Ik wil voor de 7:25 gaan, we zullen zien!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd om te slapen. Morgen weer proberen om uiterlijk om 8:00 te beginnen, meestal ben ik er dan rond 8:30 wel.
quote:Hoi Loontjah,
Ik heb je verslag inmiddels ook gelezen. Het ziet er goed uit.
Het is 8:25 geworden. Hoe laat moet je er dan af HansU?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wil voor de 7:25 gaan, we zullen zien!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 3 januari 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
Positie, aantal posts, user
015. 094 Houniet
027. 075 jackson
030. 068 Loontjah
034. 066 KaheemSaid
043. 063 HansU
046. 062 Deansensitized
046. 062 eer-ik
106. 040 Okiedokie86
122. 036 Isdatzo
125. 035 KiwiTjuHh
135. 034 Etcetera
171. 029 Trigalti
204. 025 Angel_of_Dth
220. 024 PieterBas
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
eergister op 16, vandaag op 135quote:
goeiemorgequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:04 schreef Loontjah het volgende:
Nog wilde weekendplannen mensen?
kan je dat niet beter vandaag doen ipv lopen te fokkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ook niet echt.
Zondag mag ik weer werken van 9:30 - 20:00.
Morgen voorbereiden op presentatie, en laatste dingen doen aan Powerpoint doen enzo.
ik ook, vannacht om 1 uur naar bed gegaan, ruim een uur later dan normaal. Dat voel ik direct..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:26 schreef Okiedokie86 het volgende:
Goede morgen iedereenlekker geslapen??
Ikzelf ben zo brak als wat vandaag
Slapen bij Hans teeuwen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:34 schreef Okiedokie86 het volgende:
Pff ik lag 1 uur nog wakker, pc aangezet en hans teeuwen zitten kijken, sliep 30 minuten later
Wilde: nee..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:04 schreef Loontjah het volgende:
Nog wilde weekendplannen mensen?
Goedemorgen Dean..quote:
Mja ik wil weer es uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wilde: nee..
Weekend: ja..
Plannen: ja..
Feestje.. en misschien gaan we wel uit.. who knows..
ik zie hetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:38 schreef Trigalti het volgende:
Én een quattro mornin post..
Ik ga vandaag veel posten denk ik zo..
17..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Hoe oud is je zussie Simon?
Voor mij is het geen probleem..quote:
wie gaat er snachts dan ook mee met een 17 jarig meisje naar het huis waar ook haar papa aanwezig is... dan vraag je gewoon om problemenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
17..
Ik werd vanochtend wakker.. bedankte mijn pa maar even voor het wakker maken..
ik heb altijd zware weekendplannen, daar begin ik dus het lieftst uitgeslapen aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Daar snap ik ook geen zak van!
Wat zeurt iedereen hier over minder slaap enzo. Mijn wekker ging vanmorgen 5:30 en ik lag naar 24:00!
Dat zusje regelt het... dat is nou juist het probleem..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef HansU het volgende:
[..]
wie gaat er snachts dan ook mee met een 17 jarig meisje naar het huis waar ook haar papa aanwezig is... dan vraag je gewoon om problemen
Niet iedereen heeft evenveel slaap nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Daar snap ik ook geen zak van!
Wat zeurt iedereen hier over minder slaap enzo. Mijn wekker ging vanmorgen 5:30 en ik lag naar 24:00!
Ik slaap normaal altijd uit op Zondag..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:51 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb altijd zware weekendplannen, daar begin ik dus het lieftst uitgeslapen aan
Hai, druk dagje voor het weekend of rustig aan?quote:
Hoe heerlijkquote:
ik 10 uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel slaap nodig natuurlijk
Klinkt um, heel foutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zusje regelt het... dat is nou juist het probleem..
Hij mocht hier eigenlijk niet meer slapen.. heeft dat ook een maand niet gedaan ofzo..
Vervolgens mag hij 1 keer komen slapen, en slaapt hij weer 3 nachten hier..
Ik ving vannacht iets op met een hand en vingers enzo..
Klinkt ideaal.... Op dit moment ben ik aan het wachten tot mijn stagebegeleider mijn documenten nagekeken heeft. Als dat klaar is dan ben ik weer druk met aanpassingen doorvoerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker rustig hoor. Zit wel op de zaak, maar heb eigenlijk nog vrij
Lekker beetje aan eigen versterker te sleutelen
Uren maken!
werd ze gevingerd toen papa binnenkwam?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zusje regelt het... dat is nou juist het probleem..
