Ja die tactic heb ik ook wel eens gedownload. Maar heb toen heel veel veranderd en aangepast zodat het goed bij mijn team paste.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Jodelaar het volgende:
4-0 van feyenoord gewonnen nadat ik deze: http://fm.manutd.nl/content/view/1054/220/ tactiek een beetje gebruik, natuurlijk aangepast op ajax..
Klopt het wel dat er elke wedstrijd wel 2 doelpunten van me worden afgekeurd? Gebeurd een beetje te snel
Bij korte passing zoekt de speler die de bal heeft een teamgenoot die dicht in de buurt staat. (aanvallend voetbal) Bij directe passing neemt de speler de bal meestal niet aan maar verlegt het spel direct (quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verschil tussen kort en directe passing?
Gelijkspeltactiek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Wissel 1 van die DMC's in voor een extra MC.
Mentality: normal
Passing style: short (meer balbezit)
Tempo: slow (meer balbezit)
Width: wide (je speelt met vleugelspelers, hou het veld breed)
Tight marking: uitzetten, je kan altijd individueel een sterspeler van de tegenstander marken. Doe ik alleen met spelers als Kaka, Sneijder, Messi, Ronaldinho (de absolute top dus).
Counter attack: aanvinken.
Daarnaast forwards runs bij de backs op vaak zetten en je 2 centrale verdedigers superdefensieve instructie's meegeven (individueel dus).
Cahais is heroisch en nog is een goede aanvoerderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef andre347 het volgende:![]()
![]()
Heb m'n gewenste versterking in de verdediging: Cahais![]()
Komt voor een mooi bedrag (7M) over van Saint-Etienne. Wel gelijk het clubrecord verbroken dat op 5.75M stond
Nu nog een goeie tactic produceren en we kunnen er weer tegenaan
Heb het nog even opgezocht op het SI-Forum:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is het verschil tussen kort en directe passing?
quote:Mixed: This means your players will attempt short passing, direct passing and long passing. This can be a good starting point when deciding what passing to have your players on. If you are unsure stick to mixed until you become more confident.
Short: Your players will just pass the ball to the closest player that isn’t marked. He will just play the basics. But if he is on (1)-(3) short passing this will mean he plays a more one touch football game. This style is only advisable for very good players who are comfortable with passing and moving.
Direct: Your players will attempt to get the ball up field as quick as possible. They will go through the positions until it has reached the front men. But don’t get this mistaken for long passing even though they sound same they are different.
Long: Your players will always hit long balls forward. They will play the ball over the top. This works well if players have poor passing stats, the weather conditions are bad or if you are playing against tough opposition. The downfall of playing like this is you could give a lot of possession away needlessly.
Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.quote:
Leuke uitdaging, ben benieuwd hoever je weet te komen met die club.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.
[ link | afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat probeert, door gebruik te maken van individuele instructie's. Kijk eerst wat je spelers kunnen. Je backs moeten snel zijn (pace en acceleration) en ze moeten een goede voorzet hebben. Hetzelfde geld voor je wingers (AMR/AML). De DMC heeft een puur verdedigende taak, de bal afpakken en dan zorgen dat hij bij de centrale middenvelders of de wingers komt. De centrale middenvelders zijn dan je creative spelers.
Bij PSV heb ik deze tactiek ook gebruikt met veel betere spelers.
- Fagner en Zonneveld zijn geschikt als backs. Kromkamp was net te traag en die kon het vaak niet belopen.
- Farfan was geweldig als AML/R, Slory is ook wel geschikt.
- Op middenveld maakt het niet echt uit wie je neerzet, als ze maar goed kunnen passen en over voldoende spelinzicht en intelligentie beschikken.
46?????quote:Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een speler van 46 gekocht, en die is eigenlijk m´n beste speler:
[ afbeelding ]
hmmm ik weet nog dat ik eens met gladbach de bekerfinale tegen bayern moest spelen tijdens een interland weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |