Goeie clubs draaien niet van die baggermuziekquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Och gut, jullie hebben nog nooit een club van binnen gezien?
het is van Ron Carroll - Walking down the street.
Ik zie mensen wiebeluh, kom op konijntje huppelewiebelquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:35 schreef fransbreda het volgende:
Repperdeklepklepklep
ik ken het liedje niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Och gut, jullie hebben nog nooit een club van binnen gezien?
het is van Ron Carroll - Walking down the street.
Bullshit, er zijn zat goede remixes van, alleen als je hem iedere keer hoort met uitgaan word je er wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goeie clubs draaien niet van die baggermuziek
Klopt bullshit, net zo bullshit als dat mensen die het nummer niet kennen nooit in clubs komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn zat goede remixes van, alleen als je hem iedere keer hoort met uitgaan word je er wel een beetje moe van.
NEEN, MONGOOL.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef RickoKun het volgende:
OPPOSITES?!?!?!11111
24 nov. in The Sand is ie toch zeker minimaal 2x voorbij gekomenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het liedje niet!
maar kom wel in tenten als power zone, the sand en meer...
dat zijn clubs geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |