Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef tong80 het volgende:
Denk dat van Velde zijn tijd heeft gehad en het zijn laatste toernooi wordt
Op de laatste worldcup was hij op dag 1 nog de snelste Nederlander op de 500, terwijl hij op de 1000 ook 2x de snelste was (waarvan de 2e dik).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Szura het volgende:
Bos heeft een te zwakke 500 m naar mijn mening om voor de titel mee te doen. Als Kuipes op de been blijft wint ie gewoon
Ik hoop zo dat-ie zich voor het WK Allround gaat kwalificeren hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef MiLalaa het volgende:
En vooruit ook Erben, want die hoort er gewoon bij. Hoewel ik hem liever zie allrounden.
Da's redelijk zeker. Hij gelooft zelf ook niet meer bij de beste vier te eindigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef tong80 het volgende:
Denk dat van Velde zijn tijd heeft gehad en het zijn laatste toernooi wordt
quote:
Echter, de 500 meters van de anderen waren dikwijls nog veel beroerder. Nu blijft het natuurlijk een NK sprint; alles veel is mogelijk. Er zijn zoveel factoren waarop de schaatsers voornamelijk kunnen verliezen, dat hoe dan ook spanning en sensatie verwacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vond Smeekens' 500meters de laatste tijd nou ook niet zo indrukwekkend snel. Hij moet wel een flink gat slaan daar, want Kuipers, Bos, Wennemars en ook Nijenhuis hebben allen een hele sterke 1000m.
afgaande op de NK afstanden, won Smeekens max 0.3 op z'n concurrenten op de 500m. Echter hij verloor er meer dan 2sec op de 1000m.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef Vork het volgende:
Echter, de 500 meters van de anderen waren dikwijls nog veel beroerder. Nu blijft het natuurlijk een NK sprint; alles veel is mogelijk. Er zijn zoveel factoren waarop de schaatsers voornamelijk kunnen verliezen, dat hoe dan ook spanning en sensatie verwacht.
Wennemars bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef Ericr het volgende:
Winnaar moet dan toch rond de 35,15 kunnen halen.
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Wilskracht het volgende:
Kuipers gaat winnen 35.20
Snel ijs, denk ik. Er zit nauwelijks verschil tussen de toppers en subtoppers.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Ericr het volgende:
Snel ijs of de Nederlanders kunnen opeens weer goede 500's rijden.
Nou, na z'n 500m iig wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Vork het volgende:
Vlakt nou iedereen al Smeekens uit op basis van z'n relatief zwakke 1000 meter?
Nou, z'n PR (35,71) had ie gereden op de baan van Turijn, dus is het niet zo raar dat ie hier een kwart seconde sneller kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
ja dat had ik wel gedacht van Smeekens. Goed van Kuipers. Maar wtf heeft Elgersma geslikt? Klopt de tijdwaarneming wel? .. haha
Close, but nu cigarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Vork het volgende:
Vlakt nou iedereen al Smeekens uit op basis van z'n relatief zwakke 1000 meter? Wat dat betreft maakt hij natuurlijk net zoveel kans als een Bos met z'n zwakke 500 meter. Gelukkig voor de spanning in de wedstrijd zijn er voor de tickets en titel meer kanshebbers dan plaatsen, dat maakt het in elk geval wel spannend.
het meest stomme podium dat ik kon bedenken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi podium hoor:
De koning
Kuipers
Elgersma
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het meest stomme podium dat ik kon bedenken.ohnee, ik ben wel blij met kuipers
![]()
ik hoop op jouw scenario!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Bos Kuipers en Nijenhuis naa WK
Tuiters en Van Velde strijden om het laatste ticket
of gaan Elgersma en de Koning opeens een goede 1000 rijden?
Ja idd, bij de vrouwen is het wel een beetje bekeken, maar hier ben ik nog wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop op jouw scenario!
Maar jee, er kan weer vanalles gebeuren. Ik dacht juist dat het bij de vrouwen spannender zou worden dan bij de mannen, maar het lijkt andersom nu.
Bij de vrouwen kan ook nog alles gebeuren als van Deutekom of Wust de 1000 wint en Gerritsen een steekje laat vallen bijvoorbeeld. Ik denk dat het nog wel spannend wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop op jouw scenario!
Maar jee, er kan weer vanalles gebeuren. Ik dacht juist dat het bij de vrouwen spannender zou worden dan bij de mannen, maar het lijkt andersom nu.
De Koning.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef BVO het volgende:
Bos, Kuipers en Nijenhuis hoop ik sowieso, plus een leuke strijd om plek 4.
Heeft denk ik niet genoeg op Tuitert gewonnen voor de 1000.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, wat is er met Wennemars aan de hand
Het is vandaag zowiezo treurig qua commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze is daar helemaal niet sneller dan van der Star, prutser.
inderdaad, nu ook weer. 5 seconden na het finishen van Van Dijk ziet ie ineens dat ze toch sneller is dan Kroon..., pfffquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef Hankster het volgende:
Het is vandaag zowiezo treurig qua commentaar
Oh ja, Jacques is in de Heer hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef MiLalaa het volgende:
sinds ik eens zo'n reportage heb gezien met de Koning over z'n geloof, vind ik hem echt helemaal niks. Het komt niet meer goed denk ik.
Deze dame heeft zeker wel beschermers aan haar benen? Ze zal toch niet zulke dikke enkels hebben.
En niet zo'n beetje ook, daar is jouw Sharon niks bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, Jacques is in de Heer he
amateur dat het isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
inderdaad, nu ook weer. 5 seconden na het finishen van Van Dijk ziet ie ineens dat ze toch sneller is dan Kroon..., pfff
Mijn Sharonquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook, daar is jouw Sharon niks bij.
Het maakt hem ook geen fuck uit of hij zich niet kwalificeert, in dat geval was dat Gods bedoeling.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Wopke Fopke
Nee want dat mag dus niet... omdat ze niet gefinisht is..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:48 schreef Wilskracht het volgende:
Gerritsen kan altijd buiten mededinging morgen de 1000m rijden
Ria zegt net dat er ten allen tijde nog een aanwijsplek is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch goddomme niet te geloven dat je de beste sprintster door zo'n akkefietje niet zou sturen
Ok, maar eerst zien dan geloven, en als ze Annette niet sturen mag Flopke een schaats in zijn knar krijgenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ria zegt net dat er ten allen tijde nog een aanwijsplek is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Nee want dat mag dus niet... omdat ze niet gefinisht is..
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar eerst zien dan geloven, en als ze Annette niet sturen mag Flopke een schaats in zijn knar krijgen![]()
![]()
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.
Ik denk dat je als technische bobo daar toch wel wat over te zeggen hebt... en de manier waarop ie laatst in Calgary bezig was om Timmer toch te laten rijden vond ik echt te schaamteloos voor woordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.
En van Wüst?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef MiLalaa het volgende:
niet echt top van Boer
Dat was idd triest.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je als technische bobo daar toch wel wat over te zeggen hebt... en de manier waarop ie laatst in Calgary bezig was om Timmer toch te laten rijden vond ik echt te schaamteloos voor woorden
Als Wust vierde wordt dan had ze ook nooit van Gerritsen gewonnen dus dan is het jammer maar helaas voor Ireen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.
In zulke situaties is het hoe dan ook altijd verkeerd. Zoals SNoeks net zei: stel dat Wust nu vierde wordt en Gerritsen wordt aangewezen, valt Wust dan af? Lijkt me wel, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
lijkt me niet. Als ze valt is het een ander verhaal. Maar als ze gewoon 4 afstanden rijdt en 4e wordt, zou ze te langzaam zijn geweest. Bovendien heeft Wust het EK/WK Allround nogquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.
In zulke situaties is het hoe dan ook altijd verkeerd. Zoals SNoeks net zei: stel dat Wust nu vierde wordt en Gerritsen wordt aangewezen, valt Wust dan af? Lijkt me wel, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
Zou ik ook denken, maar dan zijn er ongetwijfeld weer mensen die zeggen "ja maar, vorig jaar stond ze op het podium op het WK sprint."quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Wust vierde wordt dan had ze ook nooit van Gerritsen gewonnen dus dan is het jammer maar helaas voor Ireen...
Na ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt me niet. Als ze valt is het een ander verhaal. Maar als ze gewoon 4 afstanden rijdt en 4e wordt, zou ze te langzaam zijn geweest. Bovendien heeft Wust het EK/WK Allround nog
Ja, tenzij Timmer en Wust tegen elkaar aan vallen of zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij toch buiten kijf dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt.
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Wopkeonbetrouwbare hond is het gewoon.... ik wil Ab terug
Ja maar ik blijf het een onbetrouwbare hond vinden. Hij heeft het kapsel alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.
Wat is dat nou voor vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
Wat doet de KNSB als Wust en Timmer vallen morgen??
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef Brahimov het volgende:
Goed, de afgelopen 4 posts zaten in een compleet verkeerd topic...![]()
Een korte samenvatting:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (Gerritsen)
Bah (Essent reclame)
In principe moet ie de Koning kunnen pakken, het verschil is maar 8/10 en hij reed niet voor niets een PR. Maar goed, het blijft idd afwachten. Ben ook heel benieuwd naar Elgersma met zijn vermeende supergoede 1000 meter.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
Raakt Marc Stuitert nu niet in de war
Je lijkt geen fan te zijn van haar.quote:
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stomquote:
Mbt Wust ben ik het wel met je eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stom
Hoe kan je nou iets tegen Fabris hebben!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stom
nou, ik heb eens naast hem gestaan. Hij is schijnheilig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan je nou iets tegen Fabris hebben!
Ik heb naast hem zitten ontbijtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ik heb eens naast hem gestaan. Hij is schijnheilig.
Ojee, bespeur ik een roddel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
griepvirus ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Wombcat het volgende:
Smeekens teruggetrokken
Weet iemand waarom?
Mwaa... wel beter dan voor ik dit weekend verwacht had. Maar ik vermoed dat er velen onderdoor gaan komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
is dit een goeie tijd voor Gerard?
Grieperig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Wombcat het volgende:
Smeekens teruggetrokken
Weet iemand waarom?
haha, nou het is geen roddel hoor.quote:
Kan me voorstellen dan dat je iets minder over hem denktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haha, nou het is geen roddel hoor.
Het was een paar jaar terug in Inzell. Er waren een heleboel kinderen want die hadden vrij van school ofzo omdat Anni moest rijden. Fabris stond ineens ongeveer naast ons op de tribune om naar de dames te kijken? Ofzo.
En toen viel er zo'n kind van de boarding af. En die kon niet meer zelfstandig terug klimmen, te hoog. Maar Fabris stak geen hand uit, hij deed net of hij het niet zag, terwijl het recht voor hem was. En wij kleine meisjes hebben toen dat kind er maar over getild maar dat was nog niet zo eenvoudig.
Hij is gewoon niet behulpzaam en dat semi-vriendelijke in interviews vind ik dan ook niks![]()
beetje sneu verhaal maar ja. Zoiets slijt niet he.
Idd niet echt tofquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dan dat je iets minder over hem denkt
Ik vond het wel sympathiek, Wennemars en Solinger na de finish.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef MiLalaa het volgende:
Freddy is blij, leuk voor hem
yep. Hopelijk straks een interview met Freddy. Altijd grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het wel sympathiek, Wennemars en Solinger na de finish.
De kans daarop lijkt me heel klein.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yep. Hopelijk straks een interview met Freddy. Altijd grappig.
"goh Freddy, voor het eerst sneller dan je broer, wat vind je daar nou van?"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
De kans daarop lijkt me heel klein.
Ik vermoed dat Erben hem op de 1000m wel voorblijft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
"goh Freddy, voor het eerst sneller dan je broer, wat vind je daar nou van?"
De Koning was 1/100 sneller op de 500m en Kuipers 2/100 op de 1000m, dus ze staan exact gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef MiLalaa het volgende:woeii daar gaat Jan Bos weer
maar shit zeg, wat doen Kuipers en Nijenhuisdit mag niet.
ja maar he, ik vind het gewoon geen goeie tijd!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
De Koning was 1/100 sneller op de 500m en Kuipers 2/100 op de 1000m, dus ze staan exact gelijk.
7e plek is ook niet echt zijn niveau.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja maar he, ik vind het gewoon geen goeie tijd!![]()
maar ik vind het ook wel lastig in te schatten wat goed is in HV. Ben 1.07-ens gewend.
Precies. Met reputaties koop je niets. Hij moet eerst een fatsoenlijke 500m rijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Wombcat het volgende:
Nou zei Snoeks nog wel dat de sportcommissie (oid) Wennemars nog op zou kunnen rapen, maar dan moe 'ie morgen wel heel wat beter doen. Met een 8e plek in het klassement heeft Wennemars weinig recht van spreken.
Frank Snoeks met z'n "twee keer wereldkampioen"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies. Met reputaties koop je niets. Hij moet eerst een fatsoenlijke 500m rijden.
Zij blij, en wij helemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ria Visser is blij dat ze dit niet hoeft te Analyseren
Hij is gewoon niet op niveau op de 500m. Misschien toch dat allrounden van vorig jaar, dat dat wat van zijn snelheid gekost heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Frank Snoeks met z'n "twee keer wereldkampioen"![]()
Ik gun het Erben echt van harte, maar ik weet zeker (en ergens hoop ik het ook) dat de commissie dat toch echt niet mee laat wegen. "Paradepaardje"Trouwens ook best wel een denegrerende titel voor een topsporter als Erben...
Dat zie ik echt niet gebeuren. Dan mag-ie wel flink onder het baanrecord van Shanni denk ik zo... Want z'n 500m is morgen echt niet opeens van super niveau.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Hij zal vooral een beter 500 moeten rijden. Daarop heeft 'ie véél te veel verloren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
Geniaal gereden door Bos![]()
Hoewel hij behoorlijke voorsprong heeft, ben ik bang dat er morgen nog wel 1 slechte afstand zal rijden, waardoor het nog steeds spannend is. Erg verrassend van Elgersma en de Koning. Maar ik verwacht dat vooral Nijenhuis er nog wel eentje in gaat halen. En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Naah, ik weet het niet. Het sprinten zelf moest dan vorig jaar ook helemaal prut zijn geweest. En inderdaad super was het ook niet, maar dit is wel heel erg en komt wel een beetje laat als het echt aan het allrounden van vorig seizoen zou hebben gelegen. Ik weet ook niet hoeveel er waar van was, maar Kemkers en Wennemars zeiden natuurlijk dat ze niet echt heel erg op de lange afstanden hadden getraind toen...dus ik denk dat de oorzaak gewoon ergens anders ligt. Want anders zou z'n 1000 toch ook wel ietsje minder moeten zijn maar die waren aan het begin van het seizoen gewoon top.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet op niveau op de 500m. Misschien toch dat allrounden van vorig jaar, dat dat wat van zijn snelheid gekost heeft.
Ik weet het ook niet zeker. Kan me nog wel uit het wielrennen herinneren dat Jeroen Blijlevens in zijn eerste jaar bij Polti meer aan klimmen deed. Dat jaar sprintte hij nog goed, maar daarna werd 't nooit meer echt wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Naah, ik weet het niet. Het sprinten zelf moest dan vorig jaar ook helemaal prut zijn geweest. En inderdaad super was het ook niet, maar dit is wel heel erg en komt wel een beetje laat als het echt aan het allrounden van vorig seizoen zou hebben gelegen. Ik weet ook niet hoeveel er waar van was, maar Kemkers en Wennemars zeiden natuurlijk dat ze niet echt heel erg op de lange afstanden hadden getraind toen...dus ik denk dat de oorzaak gewoon ergens anders ligt. Want anders zou z'n 1000 toch ook wel ietsje minder moeten zijn maar die waren aan het begin van het seizoen gewoon top.
Nou was Erben natuurlijk nooit een échte sprinter, maar meer een middenlange afstandsrijder met een meer dan goede 500m...zou dat van vandaag misschien gewoon psychisch en dan toch misschien de leeftijd kunnen zijn, met dan inderdaad misschien nog naweeën van vorig seizoen?
Nou dan stel ik voor dat je niet gek gaat lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:02 schreef Wilskracht het volgende:
Ik moet wel gek lopen wil Elgersma zich niet plaatsen
7e verwacht ik. Denk niet dat 'ie Tuitert nog inhaalt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Hankster het volgende:
Wennemars zal vrees ik buiten de top 4 vallen...6e plek oid denk ik...
Haai MiLalaaquote:Op zondag 6 januari 2008 15:04 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi Bruce leuk dat je er bent. Het is hier nogal rustig
Ho-hoi.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:04 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi Bruce leuk dat je er bent. Het is hier nogal rustig
Inderdaad, en Wüst wordt echt niet 4e, dus geen probleem voor de WK-commissie, lijkt mij. Gewoon de top 3 + Gerritsen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef MiLalaa het volgende:
zou Wust dat nog inhalen op de 1000? Ik denk het niet. Die zal wel 2e worden
En bedankt, daar gaat m'n spanningquote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef Wilskracht het volgende:
Bos Wennemars Kuijpers en de Koning gaan naar WK
quote:
Hij moet iets meer dan een halve seconde goedmaken... Wordt nog heel spannend tussen Elgersma, Wennemars en Nijenhuis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Erben won gister 0,43 op Elgersma op de 1000m....nu moet ie 0,55 goed maken....dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
nou die elgersma reed gisteren toch een goeie 1000m? Want het is nog een best gat met wennemars. Maar ik hoop wel op Erben dan als Beorn het niet redt..
Elgersma reed gisteren een PB op de 1000, dat moet ie dan weer benaderen. En De Koning mag ook geen steek laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
nou die elgersma reed gisteren toch een goeie 1000m? Want het is nog een best gat met wennemars. Maar ik hoop wel op Erben dan als Beorn het niet redt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |