Het is vandaag zowiezo treurig qua commentaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze is daar helemaal niet sneller dan van der Star, prutser.
inderdaad, nu ook weer. 5 seconden na het finishen van Van Dijk ziet ie ineens dat ze toch sneller is dan Kroon..., pfffquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef Hankster het volgende:
Het is vandaag zowiezo treurig qua commentaar
Oh ja, Jacques is in de Heer hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef MiLalaa het volgende:
sinds ik eens zo'n reportage heb gezien met de Koning over z'n geloof, vind ik hem echt helemaal niks. Het komt niet meer goed denk ik.
Deze dame heeft zeker wel beschermers aan haar benen? Ze zal toch niet zulke dikke enkels hebben.
En niet zo'n beetje ook, daar is jouw Sharon niks bij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, Jacques is in de Heer he
amateur dat het isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
inderdaad, nu ook weer. 5 seconden na het finishen van Van Dijk ziet ie ineens dat ze toch sneller is dan Kroon..., pfff
Mijn Sharonquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook, daar is jouw Sharon niks bij.
Het maakt hem ook geen fuck uit of hij zich niet kwalificeert, in dat geval was dat Gods bedoeling.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Wopke Fopke
Nee want dat mag dus niet... omdat ze niet gefinisht is..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:48 schreef Wilskracht het volgende:
Gerritsen kan altijd buiten mededinging morgen de 1000m rijden
Ria zegt net dat er ten allen tijde nog een aanwijsplek is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch goddomme niet te geloven dat je de beste sprintster door zo'n akkefietje niet zou sturen
Ok, maar eerst zien dan geloven, en als ze Annette niet sturen mag Flopke een schaats in zijn knar krijgenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ria zegt net dat er ten allen tijde nog een aanwijsplek is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:50 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Nee want dat mag dus niet... omdat ze niet gefinisht is..
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar eerst zien dan geloven, en als ze Annette niet sturen mag Flopke een schaats in zijn knar krijgen![]()
![]()
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.
Ik denk dat je als technische bobo daar toch wel wat over te zeggen hebt... en de manier waarop ie laatst in Calgary bezig was om Timmer toch te laten rijden vond ik echt te schaamteloos voor woordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Wopke die regels allemaal zelf heeft bedacht.
En van Wüst?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:54 schreef MiLalaa het volgende:
niet echt top van Boer
Dat was idd triest.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je als technische bobo daar toch wel wat over te zeggen hebt... en de manier waarop ie laatst in Calgary bezig was om Timmer toch te laten rijden vond ik echt te schaamteloos voor woorden
Als Wust vierde wordt dan had ze ook nooit van Gerritsen gewonnen dus dan is het jammer maar helaas voor Ireen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.
In zulke situaties is het hoe dan ook altijd verkeerd. Zoals SNoeks net zei: stel dat Wust nu vierde wordt en Gerritsen wordt aangewezen, valt Wust dan af? Lijkt me wel, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
lijkt me niet. Als ze valt is het een ander verhaal. Maar als ze gewoon 4 afstanden rijdt en 4e wordt, zou ze te langzaam zijn geweest. Bovendien heeft Wust het EK/WK Allround nogquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij zijn ze zelfs in overleg met de ploegleiders opgesteld.
In zulke situaties is het hoe dan ook altijd verkeerd. Zoals SNoeks net zei: stel dat Wust nu vierde wordt en Gerritsen wordt aangewezen, valt Wust dan af? Lijkt me wel, maar dan krijg je daar weer gezeur over.
Zou ik ook denken, maar dan zijn er ongetwijfeld weer mensen die zeggen "ja maar, vorig jaar stond ze op het podium op het WK sprint."quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Wust vierde wordt dan had ze ook nooit van Gerritsen gewonnen dus dan is het jammer maar helaas voor Ireen...
Na ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
lijkt me niet. Als ze valt is het een ander verhaal. Maar als ze gewoon 4 afstanden rijdt en 4e wordt, zou ze te langzaam zijn geweest. Bovendien heeft Wust het EK/WK Allround nog
Ja, tenzij Timmer en Wust tegen elkaar aan vallen of zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij toch buiten kijf dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt.
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Wopkeonbetrouwbare hond is het gewoon.... ik wil Ab terug
Ja maar ik blijf het een onbetrouwbare hond vinden. Hij heeft het kapsel alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon tussen de regels door hoor dat Gerritsen die aanwijsplek krijgt, tenzij er nog meer rare dingen in het toernooi gebeuren, waardoor de beslissing moeilijk wordt.
Wat is dat nou voor vraagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
Wat doet de KNSB als Wust en Timmer vallen morgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |