Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef tong80 het volgende:
Denk dat van Velde zijn tijd heeft gehad en het zijn laatste toernooi wordt
Op de laatste worldcup was hij op dag 1 nog de snelste Nederlander op de 500, terwijl hij op de 1000 ook 2x de snelste was (waarvan de 2e dik).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Szura het volgende:
Bos heeft een te zwakke 500 m naar mijn mening om voor de titel mee te doen. Als Kuipes op de been blijft wint ie gewoon
Ik hoop zo dat-ie zich voor het WK Allround gaat kwalificeren hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef MiLalaa het volgende:
En vooruit ook Erben, want die hoort er gewoon bij. Hoewel ik hem liever zie allrounden.
Da's redelijk zeker. Hij gelooft zelf ook niet meer bij de beste vier te eindigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef tong80 het volgende:
Denk dat van Velde zijn tijd heeft gehad en het zijn laatste toernooi wordt
quote:
Echter, de 500 meters van de anderen waren dikwijls nog veel beroerder. Nu blijft het natuurlijk een NK sprint; alles veel is mogelijk. Er zijn zoveel factoren waarop de schaatsers voornamelijk kunnen verliezen, dat hoe dan ook spanning en sensatie verwacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vond Smeekens' 500meters de laatste tijd nou ook niet zo indrukwekkend snel. Hij moet wel een flink gat slaan daar, want Kuipers, Bos, Wennemars en ook Nijenhuis hebben allen een hele sterke 1000m.
afgaande op de NK afstanden, won Smeekens max 0.3 op z'n concurrenten op de 500m. Echter hij verloor er meer dan 2sec op de 1000m.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef Vork het volgende:
Echter, de 500 meters van de anderen waren dikwijls nog veel beroerder. Nu blijft het natuurlijk een NK sprint; alles veel is mogelijk. Er zijn zoveel factoren waarop de schaatsers voornamelijk kunnen verliezen, dat hoe dan ook spanning en sensatie verwacht.
Wennemars bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef Ericr het volgende:
Winnaar moet dan toch rond de 35,15 kunnen halen.
Daar ben ik ook bang voor..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:58 schreef Wilskracht het volgende:
Kuipers gaat winnen 35.20
Snel ijs, denk ik. Er zit nauwelijks verschil tussen de toppers en subtoppers.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Ericr het volgende:
Snel ijs of de Nederlanders kunnen opeens weer goede 500's rijden.
Nou, na z'n 500m iig wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Vork het volgende:
Vlakt nou iedereen al Smeekens uit op basis van z'n relatief zwakke 1000 meter?
Nou, z'n PR (35,71) had ie gereden op de baan van Turijn, dus is het niet zo raar dat ie hier een kwart seconde sneller kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
ja dat had ik wel gedacht van Smeekens. Goed van Kuipers. Maar wtf heeft Elgersma geslikt? Klopt de tijdwaarneming wel? .. haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |