quote:Op zondag 6 januari 2008 01:04 schreef WRNL het volgende:
De tweede wedstrijd ging beter in de Champions League. In Spanje kreeg ik Sevilla op de knie en won ik dankzij een sublieme Ääritalo met 2-5. PSV is ook door, zij wonnen in Ukraine met 1-3 van Shaktar!!
Loting Champions League Kwartfinale, Ajax - PSV
Spitsen kopen?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:01 schreef Prik0 het volgende:
Pfff, het gaat dramatisch.Krijg volop kansen maar ik schiet ze er niet in, zojuist thuis tegen Besiktas. Uit 2-0 verloren met een kansenverhouding van 11-5 vs 19-12. Nu thuis gewonnen door een late goal met 1-0(30-14 vs 6-3). In de comp gaat het ook slecht met oa een 1-1 gelijkspel Heerenveen uit(11-3 vs 24-12), 2-1 ovewinning op groningen(22-12 vs 2-1) en ook nog Feyenoord uit 0-0 met 9-3 vs 25-13. Dit is echt niet leuk meer en dan heb ik ze nog geeneens allemaal opgenoemd.![]()
![]()
![]()
Aan het eind van vorig seizoen had Obinna er 54 ingeschoten in 57 duels en Ruben 12 in 14 duels. Aan de spitsen ligt het niet denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Spitsen kopen?
Mét zelfbeheersing e.d.?
Haha, nee, dan zou het daar niet aan moeten liggen inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:15 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Aan het eind van vorig seizoen had Obinna er 54 ingeschoten in 57 duels en Ruben 12 in 14 duels. Aan de spitsen ligt het niet denk ik.
help!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:59 schreef WRNL het volgende:
Mijn hele team heeft nu een hekel aan Tim Bakens. Hoe moet ik dat oplossen?
Hopen dat het overgaat.quote:
Verkopen heeft geen nut, aangezien niemand er interesse heeft. En als ik hem onstla, dan houdt het bestuur dit tegen...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopen dat het overgaat.
Of 1 van beide kampen ontslaan/verkopen.
Waarschuwing wil in het begin ook nog wel eens helpen en anders een van de twee een tijdje in de B zetten en hopen dat het overgaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:43 schreef WRNL het volgende:
[..]
Verkopen heeft geen nut, aangezien niemand er interesse heeft. En als ik hem onstla, dan houdt het bestuur dit tegen...
De rest verkopen heeft ook geen zin, ze zijn zo goed
Hoezo niet? Kan je er wel naast doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:47 schreef WRNL het volgende:
Lol, ik krijg een baan aangeboden van de Argentijnse Voetbalbond om hun nieuwe bondscoach te worden. Fuck off
8 spelers hebben een hekel aan hemquote:Op zondag 6 januari 2008 12:47 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarschuwing wil in het begin ook nog wel eens helpen en anders een van de twee een tijdje in de B zetten en hopen dat het overgaat.
Ik haat het gewoon om coach te zijn van een land.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan je er wel naast doen.
Probeer hem anders uit te lenen of dump hem bij een feeder club.quote:
Is een hele irritante bug. One on ones tussen speler en keeper worden 9 van de 10 keer gewonnen door de keeper.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:08 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Spitsen kopen?
Mét zelfbeheersing e.d.?
Dat is het gekke, de voorgaande seizoenen vlogen ze erin en nu ineens schiet iedereen op de keeper. Mijn heroische spits dribbelt de keeper voorbij, schiet hij alsnog tegen de keeper aan.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Is een hele irritante bug. One on ones tussen speler en keeper worden 9 van de 10 keer gewonnen door de keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |