3-0 verloren van Ajax cape town..
Heeft iemand een goede tactiek? Aankopen: Salami, Roderick Bloemheuvel, Pavel Pardo, Fabio Simplico..
Ik kan niet eens vinden waar je formatie vind, ze spelen nu 5-3-2 maar ik wil 4-3-3 spelen.. hoe verander je dat?
Tjornborn Nilsson is een hele goede en transfervrij aan het begin van de game.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet er nog een goede haalbare assistent voor Feyenoord?
Waar moet een goede assistent aan voldoen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Tjornborn Nilsson is een hele goede en transfervrij aan het begin van de game.
Betere tactiek maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe hou je trouwens de bal in de ploeg? Bij mij is het elke wedstrijd zo dat de tegenstander meer balbezit heeft als mij.
Ik zie het serieus nergens staan.. Alleen tactiek maar als ik dan op Formatie klik dan gebeurd er nietsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ajax Formation (als je Engels speelt).
Lees het boekje eens door dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik zie het serieus nergens staan.. Alleen tactiek maar als ik dan op Formatie klik dan gebeurd er niets
Zorgen dat spelers met een hoge score voor Corners je corners nemen kan wel helpenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kun je ervoor zorgen dat je spelers hun corner niet over de zijlijn aan de overkant trappen
Hehe heb het al gevondenquote:
Ok, wat doe ik fout:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
Jij bent echt de enige die 't spel niet normaal kan spelen rob
Wissel 1 van die DMC's in voor een extra MC.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok, wat doe ik fout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb een beetje geduld. Tactieken zullen niet vloeiend lopen binnen een wedstrijd of vijf...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Wissel 1 van die DMC's in voor een extra MC.
Mentality: normal
Passing style: short (meer balbezit)
Tempo: slow (meer balbezit)
Width: wide (je speelt met vleugelspelers, hou het veld breed)
Tight marking: uitzetten, je kan altijd individueel een sterspeler van de tegenstander marken. Doe ik alleen met spelers als Kaka, Sneijder, Messi, Ronaldinho (de absolute top dus).
Counter attack: aanvinken.
Daarnaast forwards runs bij de backs op vaak zetten en je 2 centrale verdedigers superdefensieve instructie's meegeven (individueel dus).
rechtse muisknop.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef Jodelaar het volgende:
Hoe krijg je die pijltjes? bij Bernier bv.
Nein bitte.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Kan ik met mijn saved games, een nieuwe installatie met grotere database doen ?
ST: Huntelaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik zowel Perez als huntelaar manudinges en luque in mijn team wil bouwen. Iemand een idee ?
Manucharyan is wel een echte spits in het spel. En perez rendeert beste als AMC, waarmee mijn middenveld wat broos wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ST: Huntelaar
AML: Luque
AMR: Manucharyan
AMC/MC: Perez
Je kan ze wel een beetje op een andere plek zetten hoor. Kijk maar bij 'positions' van Manu, zie je dat ie ook kan wingen. Desnoods train je 'm een beetje bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:11 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Manucharyan is wel een echte spits in het spel. En perez rendeert beste als AMC, waarmee mijn middenveld wat broos wordt.
Daar heb ik ook last van, dan haal ik een paar mooie talenten, en dan train ik ze dat ze heel goed zijn, alleen dan wil ik hun contract verlengen en dat willen ze dan niet. En dan gaan ze allemaal transfervrij wegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:36 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam spelers verkopenLukt echt niet, niemand wil ze hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |