abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58117688
Geniaal filmpje
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58117968
quote:
Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef pberends het volgende:
Vogelaar... dat filmpje .
Nou inderdaad
  donderdag 17 april 2008 @ 18:50:18 #79
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_58117978
Dat filmpje!..
Ik moest lachen!..

Rutger; "Ik vraag toch niet welke onderbroek u aan heeft!?".. !!11!!!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_58118194
au.......... medelijden
wat een waardeloze minister
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 17 april 2008 @ 19:05:03 #81
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58118319
Au.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 17 april 2008 @ 19:09:07 #82
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58118403
quote:
Vogelaar: Polarisatie-oproep Bos is ongelukkig

'Minder polarisatie, daar sta ik voor,' zegt minister van Integratie Ella Vogelaar (PvdA), die de oproep van PvdA-leider Wouter Bos om het integratiedebat in de partij scherper te voeren 'ongelukkig' noemt.

Spindoctor
GeenStijl interviewde minister Vogelaar en vroeg haar naar de spindoctor die zij kreeg toegewezen.

In een interview in gratis dagblad De Pers reageert Vogelaar vandaag opnieuw op haar omstreden uitspraak dat er in de toekomst in Nederland een 'joods-christelijk-islamitische traditie' zal ontstaan, en op de oproep van Wouter Bos tot een scherper integratiedebat bij de sociaal-democraten.

Bos zei begin maart in een interview: 'In het debat over integratie hoor ik voortdurend mensen roepen dat er minder gepolariseerd moet worden. Ongelooflijk. Mijn stelling is: ophouden met dat gezeur over de toon van het debat!'

Juist minder
Vogelaar benadrukt nu dat zij al bij haar aantreden een jaar geleden heeft gezegd dat zij juist minder wil polariseren. Zij heeft Bos inmiddels op zijn woorden aangesproken:

'Ik heb daar natuurlijk met Wouter over gesproken en geconstateerd dat hij in feite veel meer bedoelde dat het belangrijk kan zijn om een scherp debat te hebben. Dat is voor mij iets anders dan het gepolariseerde klimaat dat symbool staat voor polariseren om te polariseren.'

Softe dame
De PvdA-minister zegt verder dat zij het 'interessant' vindt hoe verschillende culturen elkaar beïnvloeden. Positief noemt zij vooral de invloed van de moslims op ons eten en op onze kleding.

Daarnaast is de bewindsvrouw ook blij met de 'wij-cultuur' van allochtonen: 'In Nederland is door de individualisering veel meer een ik-cultuur ontstaan de afgelopen twintig, dertig jaar. Er zou helemaal niets verkeerds mee zijn als we een beetje meer wij-cultuur hadden.'

Maar ook zegt Vogelaar dat zij het niet accepteert dat zij voortdurend wordt afgeschilderd als 'de softe dame'.
Bron

Ze heeft al een spindokter en gaat nu zelfs Bos aanvallen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_58118422
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_58118454
Kan die spindoctor niet gewoon Minister van Integratie worden? Dan gebeurt er ook niets maar dan hebben we in het land tenminste nog het idee dat het de goede kant op gaat

Ach ja, positieve discriminatie is een zegen zullen we maar zeggen :x
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 17 april 2008 @ 19:30:32 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58118931
Hoe ze er ook uitziet met die vermoeide blik en verwaaide haren!

In de mindere buurten van Den Bosch zie je dat soort vrouwtjes ook vaak lopen. Met twee boodschappentassen onder de armen op weg naar de fruitautomaat in de friettent. Alles heeft altijd tegengezeten, vent ervandoor, gisteren ook al geen drie kersjes op rij en die kutjong de hele dag janken...
The End Times are wild
pi_58119025
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_58119290
Elke dag erger ik me meer over de totale achterlijkheid van een aantal van onze bestuurders. Onvoorstelbaar gewoon, het komt gewoon echt nooit meer goed. Zeker als je ziet wat voor generatie er momenteel aankomt. Pfffffffff.
  donderdag 17 april 2008 @ 19:47:21 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58119359
Maar ze draagt met haar poes wél bij aan het vergroten van het percentage vrouwen in het kabinet. En wat dat betreft maakt zelfs de PVDA geen concessies:"We nemen de beste vrouwen en allochtonen die voorhanden zijn"
The End Times are wild
pi_58119486
manisch-depressief zou ik haar noemen als ik daar deskundige in was.
we troffen haar vandaag in een behoorlijke dip. morgen lult ze er weer vrolijk overheen.
of je zo iemand als minister wilt hebben?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58121201
Ik heb bewondering voor de zelfbeheersing van de minister.
Van mij had ze die Rutger best een knal mogen verkopen, dan was het pas een geniaal filmpje.
Het is in ieder geval duidelijk geworden dat Rutger niet gevraagd zal worden als opvolger van Ferry Mingelen .
pi_58122924
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik heb bewondering voor de zelfbeheersing van de minister.
Nou ja... zelfbeheersing. Correct blijven is een ding. Maar een minuut lang je mond houden en bijna in huilen uitbarsten.

Ergens halverwege het filmpje vond ik dat Rutger veel te ver ging met het pesten van deze weerloze dame... Maar daarin ligt besloten dat ze ongeschikt is voor haar functie. En Rutger een hork is, maar dat is niet ter zake doende. Een minister moet tegen een hork kunnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:07:04 #92
212108 Doekoe
I think, I am.
pi_58123282
Wat een super mooi fragment!

De Nederlandse cultuur maakt duidelijk voorwaartse stappen, wat een opluchting.

Heerlijk!

[edit: mijn laatste zin was misplaatst.]

[ Bericht 15% gewijzigd door Doekoe op 17-04-2008 22:12:37 ]
In order for nature to be commanded, it must be obeyed.
- Ayn Rand
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 22:08:04 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58123308
"Spindoctor... Succes!!!!..."
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 17 april 2008 @ 22:27:31 #94
198365 Morendo
The Real Deal
pi_58123824
Wat in ieder geval niet helpt is dat je een journalist twee minuten lang gaat 'eyeballen'. Loop in zo'n geval gewoon weg want ze heeft zich nu weer onsterfelijk belachelijk gemaakt met een dergelijke non-reactie.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_58123907
Je roept het ook een beetje over jezelf af. Als je kijkt naar wat Zalm deed, die had het talent om op de juiste momenten een goed serieus en duidelijk antwoord tegeven maar ook om op de juiste moment een grapje te maken en in lachen uit te barsten. Los van z'n politieke voorkeur, maar dat zijn ook de mensen die niet vaker gepakt zullen worden. Vogelaar is wat dat betreft echt aangeschoten wild, ze is door Jort al vakkundig gefilleerd en dan vinden andere journalisten het ook wel interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 17-04-2008 22:41:50 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 17 april 2008 @ 22:40:44 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58124202
Sterke minister!
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 22:48:14 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58124437
"En IK beslis wanneer ik wel of geen antwoord geef"

Nee, helemaal niet, dat bepaalt het parlement.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:11:29 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58125204
quote:
Vogelaar boos om vragen over spindoctor

donderdag 17 april 2008 20:17

Minister Ella Vogelaar (PvdA) voor Wonen, Wijken en Integratie weigert te praten over de spindoctor die ze eerder deze week inhuurde om haar imago op te vijzelen.

Vogelaar zei minutenlang niets meer
Vogelaar zei minutenlang niets meer

Tijdens een werkbezoek van Vogelaar en minister Gerda Verburg (CDA) van Landbouw vandaag in Utrecht vroeg Rutger Castricum, tv-journalist van weblog GeenStijl, Vogelaar of ze ‘steviger in haar schoenen staat, nu ze een spindoctor heeft’.

Vogelaar zei ‘niet te weten waar het beeld vandaan kwam’ dat ze een spindoctor heeft, want: ‘Ik heb helemaal geen spindoctor.’ Vervolgens wilde de minister niets meer zeggen, liep weg en hield, voor het oog van de camera, minutenlang haar kaken stijf op elkaar.

'Beetje zielig'
‘Het was in feite een beetje zielig. Ik kreeg echt medelijden met haar,’ reageert Castricum tegenover elsevier.nl.

‘Ik stelde een legitieme, normale vraag, die actueel en relevant is. Je kunt je afvragen of je niet eerder moet stoppen, maar ik was niet onbeschoft. Wel vasthoudend,’ aldus Castricum, die zegt dat Vogelaar nog niet heeft gereageerd op het filmpje.

Dig Istha
Vogelaar en haar collega-minister Jacqueline Cramer (PvdA, Milieu) huurden deze week voor 187,50 euro per uur partijgenoot Dig Istha in om hun imago te verbeteren, tot grote woede van de VVD en de SP. ‘Spindoctor’ Istha begon gisteren als interim-directeur voorlichting op het ministerie van VROM, waar hij Cramer en Vogelaar moet bijstaan.
Hen enige objectieve weekblad van NL doet ook nog een duit in 't zakje.
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 23:20:50 #99
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58125460
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hen enige objectieve weekblad van NL doet ook nog een duit in 't zakje.
L. van der Schoot op donderdag 17 april 2008 22:57
quote:
Ik meende, of heb ik het dan mis, dat aan iedere zichzelf respecterende minister een cursus "De boot afhouden" gegeven wordt op Nijenrode.(J.P.B. is hierin een meester). Heeft deze minister zitten slapen of is zij nooit op Nijenrode geweest?
Lijkt mij nogal logisch dat een minister een mediatraining volgt, maar deze koe denkt er wel met een doodzwijgen vanaf te komen. Dom dom dom, want je legt daarmee de regie bij iemand anders.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:24:58 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58125552
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt mij nogal logisch dat een minister een mediatraining volgt, maar deze koe denkt er wel met een doodzwijgen vanaf te komen. Dom dom dom, want je legt daarmee de regie bij iemand anders.
Zelfs voetballers slagen voor mediatrainingen. Dat zegt heel veel over deze bloede Kuh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')