Ja, tenzij Timmer en Wust tegen elkaar aan vallen of zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij toch buiten kijf dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt.
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Wopkeonbetrouwbare hond is het gewoon.... ik wil Ab terug
Ja maar ik blijf het een onbetrouwbare hond vinden. Hij heeft het kapsel alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.
Wat is dat nou voor vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
Wat doet de KNSB als Wust en Timmer vallen morgen??
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef Brahimov het volgende:
Goed, de afgelopen 4 posts zaten in een compleet verkeerd topic...![]()
Een korte samenvatting:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (Gerritsen)
Bah (Essent reclame)
In principe moet ie de Koning kunnen pakken, het verschil is maar 8/10 en hij reed niet voor niets een PR. Maar goed, het blijft idd afwachten. Ben ook heel benieuwd naar Elgersma met zijn vermeende supergoede 1000 meter.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
Raakt Marc Stuitert nu niet in de war
Je lijkt geen fan te zijn van haar.quote:
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stomquote:
Mbt Wust ben ik het wel met je eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stom
Hoe kan je nou iets tegen Fabris hebben!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee geen fan. Maar ook geen antipathie, zoals bij De Koning of Fabris ofzo hoor. Ik kan best toegeven dat ze goed rijdt. Ze praat alleen stom
nou, ik heb eens naast hem gestaan. Hij is schijnheilig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan je nou iets tegen Fabris hebben!
Ik heb naast hem zitten ontbijtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ik heb eens naast hem gestaan. Hij is schijnheilig.
Ojee, bespeur ik een roddel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
griepvirus ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Wombcat het volgende:
Smeekens teruggetrokken
Weet iemand waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |