Mwaa... wel beter dan voor ik dit weekend verwacht had. Maar ik vermoed dat er velen onderdoor gaan komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
is dit een goeie tijd voor Gerard?
Grieperig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Wombcat het volgende:
Smeekens teruggetrokken
Weet iemand waarom?
haha, nou het is geen roddel hoor.quote:
Kan me voorstellen dan dat je iets minder over hem denktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
haha, nou het is geen roddel hoor.
Het was een paar jaar terug in Inzell. Er waren een heleboel kinderen want die hadden vrij van school ofzo omdat Anni moest rijden. Fabris stond ineens ongeveer naast ons op de tribune om naar de dames te kijken? Ofzo.
En toen viel er zo'n kind van de boarding af. En die kon niet meer zelfstandig terug klimmen, te hoog. Maar Fabris stak geen hand uit, hij deed net of hij het niet zag, terwijl het recht voor hem was. En wij kleine meisjes hebben toen dat kind er maar over getild maar dat was nog niet zo eenvoudig.
Hij is gewoon niet behulpzaam en dat semi-vriendelijke in interviews vind ik dan ook niks![]()
beetje sneu verhaal maar ja. Zoiets slijt niet he.
Idd niet echt tofquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dan dat je iets minder over hem denkt
Ik vond het wel sympathiek, Wennemars en Solinger na de finish.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef MiLalaa het volgende:
Freddy is blij, leuk voor hem
yep. Hopelijk straks een interview met Freddy. Altijd grappig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het wel sympathiek, Wennemars en Solinger na de finish.
De kans daarop lijkt me heel klein.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yep. Hopelijk straks een interview met Freddy. Altijd grappig.
"goh Freddy, voor het eerst sneller dan je broer, wat vind je daar nou van?"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
De kans daarop lijkt me heel klein.
Ik vermoed dat Erben hem op de 1000m wel voorblijft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
"goh Freddy, voor het eerst sneller dan je broer, wat vind je daar nou van?"
De Koning was 1/100 sneller op de 500m en Kuipers 2/100 op de 1000m, dus ze staan exact gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef MiLalaa het volgende:woeii daar gaat Jan Bos weer
maar shit zeg, wat doen Kuipers en Nijenhuisdit mag niet.
ja maar he, ik vind het gewoon geen goeie tijd!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
De Koning was 1/100 sneller op de 500m en Kuipers 2/100 op de 1000m, dus ze staan exact gelijk.
7e plek is ook niet echt zijn niveau.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja maar he, ik vind het gewoon geen goeie tijd!![]()
maar ik vind het ook wel lastig in te schatten wat goed is in HV. Ben 1.07-ens gewend.
Precies. Met reputaties koop je niets. Hij moet eerst een fatsoenlijke 500m rijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Wombcat het volgende:
Nou zei Snoeks nog wel dat de sportcommissie (oid) Wennemars nog op zou kunnen rapen, maar dan moe 'ie morgen wel heel wat beter doen. Met een 8e plek in het klassement heeft Wennemars weinig recht van spreken.
Frank Snoeks met z'n "twee keer wereldkampioen"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies. Met reputaties koop je niets. Hij moet eerst een fatsoenlijke 500m rijden.
Zij blij, en wij helemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ria Visser is blij dat ze dit niet hoeft te Analyseren
Hij is gewoon niet op niveau op de 500m. Misschien toch dat allrounden van vorig jaar, dat dat wat van zijn snelheid gekost heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:54 schreef Hankster het volgende:
[..]
Frank Snoeks met z'n "twee keer wereldkampioen"![]()
Ik gun het Erben echt van harte, maar ik weet zeker (en ergens hoop ik het ook) dat de commissie dat toch echt niet mee laat wegen. "Paradepaardje"Trouwens ook best wel een denegrerende titel voor een topsporter als Erben...
Dat zie ik echt niet gebeuren. Dan mag-ie wel flink onder het baanrecord van Shanni denk ik zo... Want z'n 500m is morgen echt niet opeens van super niveau.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Hij zal vooral een beter 500 moeten rijden. Daarop heeft 'ie véél te veel verloren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
Geniaal gereden door Bos![]()
Hoewel hij behoorlijke voorsprong heeft, ben ik bang dat er morgen nog wel 1 slechte afstand zal rijden, waardoor het nog steeds spannend is. Erg verrassend van Elgersma en de Koning. Maar ik verwacht dat vooral Nijenhuis er nog wel eentje in gaat halen. En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Naah, ik weet het niet. Het sprinten zelf moest dan vorig jaar ook helemaal prut zijn geweest. En inderdaad super was het ook niet, maar dit is wel heel erg en komt wel een beetje laat als het echt aan het allrounden van vorig seizoen zou hebben gelegen. Ik weet ook niet hoeveel er waar van was, maar Kemkers en Wennemars zeiden natuurlijk dat ze niet echt heel erg op de lange afstanden hadden getraind toen...dus ik denk dat de oorzaak gewoon ergens anders ligt. Want anders zou z'n 1000 toch ook wel ietsje minder moeten zijn maar die waren aan het begin van het seizoen gewoon top.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet op niveau op de 500m. Misschien toch dat allrounden van vorig jaar, dat dat wat van zijn snelheid gekost heeft.
Ik weet het ook niet zeker. Kan me nog wel uit het wielrennen herinneren dat Jeroen Blijlevens in zijn eerste jaar bij Polti meer aan klimmen deed. Dat jaar sprintte hij nog goed, maar daarna werd 't nooit meer echt wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:00 schreef Hankster het volgende:
[..]
Naah, ik weet het niet. Het sprinten zelf moest dan vorig jaar ook helemaal prut zijn geweest. En inderdaad super was het ook niet, maar dit is wel heel erg en komt wel een beetje laat als het echt aan het allrounden van vorig seizoen zou hebben gelegen. Ik weet ook niet hoeveel er waar van was, maar Kemkers en Wennemars zeiden natuurlijk dat ze niet echt heel erg op de lange afstanden hadden getraind toen...dus ik denk dat de oorzaak gewoon ergens anders ligt. Want anders zou z'n 1000 toch ook wel ietsje minder moeten zijn maar die waren aan het begin van het seizoen gewoon top.
Nou was Erben natuurlijk nooit een échte sprinter, maar meer een middenlange afstandsrijder met een meer dan goede 500m...zou dat van vandaag misschien gewoon psychisch en dan toch misschien de leeftijd kunnen zijn, met dan inderdaad misschien nog naweeën van vorig seizoen?
Nou dan stel ik voor dat je niet gek gaat lopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:02 schreef Wilskracht het volgende:
Ik moet wel gek lopen wil Elgersma zich niet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |