Wat doet Ricky van Wolfswinkel bij je op het moment? Toen ik bij Vitesse zat groeide hij uit tot basisspelerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet jonge Nederlandse talenten hebben. Ik wil weer wat meer Nederlanders in het team. Liefst spitsen.
Wie weet wat namen? Ik ga bijna aan seizoen 2009/2010 beginnen. Geen basisspelers, maar talenten en reserves.
Bij mij speelt bijvoorbeeld Charlton Atlethic al in de League 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:18 schreef WRNL het volgende:
[..]
O my God. Roda JC is bij mij het tweede jaar gedegradeerd. Na 14 wedstrijden hadden ze 0 punten en een doelsaldo van -55
. Uiteindelijk met 23 punten achterstand op de nummer 17 geeindigd.
Geniaal hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij mij speelt bijvoorbeeld Charlton Atlethic al in de League 2
En Chelsea staat bij mij in de Premier League na 11 wedstrijden onderaan met 5 punten.
Mja, meer namen als Sno, Aisatti etc. Spelers die aan het begin van het spel in u19/u21 zaten. Hoe die zich ontwikkelen enzo. Maar het is nu niet echt heel erg nodig meer. Laat wat spelers doorstromen. Probeerde van Nistelrooy te halen, maar die wil nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie heb je al, wat is je budget.
Plus het feit dat er veel FREDS al als talent zullen zijn.
Die speelt ergens in de Duitse regioliga's, niet heel erg bijzonder.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wat doet Ricky van Wolfswinkel bij je op het moment? Toen ik bij Vitesse zat groeide hij uit tot basisspeler
Ik heb hem maar ingetrokken en een andere speler gehaald die VR MR kan spelen, Eduardo Ratinho. Gehaald voor net bij de 7 miljoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef TiMPiN het volgende:
Haha twijfels! ik zou m wel halen omdat ie gwn heel goed kan worden, maar als de onderhandelingen al moeilijk gaan moet je gwn doen alsof je nooit van 'm gehoord heb!
Wat dacht je van Ajax Formation (als je Engels speelt).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef Jodelaar het volgende:
Ik speel sinds gister dit spel ook, nou wil het niet echt lukken met ajax.. 4-0 verloren van psv, 1-1 tegen az en 3-0 verloren van Ajax cape town..
Heeft iemand een goede tactiek? Aankopen: Salami, Roderick Bloemheuvel, Pavel Pardo, Fabio Simplico..
Ik kan niet eens vinden waar je formatie vind, ze spelen nu 5-3-2 maar ik wil 4-3-3 spelen.. hoe verander je dat?
Tjornborn Nilsson is een hele goede en transfervrij aan het begin van de game.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet er nog een goede haalbare assistent voor Feyenoord?
Waar moet een goede assistent aan voldoen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:47 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Tjornborn Nilsson is een hele goede en transfervrij aan het begin van de game.
Betere tactiek maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe hou je trouwens de bal in de ploeg? Bij mij is het elke wedstrijd zo dat de tegenstander meer balbezit heeft als mij.
Ik zie het serieus nergens staan.. Alleen tactiek maar als ik dan op Formatie klik dan gebeurd er nietsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ajax Formation (als je Engels speelt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |