abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55803852
Wat is het verschil tussen kort en directe passing?
pi_55804266
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Jodelaar het volgende:
4-0 van feyenoord gewonnen nadat ik deze: http://fm.manutd.nl/content/view/1054/220/ tactiek een beetje gebruik, natuurlijk aangepast op ajax..

Klopt het wel dat er elke wedstrijd wel 2 doelpunten van me worden afgekeurd? Gebeurd een beetje te snel
Ja die tactic heb ik ook wel eens gedownload. Maar heb toen heel veel veranderd en aangepast zodat het goed bij mijn team paste.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:25:28 #103
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55804454
Mijn seizoen 3 met PSV:
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?f=107&t=2631&p=116602#p116602

Fok! verneukt de lay-out dus maar even het linkje gepost.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_55804462
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij korte passing zoekt de speler die de bal heeft een teamgenoot die dicht in de buurt staat. (aanvallend voetbal) Bij directe passing neemt de speler de bal meestal niet aan maar verlegt het spel direct ( ) (Counter voetbal)
pi_55804755
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Wissel 1 van die DMC's in voor een extra MC.

Mentality: normal
Passing style: short (meer balbezit)
Tempo: slow (meer balbezit)
Width: wide (je speelt met vleugelspelers, hou het veld breed)
Tight marking: uitzetten, je kan altijd individueel een sterspeler van de tegenstander marken. Doe ik alleen met spelers als Kaka, Sneijder, Messi, Ronaldinho (de absolute top dus).
Counter attack: aanvinken .

Daarnaast forwards runs bij de backs op vaak zetten en je 2 centrale verdedigers superdefensieve instructie's meegeven (individueel dus).
Gelijkspeltactiek?
pi_55804789
Net met Go Ahead begonnen, accepteert mn voorzitter een bod van 500 ton incl zoveel maanden op mn beste rechtsback...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_55804854

Heb m'n gewenste versterking in de verdediging: Cahais
Komt voor een mooi bedrag (7M) over van Saint-Etienne. Wel gelijk het clubrecord verbroken dat op 5.75M stond

Nu nog een goeie tactic produceren en we kunnen er weer tegenaan
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:38:50 #108
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55804982
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef andre347 het volgende:

Heb m'n gewenste versterking in de verdediging: Cahais
Komt voor een mooi bedrag (7M) over van Saint-Etienne. Wel gelijk het clubrecord verbroken dat op 5.75M stond

Nu nog een goeie tactic produceren en we kunnen er weer tegenaan
Cahais is heroisch en nog is een goede aanvoerder
pi_55805047
Dus gepromoveerd en eerste wedstrijd moeten we direkt vol aan de bak tegen .. Chelsea
pi_55805182
TVP
pi_55807028
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb het nog even opgezocht op het SI-Forum:
quote:
Mixed: This means your players will attempt short passing, direct passing and long passing. This can be a good starting point when deciding what passing to have your players on. If you are unsure stick to mixed until you become more confident.

Short: Your players will just pass the ball to the closest player that isn’t marked. He will just play the basics. But if he is on (1)-(3) short passing this will mean he plays a more one touch football game. This style is only advisable for very good players who are comfortable with passing and moving.

Direct: Your players will attempt to get the ball up field as quick as possible. They will go through the positions until it has reached the front men. But don’t get this mistaken for long passing even though they sound same they are different.

Long: Your players will always hit long balls forward. They will play the ball over the top. This works well if players have poor passing stats, the weather conditions are bad or if you are playing against tough opposition. The downfall of playing like this is you could give a lot of possession away needlessly.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:48:01 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55807680
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelijkspeltactiek?
Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.

Het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat probeert, door gebruik te maken van individuele instructie's. Kijk eerst wat je spelers kunnen. Je backs moeten snel zijn (pace en acceleration) en ze moeten een goede voorzet hebben. Hetzelfde geld voor je wingers (AMR/AML). De DMC heeft een puur verdedigende taak, de bal afpakken en dan zorgen dat hij bij de centrale middenvelders of de wingers komt. De centrale middenvelders zijn dan je creative spelers.

Bij PSV heb ik deze tactiek ook gebruikt met veel betere spelers.
- Fagner en Zonneveld zijn geschikt als backs. Kromkamp was net te traag en die kon het vaak niet belopen.
- Farfan was geweldig als AML/R, Slory is ook wel geschikt.
- Op middenveld maakt het niet echt uit wie je neerzet, als ze maar goed kunnen passen en over voldoende spelinzicht en intelligentie beschikken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55807811
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Kwestie van goede instructie's geven aan je middenvelders en aanvallers.
[ link | afbeelding ]

Het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat probeert, door gebruik te maken van individuele instructie's. Kijk eerst wat je spelers kunnen. Je backs moeten snel zijn (pace en acceleration) en ze moeten een goede voorzet hebben. Hetzelfde geld voor je wingers (AMR/AML). De DMC heeft een puur verdedigende taak, de bal afpakken en dan zorgen dat hij bij de centrale middenvelders of de wingers komt. De centrale middenvelders zijn dan je creative spelers.

Bij PSV heb ik deze tactiek ook gebruikt met veel betere spelers.
- Fagner en Zonneveld zijn geschikt als backs. Kromkamp was net te traag en die kon het vaak niet belopen.
- Farfan was geweldig als AML/R, Slory is ook wel geschikt.
- Op middenveld maakt het niet echt uit wie je neerzet, als ze maar goed kunnen passen en over voldoende spelinzicht en intelligentie beschikken.
Leuke uitdaging, ben benieuwd hoever je weet te komen met die club.
pi_55812548
Hier ben ik weer. Even FM2008 opstarten
pi_55812604
Hoe spelen jullie btw je game? In full screen of windowed mode? Ik altijd in Windowed omdat ik veel dingen op de achtergrond doe.,
pi_55812727
Heb net een speler van 46 gekocht, en die is eigenlijk m´n beste speler:
pi_55812874
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef Mindstate het volgende:
Heb net een speler van 46 gekocht, en die is eigenlijk m´n beste speler:
[ afbeelding ]
46????? Mijn God! heeft hij uberhaubt wel aan stoppen gehoord
  zondag 6 januari 2008 @ 00:10:12 #118
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55812907
Ik kon eens een speler van 56 halen die ook nog een 3-jarig contract wilde.
Kspeel btw fullscreen, is veel ovenzichtelijker en schakel gewoon veel heen en weer.
pi_55812957
Ik maak me nu op voor de eerste knockout fase van de Champions League. Twee Nederlandse teams hebben de groepsfase overleefd. Ajax (ik dus) - Sevilla en PSV - Shaktar.

-

Helaas ging de eerste wedstrijd in de ArenA tegen Sevilla verloren; 0-1

PSV - Shaktar eindigde in een 0-0.

[ Bericht 29% gewijzigd door WRNL op 06-01-2008 00:19:39 ]
pi_55813381
Heb de wereldbeker ook gewonnen met Hull City.
Obafemi Martins was met toeval de grote held. 31 jaar en 2 keer scoren tegen Boca terwijl hij de rest van het seizoen nog geen goal had gemaakt
Hij stond erin omdat ik een fout had gemaakt. Ik wilde Walcott in de basis zetten maar ik klikte op de verkeerde en had het pas door toen ik het team al bevestigd had

zondag 6 januari 2008 @ 00:47:11 #121
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55813878
Waar ik vorig seizoen aan de lopende band scoorde is het dit jaar helemaal weg. Creeer kansen genoeg maar mijn spitsen schieten ze er maar niet in.
pi_55814001
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:44 schreef Catullus het volgende:
En daarom zweer ik bij CM 01/02!
hmmm ik weet nog dat ik eens met gladbach de bekerfinale tegen bayern moest spelen tijdens een interland week
Had meteen 10 debutanten
pi_55814267
De tweede wedstrijd ging beter in de Champions League. In Spanje kreeg ik Sevilla op de knie en won ik dankzij een sublieme Ääritalo met 2-5. PSV is ook door, zij wonnen in Ukraine met 1-3 van Shaktar!!

Loting Champions League Kwartfinale, Ajax - PSV
pi_55816162
LOL

De club is bang dat ik aan het einde van het seizoen ga vertrekken Ik weet daar heulemaal neits van!
pi_55816412
die melding krijg je bijna standaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')