Hij mocht hier eigenlijk niet meer slapen.. heeft dat ook een maand niet gedaan ofzo..
Vervolgens mag hij 1 keer komen slapen, en slaapt hij weer 3 nachten hier..
Ik ving vannacht iets op met een hand en vingers enzo..
Verliefd?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:57 schreef Loontjah het volgende:
Lekker dan Simon.
Maar ik kan dat gedrag wel, logisch eigenlijk.
Als je verliefd bent, wil je ook graag bij diegene zijn.
Alleen een andere aanpak was slimmer geweest
Nee, de hele hand zat erinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
werd ze gevingerd toen papa binnenkwam?
Word altijd moe van het lange slapen enzo. Zo ben ik verweg het fitst! Dit weekend wordt mijn weekend gewoon veel drank en niet te laat op bed (denk vanavond rond een uur of 3) maar ik heb ook wel eens echt zware weekenden!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:51 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb altijd zware weekendplannen, daar begin ik dus het lieftst uitgeslapen aan
Mijn zusje kwam om half 3 snachts pas thuis denk ik zo...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
werd ze gevingerd toen papa binnenkwam?
Goedemorgen Loesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen allemaal
Net ontbijt gehad en nu even met mijn honden wandelen!
dan krijg je die reacties ja...quote:
Het gezegde dus..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Word altijd moe van het lange slapen enzo. Zo ben ik verweg het fitst! Dit weekend wordt mijn weekend gewoon veel drank en niet te laat op bed (denk vanavond rond een uur of 3) maar ik heb ook wel eens echt zware weekenden!
@ Trigalti hoe moet ik die hand en die vingers in deze situatie begrijpen, heeft dit te maken met het gezegde te maken of met je zusjes vriend zijn handelingen!
Ik ben zeer tevreden met de helft. Vijf uur houdt ik wel goed vol,wanneer het minder wordt moet ik soms bijslapen!quote:
Zekers, erg relaxquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt ideaal.... Op dit moment ben ik aan het wachten tot mijn stagebegeleider mijn documenten nagekeken heeft. Als dat klaar is dan ben ik weer druk met aanpassingen doorvoeren. Tot die tijd ook rustig aan.
Nee die is er niet uit gekicked..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef Loontjah het volgende:
Kun je als echtpaar ook niet verliefd zijn dan ?
En was die gast er uit gekickt?
3uur zal het voor mij niet worden denk. Morgen nog werken aan zowel studie als gewoon werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Word altijd moe van het lange slapen enzo. Zo ben ik verweg het fitst! Dit weekend wordt mijn weekend gewoon veel drank en niet te laat op bed (denk vanavond rond een uur of 3) maar ik heb ook wel eens echt zware weekenden!
Zat er ook wat aan te komen met zo'n gezegde hé.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het gezegde dus..
Stelletje seksistische menschen..
En maar uren schrijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zekers, erg relax
En zeker omdat stagaires eigenlijk vrij hebben, dus er komt ook niemand te zeuren met extra klusjes
tienerliefde, ze sms-en zeker ook naar tmf dat ze elkaar nooit meer kwijt willenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verliefd?
Ze zijn verdomme al 2 en half jaar bij elkaar...
Tis net een echtpaar..
Van die sex vragen:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
tienerliefde, ze sms-en zeker ook naar tmf dat ze elkaar nooit meer kwijt willen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
[..]
tienerliefde, ze sms-en zeker ook naar tmf dat ze elkaar nooit meer kwijt willen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van die sex vragen:
Zusje van trigalti: is het gevaarlijk dat ik mijn vriends hele hand in mijn kut stop ipv zijn vingers.
TMF: Mits dit soepel gaat is het niet gevaarlijk, zorg er wel voor dat er geen sperma van je vriendje op zijn hand zit want dit kan ziekte en ongewenste zwangerschap veroorzaken.
handen wassen en een beetje glijmiddel mag ook best..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van die sex vragen:
Zusje van trigalti: is het gevaarlijk dat ik mijn vriends hele hand in mijn kut stop ipv zijn vingers.
TMF: Mits dit soepel gaat is het niet gevaarlijk, zorg er wel voor dat er geen sperma van je vriendje op zijn hand zit want dit kan ziekte en ongewenste zwangerschap veroorzaken.
Meteen proberen vanavondquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:15 schreef Loontjah het volgende:
Weer iets nieuws geleerd!
Met mijn handjes zal het geen probleem zijn, zijn niet zo groot..quote:
Kaheems second job: TMF redactiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van die sex vragen:
Tuurlijk... Die pil houdt elke SOA wel tegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Mits ze aan de pil is dan mag het allemaal... toch?
Ik moet nog eten straksquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met mijn handjes zal het geen probleem zijn, zijn niet zo groot..
Loontjahs handjes daarentegen
De Magic power pil van tel sell wel!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk... Die pil houdt elke SOA wel tegen
Dan poep je zeker ook rozegeurquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:18 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Kaheems second job: TMF redactie
HIV is Seksueel Overdraagbaar. Het is niet echt aandoenelijk dat is waar. Maar is dat dan ook een SOA?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk... Die pil houdt elke SOA wel tegen
Zo.. jij hebt een vertekend beeld van de realiteit..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
SOA's....
Net echt, allemaal verzonnen om pilletjes te verkopen
HIV is ook maar een verzinsel van durex, anders zouden ze nooit condooms verkopen, ondingen...
hij hoort er wel onder ja, net zoals hepatitus a, b en c enzo..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
[..]
HIV is Seksueel Overdraagbaar. Het is niet echt aandoenelijk dat is waar. Maar is dat dan ook een SOA?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Sowieso hoeven blanke heteroseksuelen niet bang te zijn voor HIV. Dat is voor de kwade soorten, voor zigeuners, negers, aziaten, joden, mongolen en natuurlijk homo's. Toch?
Joh, zou je denken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zo.. jij hebt een vertekend beeld van de realiteit..
En polenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Sowieso hoeven blanke heteroseksuelen niet bang te zijn voor HIV. Dat is voor de kwade soorten, voor zigeuners, negers, aziaten, joden, mongolen en natuurlijk homo's. Toch?
Nee.. ik heb een knots..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:33 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb knotsen ja Trig!
Uit het gedachtegoed van mijn grote voorbeeld (zo groot was die niet). Daarom heb ik ook een hekel aan ajax.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap niet wat die joden in die lijst te zoeken hebben?
blijkbaar komt het weekend er weer aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een onderwerpen voor de vroege morgen zeg
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Juist en jullie vinden het o zo leuk om er even op door te gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Trig's zusje begon!
Hey Pieterbasquote:
www.serials.wsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet hier iets in Photoshop afwerken, alleen nu is mijn trial verlopen
echt een website die je op je stage wil/kan bezoeken..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:54 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Hey Pieterbas
[..]
www.serials.ws
Photoshop & Trial?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet hier iets in Photoshop afwerken, alleen nu is mijn trial verlopen
of met mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Photoshop & Trial?
Jij moet iets vaker met mij omgaan..
ja da's wel een beetje fout eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Sowieso, als je voor stage Photoshop moet gebruiken en ze hebben een trial
Jammer dat we nu pas op stoom komen, zo tegen het einde van mijn stage aan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
We zijn weer op stoom Damz
Pieter
2007quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
Boh dat topic loopt alweer net zo hard als vorig jaar
*schoptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb een schop onder mijn kont nodig!![]()
Moet studeren maar heb geen zin.
kom is als de wieder weerga naar R'dam, buk voorover en je zult wat beleven!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
*schopt*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanksquote:
Uhm ja bedanktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:05 schreef HansU het volgende:
[..]
kom is als de wieder weerga naar R'dam, buk voorover en je zult wat beleven!
ik schop hard
ff door de zure appel heen bijten, in jou geval, de zure kiwiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja ik had het in de show gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*schopt*
http://www.youtube.com/watch?v=d8Kq8CxCrfI filmpje wat bij het verhaal van gister hoort.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:08 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ff door de zure appel heen bijten, in jou geval, de zure kiwi
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
maar je was net zo lekker bezig voor stagequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*schopt*
http://www.youtube.com/watch?v=d8Kq8CxCrfI filmpje wat bij het verhaal van gister hoort.
Ben je me aan het stalken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
maar je was net zo lekker bezig voor stage![]()
werken jij
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Werken jij!!
Goeiemorgen Marloes
Het lijkt me sterkquote:
Kijk, begin is erquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja ik ben al een stap verder.. mijn boeken liggen open!
Gaat je stagebegeleider daar al van over zijn toeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Tja, ik weet het.
Stagebegeleider helemaal over de toeren: "Ja ik heb Adobe Suite cs3..."![]()
Nu ben ik maar CS2 trial aan het downloaden met 89,9kb/sec
Ik heb ook al wat opgeschreven!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, begin is er
Nu doorzetten!
Dan maandag maar even afwachten
Wat voor bedrijf is het?
Neuh, want anders kom ik helemaal niet meer aan werken toe.quote:
quote:
zou je er op in gaan dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, want anders kom ik helemaal niet meer aan werken toe.
Marloes gaat los!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja ik ben al een stap verder.. mijn boeken liggen open!
quote:Licensing for this product has stopped working. You must repair this problem by uninstalling and then reinstalling.....
Och, gemeentes hebben hun pieken en dalenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb ook al wat opgeschreven!
Nouja het is de gemeente, dus dan kan het misschien nog wel even duren
Nieuw of 2e hands?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben op zoek naar een simpel nokiatje als 2e telefoon. Prepaid dus. Iemand ergens een leuke aanbieding gezien, maximaal 30 á 40 euro ofzo..
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.quote:
Ja uhm ik wil niet teveel vertellen want dan weet straks iedereen mij te vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Och, gemeentes hebben hun pieken en dalen
Als wat ga je daar werken?
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja uhm ik wil niet teveel vertellen want dan weet straks iedereen mij te vinden.
Ik zit op een sociaal juridische afdeling waarbij ik veel contact heb met de clienten maar waarbij ik ook naar de rechtbank moet etc
Nobelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!
Een nokia 1600 misschien? 34,95 en dan heb je ook nog 10 euro btg!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.
Dat mag je gerust doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt spannend
Binnenkort maar eens naar het Winschoter stadhuis
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze gaat voor Eer-iks uitkering en strafzaken zorgen!
er komt (of is, weet ik niet zeker) een Samsung uit waarin je 2 simkaartjes kunt stoppen, exact om deze redenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef HansU het volgende:
[..]
maakt niet uit, het is dat ik sommige mensen liever niet me normale nummer geef. Dus daarom graag 2 nummers wil. Met simkaartjes lopen zeulen heb ik geen zin in. Het moet wel een nokia zijn, want daar ben ik nu eenmaal aan gewend.
Hij wil een Nokia..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er komt (of is, weet ik niet zeker) een Samsung uit waarin je 2 simkaartjes kunt stoppen, exact om deze reden
Wat voor camera?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: TNT die er 2 weken over doet om mijn camera te bezorgen.
dat las ikquote:
Verrek ja, ik krijg binnenkort ook eentjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Klacht: TNT die er 2 weken over doet om mijn camera te bezorgen.
Dat is niet gek voor dat geldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hans: http://www.belcompany.nl/shop/frmPrepaidDetails.aspx?toestel=210237&Merk=10
Nokia 1600
tnx, die zag ik ook al staan ja. Vodafone heeft hem voor een tientje duurder met 5 euro beltegoed meer. Dan haal ik die wel. Vodafone bevalt me welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
Hans: http://www.belcompany.nl/shop/frmPrepaidDetails.aspx?toestel=210237&Merk=10
Nokia 1600
Ook al is het wat mindere kwaliteit, zeker wel mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verrek ja, ik krijg binnenkort ook eentje
Helemaal gratis
Moet voor een instantie een stuk schrijven over stagelopen in het bedrijf waar ik nu zit, met wat foto's, en mag na afloop de camera houden. Ben benieuwd wat voor camera het is
ik ben er merk gebonden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat las ikmaar als het zwaarder weegt om 1 telefoon te kunnen nemen ipv 2 dan om een nokia te hebben, meldde ik het even voor de zekerheid
Ja daarom, voor dat geld helemaalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ook al is het wat mindere kwaliteit, zeker wel mooi meegenomen
moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben er merk gebonden.
wil 2 nokia's met vodafone
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was eerst met mijn suggestie voor die nokia 1600 *stampvoet*
stampvoet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was eerst met mijn suggestie voor die nokia 1600 *stampvoet*
hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja joh!![]()
Beetje jammer dat het met studeren is![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:54 schreef HansU het volgende:
En toen was het woensdagochtend een uurtje of half tien en was ik klaar en klaarwakker. Nu had ik weinig tot niets te doen deze dag, dus dat was een licht probleem. Maar dat werd opgelost met in bed blijven totdat ik vond dat ik er maar eens uit moest komen om de stad in te gaan.
sommige blogs zijn zo saai
nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, je wilt niet met haar ruilen zeker?
Heb je het nu tegen mij?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
achja, 1 dagje is niet erg toch?
ik zou voor geen goud willen ruilen, vooral niet in het weekend..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
achja, 1 dagje is niet erg toch?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
En hij blijft die blogs maar lezen!
Nee hoorquote:
Aah arme ziel *aai over bol geeft*quote:
Ik wel, kon ik haar leven eens mooi op de kop zettenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou voor geen goud willen ruilen, vooral niet in het weekend..
om zwanger te worden moet je sex met een man hebben... gatver.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik wel, kon ik haar leven eens mooi op de kop zetten
hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah arme ziel *aai over bol geeft*
En dat alleen omdat je hier wel aandacht krijgt en op MSN niet
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef HansU het volgende:
[..]
om zwanger te worden moet je sex met een man hebben... gatver.
tsja, je hebt me helemaal doorzien!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?
Hij geeft nou juist nooit aandacht op MSN..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hahamja ik heb het toch vrij druk momenteel. Vlak na nieuwjaar breekt altijd de chaos uit
hoe wil je via weblogs iemand bezwangeren?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees je die weblogs omdat je haar wil bezwangeren?
true true, maar das ook bij jou!! busted!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hij geeft nou juist nooit aandacht op MSN..
Is altijd ergens anders mee bezig die aap..
Goshhh..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
true true, maar das ook bij jou!! busted!
Ik wil lezen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ook een poging doen?
Na 2 seconden weggeklikt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef HansU het volgende:
[..]
krijgt ze ook eens bezoekers..
http://fanetjuh.hyves.nl/(...)gjes_rotterdam/RNwX/
ik heb hyves altijd op standaard weergave staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Na 2 seconden weggeklikt.
Rode achtergrond .. met blauwe dunne letters..![]()
Kut man vrouwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Loontjah het volgende:
Mijn Fuji S5600 is al 5 weken onderweg wegens reparatie.
En nu nog eens 2 weken wachten op een bezorging.
Doeidoeiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben er vandoor
Moet nog heel even de stad in, en anders is het straks weer zo'n idiote drukte op het station, vakantie hè, iedereen kan weer voor een euro
ik heb er al op gereageerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef Loontjah het volgende:
Sow, annette heeft er een berichtje bij!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben er vandoor
Moet nog heel even de stad in, en anders is het straks weer zo'n idiote drukte op het station, vakantie hè, iedereen kan weer voor een euro
Maandag is het weer afgelopen met de pret. Gaan ook alle studenten inclusief complete hutkoffers weer naar hun kamer. Ik verheug me er nu al op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet zo van de trein/bus.
Heerlijk lekker rustig, zonder al die kut krijs kinders.
Damnquote:Dat ik moe was bleek wel uit het feit dat ik pas om half 11 weer enigszins in het land der wakkeren was. Ik moest me dan ook ineens haasten om mijn mails te beantwoorden, mijn bureau op te ruimen, mijn boekenkast op te ruimen en mijn klerekast op te ruimen. (En ja in dit geval was het een klerekast!) En dan moest ik ook nog boodschappen doen, douchen, kaartje schrijven, cadeautjes inpakken en eten en dat allemaal voor goed half 8
Anette typt echt als een persoon met een gebrekkige kennis aan Nederlands, waardoor ze dus allemaal onnodige nette woorden in de tekst gaat proppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef Loontjah het volgende:
Zonder kut krijs kinders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet zo van de trein/bus.
Heerlijk lekker rustig, zonder al die kut krijs kinders.
Later laterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben er vandoor
ben ik de enige die dit onlogisch vindquote:Daarna besloot ik heel lui een frietje te gaan halen en achter mijn pc, voor de tv te kruipen en daar de rest van de avond niet meer vandaan te komen, totdat ik om kwart over tien een allergie-aanval kreeg en dacht: hoogste tijd om te gaan slapen.
en zo liev ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef Loontjah het volgende:
Of aan Hans Teeuwen met zijn:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zonder kut krijs kinders?Was gister wel anders..
Kijk mama.. daar komtie komtie komtie daar mama komtie aan mama kijk kijk de trein komt!!!
Moeders: O.. ja..
Ja mama trein trein trein trein..
(Dit deed me echt zwaar aan Jochem Meyer denken trouwens..)
Maar ik vind kinderen lievvfffvvv
nog een paar jaar en zij opereert je als je in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Anette typt echt als een persoon met een gebrekkige kennis aan Nederlands, waardoor ze dus allemaal onnodige nette woorden in de tekst gaat proppen.
Alle zinnen worden er langdradig en onduidelijk van..
Nee..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit onlogisch vind
Ik wil niet door haar geopereerd worden.. no way nevah nooit!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
nog een paar jaar en zij opereert je als je in het ziekenhuis ligt
geneeskunde, vwo dus.
een BOOM!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Of aan Hans Teeuwen met zijn:
Huis, Huisss.. Huisssssssssssssssssssssch
Wat heb jij nou weer tegen kinderen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:48 schreef Loontjah het volgende:
Ik ook, zodra ze slapen.
En moeders gaan niet snel in de spits naar huis
Okiedokie @ Arjan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef HansU het volgende:
wie is Arjan hier?
not truequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen kinderen dan?
Kinderen zijn geweldig man!
quote:Zotte zaterdag
23 dec, 07:31
En toen was het zaterdagochtend half 8 en liep de wekker af.
quote:Vrijdag vakantie
22 dec, 08:34
En toen liep de wekker om half 7 af. Dat was voor een half uurtje mijn eigen schuld,
Tis dat ze het zelf zegt:quote:Donderdag...
21 dec, 06:56
En toen was het donderdag en zou mijn wekker eigenlijk rond 7 uur aflopen.
quote:same shit, different day
19 dec, 17:47
En toen was het dinsdagochtend en liep mijn wekker absurd vroeg af namelijk om 7
en toen en toen en toen en toen en toenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tis dat ze het zelf zegt:
[..]
En ze zijn geweldig lief, actief, leuk om te hebben, de toekomst, later een last..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:52 schreef Loontjah het volgende:
Nee man!
Ze krijsen.
Ze stinken naar poep.
Ze moeten altijd aandacht hebben.
Ze janken altijd.
Ze maken alles kapot.
Het ging me eigenlijk om het eindeloze gezeik over die wekker..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en toen en toen en toen en toen en toen
dat viel mij vorige keer ook al op ja
hehe is dat zo ja?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:55 schreef HansU het volgende:
hoe meer mannen ik heb op me hyves, hoe beter. Anders lijk ik zo viezerik met 75% vrouwen die me nooit krabbellen
Ja hij wil!...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:56 schreef Loontjah het volgende:
Let's Hyve Arjan!!!
Ik las: Let's Hyve, Arjan wil je...
en toen stopte het onderwerpgedeelte
nee, dan heb je gewoon vriendenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
20 mannen die hem dagelijks krabbelen, dat valt niet op?
Don't do it!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil, want ik heb hem geaccepteerd.
Hij vroeg het alleen maar.
Ik ga zo M. Sieben toevoegen
wat is zijn hyves dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil, want ik heb hem geaccepteerd.
Hij vroeg het alleen maar.
Ik ga zo M. Sieben toevoegen
Ik voeg nooit iemand toe.. laat anderen mij altijd toevoegen..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef HansU het volgende:
[..]
je moet een beetje op je reputatie letten
poosje geleden er al 10 uitgegooid ofzo
Nee.. was een geintje..quote:
doe ik ook, behalve bij mannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik voeg nooit iemand toe.. laat anderen mij altijd toevoegen..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets in de trant van snicky.. ofzo
mja ik heet arjan arjan ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:56 schreef Loontjah het volgende:
Let's Hyve Arjan!!!
Ik las: Let's Hyve, Arjan wil je...
en toen stopte het onderwerpgedeelte
Weet ik veel wat zijn voornaam is..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:04 schreef Loontjah het volgende:
Zoek maar op zijn voornaam en Horst.
Smakelijk etenquote:
200% hij zei het zelf in de 1ste op intro kampquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:08 schreef Loontjah het volgende:
Weet je dat zeker?
Werken is voor "the infidels"..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg, moeten jullie niet eens aan het werk?
Jep 200% zeker!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:10 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Smakelijk eten
[..]
200% hij zei het zelf in de 1ste op intro kamp
Ok. Dat zal ik ze maandagochtend even voorleggen op stage.quote:
pff nog 3:45 uurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok. Dat zal ik ze maandagochtend even voorleggen op stage.
try 1650 in meerdere tenten en ong 100 meiden en dat samen op 1 veldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef Loontjah het volgende:
Kamp?
Nooit kamp gehad.
Lijkt me wel heftig met 30 jongens in een tent
Tofquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
try 1650 in meerdere tenten en ong 100 meiden en dat samen op 1 veld
Ik ben nog steeds elke week blij dat ik vrijdagmiddag op tijd klaar ben. Zo ook maar eens mijn OV halen, nu ik er toch eens tijd voor heb,quote:
Heb het dan liever andersomquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
let me guess, you was one of them?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
so truequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
let me guess, you was one of them?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |