Goeie clubs draaien niet van die baggermuziekquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Och gut, jullie hebben nog nooit een club van binnen gezien?
het is van Ron Carroll - Walking down the street.
Ik zie mensen wiebeluh, kom op konijntje huppelewiebelquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef fransbreda het volgende:
Repperdeklepklepklep
ik ken het liedje niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Och gut, jullie hebben nog nooit een club van binnen gezien?
het is van Ron Carroll - Walking down the street.
Bullshit, er zijn zat goede remixes van, alleen als je hem iedere keer hoort met uitgaan word je er wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goeie clubs draaien niet van die baggermuziek
Klopt bullshit, net zo bullshit als dat mensen die het nummer niet kennen nooit in clubs komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn zat goede remixes van, alleen als je hem iedere keer hoort met uitgaan word je er wel een beetje moe van.
NEEN, MONGOOL.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef RickoKun het volgende:
OPPOSITES?!?!?!11111
24 nov. in The Sand is ie toch zeker minimaal 2x voorbij gekomenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het liedje niet!
maar kom wel in tenten als power zone, the sand en meer...
dat zijn clubs geloof ik
ik zal hem gerust al tig keer gehoort hebben!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:11 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
24 nov. in The Sand is ie toch zeker minimaal 2x voorbij gekomen
Clubs waar minstens 2x per avond het zelfde nummer wordt gedraaidquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:11 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
24 nov. in The Sand is ie toch zeker minimaal 2x voorbij gekomen
Twee verschillende DJ's that isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Clubs waar minstens 2x per avond het zelfde nummer wordt gedraaid.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Welk hype heb ik gelukkig nu weer gemist
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens explo"teerd Nike zn 3de wereld werknemers die schoenen maken van 3 Euro die voor 100E worden verkocht omdat mensen eenmaal de swooshtika een mooi logo vinden vanwege de "status" die het veel te dure merk heeft.
nee niet voor 5 euroquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef OFfSprngr het volgende:
En jij denkt dat Nike de schoenen voor 5E levert?
Net zoals dat andere bagger nummer dat ook overal te horen is, en dat 20x op een avond. Heater heet het volgensmij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn zat goede remixes van, alleen als je hem iedere keer hoort met uitgaan word je er wel een beetje moe van.
Gelukkig maar, anders zaten ze werkeloos thuis.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens explo"teerd Nike zn 3de wereld werknemers die schoenen maken van 3 Euro die voor 100E worden verkocht omdat mensen eenmaal de swooshtika een mooi logo vinden vanwege de "status" die het veel te dure merk heeft.
Mag jij mij vertellen waarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet voor 5 euro
maar ik koop die nikes max voor 30 Euro![]()
je strooit met cijfers die niet kloppen maar goed je weet vast niet beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |