En ze had ze voor het uitkiezen joh!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
let me guess, you was one of them?
Te laat..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Hahaa okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Campzone, elk jaar in de zomervakantie, grootste outdoor LAN party van iig Europa en er komt gelukkig steeds meer meiden bij
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderlingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa okeeTja ik ben niet zo vd computers en de spelletjes enzo
Toch is het wel gezellig..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Loontjah het volgende:
Het laatste woordje bevalt mij niet van de TT.
Ik pas!
Hmm okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderling
Van mijn lang zal ze leven niet meer!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef Loontjah het volgende:
Lui die een weekend leven van een tray Aldi energydrink
ik heb aan m'n vriend toch echt genoeg hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En ze had ze voor het uitkiezen joh!
En FiPo!
al 3xquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef Trigalti het volgende:
Ben jij op CZ geweest dan etc?
is ook niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa okeeTja ik ben niet zo vd computers en de spelletjes enzo
quote:
ach d'r zullen genoeg nerds zitten die niet bij hun pc zijn weg te slaan, maar niet iedereen is zo hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Loontjah het volgende:
Het laatste woordje bevalt mij niet van de TT.
Ik pas!
kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je er ook nie tnaar toe gaan, meer voor de gezelligheid onderling
Wow.. deze post zal wat werk gekost hebben..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb aan m'n vriend toch echt genoeg hoor
[..]
al 3xdit jaar voor de 4de keer
[..]
is ook niet verplicht hoor
[..]
![]()
[..]
ach d'r zullen genoeg nerds zitten die niet bij hun pc zijn weg te slaan, maar niet iedereen is zo hoor
[..]
klopten gezellig is het zeker
nee ze zijn verhuist naar Oirschot in Brabantquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Is dat nog steeds op het Waliby terein, want daar ga ik liever met Lowlands heen!
daar dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik zou het serieus best wel een keer willen proberen.
Al is het een dagje.
Waar was het ook alweer ?
even te lui om te google-en
valt mee ik gebruik quickquote van Baggerlayoutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wow.. deze post zal wat werk gekost hebben..
Maarja.. zoals ik al zei.. ik ben 1 jaar geweest..
Maar denk dat echte vakantie toch meer iets voor mij is..
Ik ben meer van lang leve de lol! In de vorm van stappen en zuipen enz..
Heb geen baggerlayout.. Vandaar..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ze zijn verhuist naar Oirschot in Brabant
[..]
daar dusvlakbij Best (wij halen onze boodschappen in Best, dat kan beeeest
)
[..]
valt mee ik gebruik quickquote van Baggerlayout
Dan moet je natuurlijk vertellen wat JIJ een andere leuke setting vindquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Aldi red bulldat vind ik echt een tof vooroordeel!
Maar het lijkt mij ook niks, kaheem heeft 2 x vroeger met een lan mee gedaan en dat vond die al niks. Wil best soms een spelletje doen, maar dan doe ik het thuis. ALs ik er uit ga dan wil ik mijn computer niet eens in de buurt hebben. Ik geloof best dat je het er gezellig kan hebben, maar eigenlijk kan dat overal wel als je er zin in hebt.
Als ik dan toch voor gezelligheid ga doe ik het liever in een andere 'voor mij leukere' setting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |