Heerlijk, nog een maandje. Wat gaat de tijd toch snelquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer gaat het nu weer beginnen?
En over welk spel hebben jullie het?
Bijna weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:59 schreef Kantar het volgende:
Whoohoo, er is weer een LOST-game gaande!Zie www.find815.com voor info en dergelijke.. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die gaan meedoen.
![]()
Mooi mooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
31 Jan dan is het zo ver een nieuwe (dubbele) aflevering, ik heb de trailers bekeken en kan bijna niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik kan niet alles vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik kan de rest niet vinden, wie wel?Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
Er is geen dubbele aflevering!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
31 Jan dan is het zo ver een nieuwe (dubbele) aflevering, ik heb de trailers bekeken en kan bijna niet wachten.
Klopt, foutje. Ik reken in afleveringen van 25 min. Er stond een uur dus ik ging ervan uit dat het 2 afleveringen waren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Er is geen dubbele aflevering!
Alright, dan maar weer eens proberen te registreren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nope. Je kan gewoon doorspelen tot waar wij zijn. Het 'nieuwe' gedeelte komt pas online op zaterdagnacht, het is niet een vaste wachtperiode.
Ja, en je naam en nummer moest je achterlaten oid.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het nummer geeft alleen een berichtje, meer niet [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Oohh, waarom in godsnaam twee verschillende dan? Heb je die dan ook beide nodig?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het andere password kwam volgens mij uit Australie bij de Australische ABC site [afbeelding]
Dat is het bericht dat je krijgt bij dat nummerquote:"Thank you for calling the Oceanic Airlines flight 815 hotline. Information is updated as the investigation proceeds. Investigations are thorough and, as such, may take a period of time to complete. At this time we do not have any additional information regarding the crash of flight 815. If you are a family member or relative of a passenger on Oceanic flight 815, we are sorry for your loss. Detailed information is given during the daily family briefings. This briefing updates families on the progress of the investigation and allows for questions to be asked of the medical examiner or coroner and other parties connected to the investigation. Please contact your accident coordinator or call back later for more information."
Je moet allereerst 4 hints in de foto vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:47 schreef Treveo het volgende:
Ik snap geen ruk van dat spel btw
4??? Dan heb er maar 1 gevonden (gaat toch over die foto aan het begin??)quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet allereerst 4 hints in de foto vinden.
Door dat USA in de TT heb ik trouwens steeds de neiging om in Engels te posten..
Ja, van die blonde.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
4??? Dan heb er maar 1 gevonden (gaat toch over die foto aan het begin??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jawel hoor:quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef Dos37 het volgende:
70 1 "The Beginning of the End" January 31, 2008
71 2 February 7, 2008
72 3 February 14, 2008
73 4 February 21, 2008
74 5 February 28, 2008
75 6 March 6, 2008
76 7 March 13, 2008
77 8 March 20, 2008
Namen van afleveringen zijn nog niet bekend
oow ja op wikipedia nog niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jawel hoor:
4.01 The Beginning of The End
4.02 Confirmed Dead
4.03 The Economist
4.04 Eggland
4.05 The Constant
4.06 The Other Woman
4.07 Ji Yeon
4.08 TBC
bron: tv.com
nicequote:Op donderdag 3 januari 2008 20:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jawel hoor:
4.01 The Beginning of The End
4.02 Confirmed Dead
4.03 The Economist
4.04 Eggland
4.05 The Constant
4.06 The Other Woman
4.07 Ji Yeon
4.08 TBC
bron: tv.com
Waarom? Je kunt er niks uithalen ofzo halen en het kan op alles slaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Devano het volgende:
Mag van mij wel tussen spoiler tags.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt er niks uithalen ofzo halen en het kan op alles slaan.
Ja wel een beetje teleurstellend dit. Hopelijk is chapter 2 weer wat leuker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik nu serieus zo lang op één ding gewacht..
Eerst dacht iemand misschien nog dat dit is van voor het vliegtuig gevonden werd ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:33 schreef Haunter het volgende:
Dat verhaal van Naomi over dat het vliegtuig gevonden is incl. de lichamen, wordt met dit spel dus ontkracht? [afbeelding]
Ik heb nu trouwens bij My Progress nu 2 keer Chapter 2 staan? [afbeelding]
Lijkt me niet. De Oceanic site is recent (31 December 2007 vliegen ze weer dus) en op die website heeft die gast zichzelf getoond door die Oceanic-video te "hacken". En aangezien Naomi zei dat het overal op het nieuws was, moet ze haast wel liegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst dacht iemand misschien nog dat dit is van voor het vliegtuig gevonden werd ofzo?
Edit; Ik heb ook twee keer Chapter 2
Maar waarom zou ze daar nu over liegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De Oceanic site is recent (31 December 2007 vliegen ze weer dus) en op die website heeft die gast zichzelf getoond door die Oceanic-video te "hacken". En aangezien Naomi zei dat het overal op het nieuws was, moet ze haast wel liegen.
Omdat ze de vijand is misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze daar nu over liegen.
Oh jeetje! Wat dom van mij zeg! Dom, dom, dom. Wat maakt het uit wààrom, het is immers de vijand. Reason enough.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Harajuku. op 08-01-2008 11:37:13 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Het eindigt ook pas 2 uur voor LOST weer op TV begintquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef Addict89 het volgende:
Deze activity was wel goed te doen als je hem eenmaal door had. Vind wel dat het een beetje langzaam gaat allemaal.
Dan liegt Naomi en de echte Sawyer toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
find815 schijnt zich af te spelen rond januari 2006...
Wie liegt er nou niet op het eiland?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jovatov het volgende:
Dan liegt Naomi en de echte Sawyer toch?
Of er is een verschil tussen het tijdsverloop op het eiland en in de bewoonde wereld. Dus dat 1 dag op het eiland ergens anders bijvoorbeeld een week of een maand is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan liegt Naomi en de echte Sawyer toch?
Dat kán bijna niet, Dharma ging vaak heen en weer, dan zou dat toch al eerder duidelijk moeten worden lijkt me.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:22 schreef Kantar het volgende:
[..]
Of er is een verschil tussen het tijdsverloop op het eiland en in de bewoonde wereld. Dus dat 1 dag op het eiland ergens anders bijvoorbeeld een week of een maand is. [afbeelding] Ach ja, over een paar weekjes krijgen we hopelijk weer wat meer duidelijkheid over het een en ander! [afbeelding]
Hmm, tja, misschien wist Dharma dat ook wel, who knows? Het was maar een suggestie en ik zou eerlijk gezegd ook wel verbaasd zijn als het zou kloppen, maar ja, you never know..quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kán bijna niet, Dharma ging vaak heen en weer, dan zou dat toch al eerder duidelijk moeten worden lijkt me.
Tja kunnen we in ieder geval wel weer lekker gaan speculeren edquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Crap, dalijk is het er eindelijk op en dan iedereen zo van [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] yeay [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] En dan is het over en moet je een week wachten terwijl je er net even aan hebt mogen ruiken.
In Lost kan allesquote:Hmm, tja, misschien wist Dharma dat ook wel, who knows? Het was maar een suggestie en ik zou eerlijk gezegd ook wel verbaasd zijn als het zou kloppen, maar ja, you never know..
Echt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:42 schreef Jovatov het volgende:
Alleen na die 8 weken moeten we wellicht een jaar wachten ofzo
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef Addict89 het volgende:
Van de week de DVD box van seizoen 2 gehaald, heb er meteen weer helemaal zin in.
Edit: Hoe slecht, ze geven me gewoon het verkeerde codewoord bij de clue van seizoen 4.
Nou je lost het probleem op (dus alle 8 vragen goed)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou je lost het probleem op (dus alle 8 vragen goed)
je krijgt een codeBij mij werkte die code gewoon, weet je het zeker dat je hem goed over hebt getypt, cheyenne was bijvoorbeeld met twee n-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey... dat was ik volgens mij vergetenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij mij werkte die code gewoon, weet je het zeker dat je hem goed over hebt getypt, cheyenne was bijvoorbeeld met twee n-en.
Ja, die had ik dus ook en deed het niet. Cheyenne wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Mijne was 423 Cheyne Walk.
Die lostpedia heeft een hoop info.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:37 schreef appelsientje het volgende:
Grappig dit wist ik niet eens
http://nl.lostpedia.com/wiki/Black_Rock_(schip)
Op die blog staat een hoop interresante infoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef Brammie1 het volgende:
Find815 is echt geweldig!Kijk ook vooral op find815.blogspot.com daar staat zoveel meer informatie dan dat ik zelf had kunnen bedenken! Moet je wel zeker 2 keer per dag kijken, d'r wordt ontzetten veel gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is een nepnummer. Het zit in dezelfde categorie als 555-nummers in de VS.Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef Brammie1 het volgende:
vooral dit vond ik erg leuk:! Ik wilde laatst nog over de twee cave lijken beginnen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
wie stal die 2 steentjes van hun lijken? Jack?... gelijkende steentjes waren ook te vinden op de tafel bij Desmond thuis...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Ik wilde laatst nog over de twee cave lijken beginnen, ja.
Dat vind ik ook, daar loop ik altijd een beetje vast als ik Lost aan het kijken ben (oké nu voor de derde keer bezig maar soit). De eerste paar afleveringen van seizoen 3 vond ik trouwens ook niet erg sterk, maar ook daarin maakt de rest van het seizoen een hele hoop goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben druk bezig met een re-watch van Season 1 t/m 3 en ik ben van plan op tijd klaar te zijn om 1 feb naar 401 te gaan kijken.
Ik moet nu toch toegeven dat ik seizoen 2 toch wel een stuk beter vind dan voordat ik het voor de 2e keer heb gekeken. Eigenlijk zijn gewoon aflevering 5 t/m 8 gewoon keihard ruk (want ongeveer 0 voorwaartse beweging in het verhaal) IMO, en vanaf daar, tot het einde van seizoen 2 is het gewoon tof.
Ik zit nu bij de 1-na laatste aflevering voor de S2 finale.
Lost [afbeelding]
Oyoyoy, dat weet ik niet meer hoor. Heb alles drie keer bekeken maarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:48 schreef Re het volgende:
[..]
wie stal die 2 steentjes van hun lijken? Jack?... gelijkende steentjes waren ook te vinden op de tafel bij Desmond thuis...
Waar is lost dan?? in de ruimte ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben nu de laatste 3 afleveringen van Jericho kijken,Dat is gewoon een LOST maar dan op aarde, echt prachtige serie. ook zo lekker vaag, en veel vragen, en nog weinig antwoorden.
Het was laat;)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar is lost dan?? in de ruimte ?
Oke misschien ben ik nu wel een domme mongool omdat ik het topic niet goed lees maar ik geloof dat nog niemand het heeft opgemerkt... wat zijn die weerspiegelingen in het water? Als ik mijn laptop op z'n kop houd lijken het wel een soort wolkenkrabbers?quote:
Zo moeilijk is het ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 15:17 schreef EvilMarc het volgende:
OK, klaar. t/m chapter 2 dus
Precies 2uur over gedaan, zonder enige hulp ofzo.![]()
Bij mij zijn ze alweer groenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef EvilMarc het volgende:
here we go [afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef Addict89 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef Addict89 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die link had ik niet gezien.. thnx
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Schaam jequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]die link had ik niet gezien.. thnx
Ja idd....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Schaam jeDie was vrij makkelijk
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef Jovatov het volgende:
Ik dacht eerst dat je die code met die grijze nummers uit de mail op die koffer moest doen (weet ik veel). Toen heb ik maar alle nummers uit de telefoon geprobeerd, later zag ik pas die initialen staan
Goede kans dat die twee lijken uit de grot Amelia Earhart en dinges was?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef dapluiz het volgende:
Worden er nou eigenlijk ook nog een beetje Lost "geheimen" onthult in die game of is het meer voor de lol ? [afbeelding]
Echt geheimen zijn er nog niet onthuld, er worden wel nog wat meer vragen gesteld, er zijn wel wat clues naar seizoen 4 te vinden alvast.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef dapluiz het volgende:
Worden er nou eigenlijk ook nog een beetje Lost "geheimen" onthult in die game of is het meer voor de lol ?
Vertel wat je weet tot nu toequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Er is al wel wat meer onthuld over wat de Black Rock nu precies was, maar hoe die midden op het eiland terecht gekomen is...
Kijk anders gewoon ff hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vertel wat je weet tot nu toe
quote:Wow, you're James "Sawyer" Ford!
So maybe you listen to that devil on your shoulder a little too often — but you're living proof that not everybody roots for the goody-two-shoes. You make being bad look oh-so-good! But even your most scandalous behavior can't hide your sensitive, thoughtful side. And, hey, we love your style!
?? waar kom je niet uit ??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 04:04 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
help
Ik kom er niet uit.
Waarschijnlijk is de oplossing het wachtwoord voor de stenosaurus.
Hehe grappig.. dat ben ik ookquote:
quote:Wow, you're Charlie Pace!
So maybe sometimes you make things hard on yourself, but you're always happy to lend a hand when someone needs help. And did we mention how you make us laugh? No matter how difficult things get, you've usually got a joke, smile, and a helping hand. Whether you're on a tropical beach or a spot-lit stage, you've got what it takes to shine!
Same herequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:46 schreef Platina het volgende:
Ik ben Kate, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik een man was
Jij koos de guitar, hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:55 schreef magnifor het volgende:
Wow, you're Charlie Pace!
[ afbeelding ]
So maybe sometimes you make things hard on yourself, but you're always happy to lend a hand when someone needs help. And did we mention how you make us laugh? No matter how difficult things get, you've usually got a joke, smile, and a helping hand. Whether you're on a tropical beach or a spot-lit stage, you've got what it takes to shine!
Denk utquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:56 schreef remlof het volgende:
Is dit het Lost Online Spelletjes topic?
Ja dat is bekendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef remlof het volgende:
We moeten toch wat he
Is al bekend wanneer season 4 begint ondertussen?
ben ik ook.. koos alleen de first aidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:55 schreef magnifor het volgende:
Wow, you're Charlie Pace!
[ afbeelding ]
Zelfs als je vroeg opstaat blijft het 1 februariquote:Op maandag 21 januari 2008 19:51 schreef Devano het volgende:
Voor ons 1 februari ivm tijdsverschil. Maar de echte die-hards staan natuurlijk vroeg op om gelijk te DLen.
Nee joh.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Zeg
Acteur Heath Ledger (28) overleden
Is dit niet de acteur van find815 ?? hij lijkt er wel erg veel op namelijk....
Moet je het even proberen op een andere computer, had hier hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alleen kan ik de laatste opdracht van chapter 3: ABC network niet doen.
Er komt alleen een ingezoomde achtergrond van de blast door map te staan, maar verder gebeurt er niets.
wat Ben zei.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:52 schreef Drifter__ het volgende:
Aha, maar de vraag is dus, wie zijn die '"redders"....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF???
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef magnifor het volgende:je hebt de seaso4 trailer nog niet gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF???
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ja oke. das een meningquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:21 schreef magnifor het volgende:
Jawel...
Maar de trailers geloof ik nooit. Zeker bij series als lost...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
je doet het zelf...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:40 schreef Addict89 het volgende:
Spoilers vlak voordat het weer begint.
Als het op http://spoilerslost.blogspot.com staat dan is het betrouwbaar hoor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:39 schreef Re het volgende:
mja spoilers voor de daadwerkelijke uitzending zijn meestal niet echt betrouwbaar...
niet altijd hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als het op http://spoilerslost.blogspot.com staat dan is het betrouwbaar hoor?
Die gast heeft aantal zeer betrouwbare bronnen. Als het daar staat dan kan je er van uit gaan dat het waar is. Anders zou het wel bij rumours staan.quote:
Find815.com is op zich wel heel leuk hoor, met ook wat achtergrond-info over the black rock enzo. En zit verder erg leuk in elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Anderhalve week
Bijna klaar met mijn rewatch, ben bij 3-20 aanbeland inmiddels. Ik heb inmiddels wel besloten al die shit op (fan)websites te negeren en mij gewoon op de serie zelf te focussen. Al dat gemeut op internet leidt alleen maar af.
dubbele uitzending geloof ik, eerst recap daarna S04x01quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Er wordt volgens mij eerst nog een recap uitgezonden.
iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
dubbele uitzending geloof ik, eerst recap daarna S04x01
Meen je nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar heen ga
Neen want ik ben er dus nietquote:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar heen ga
Ik denk dat die ''further instructions'' erbij staan om het allemaal een beetje mysterieus te houden, in de toon van Lost. Maar goed, het lijkt me verder opzich wel grappig om daar bij te zijn maar helaas kan ik dan ook niet. Volgend jaar dan maar...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?Aan het e-mailadres te zien is dit van een fan die een zaaltje gaat huren om z'n gedownloade .ts af te spelen? Dan staat Brein je daar op te wachten denk ik
Of zal er soms in die 'further instructions'-mail staan dat je de 5 euro entree van te voren moet overmaken, waarna je er niks meer over hoort?
Ik vind het maar verdachte zaakjes hoor...
hoezo ben je er zo zeker van dat dat volgend jaar weer isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:06 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik denk dat die ''further instructions'' erbij staan om het allemaal een beetje mysterieus te houden, in de toon van Lost. Maar goed, het lijkt me verder opzich wel grappig om daar bij te zijn maar helaas kan ik dan ook niet. Volgend jaar dan maar...![]()
Jep, zeer vette filmquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef invine het volgende:
even offtopic hoor maar is cloverfield beetje vette film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?????
Volg jij de serie wel?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:13 schreef Ulreazj het volgende:
Wie is C S ?
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:13 schreef Ulreazj het volgende:
Wie is C S ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
Jawel. Maar houdt echt niet alles bij hoor. Zijn zoveel kleine dingetjes in Lost.quote:
Ja, maar zo klein is dit ding niet. Een van de hoofdvragen in Lost gaat over Christian Shephard...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jawel. Maar houdt echt niet alles bij hoor. Zijn zoveel kleine dingetjes in Lost.
@ hierboven thanks. Nu weet ik weer wie het is.
Thx voor de linkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jep, zeer vette film,
zie ook Cloverfield #2
werd wel weer tijd jaquote:Op zondag 27 januari 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaaf dat het gaat beginnen
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef magnifor het volgende:
Heb net een spoiler gelezen:dat is dus iets wat ik totaal niet geloofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?????
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Whehe, loserquote:Op maandag 28 januari 2008 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb afgesproken een Lost-marathon te houden, maar nu moet ik dus wachten tot na ep 4 voordat ik de nieuwe eps kan zien![]()
Misschien dat ik ze toch maar stiekem eerst zelf ga kijkenquote:
Ik zou me niet in kunnen houdenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze toch maar stiekem eerst zelf ga kijken
nou...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef invine het volgende:
oh het aftellen gaat beginnen, of was het al begonnen?
De spoiler is 100% waar...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Re het volgende:
[..]
dat is dus iets wat ik totaal niet geloof
Geloof mij maar niet, maar kijk aanstaande vrijdag niet stom verbaasd als die scene waar blijkt te zijn...quote:
Dat vraag ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geloof mij maar niet, maar kijk aanstaande vrijdag niet stom verbaasd als die scene waar blijkt te zijn...
Schrijf die spoiler ergens op en dan spreken wij elkaar vrijdag/zaterdag (moet nog tijd zien te maken [afbeelding])
Een Vincent-flashbackquote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef magnifor het volgende:
En deze Mobisode is zeer interessant:
http://spoilerslost.blogs(...)13-so-it-begins.html
Deze ?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Daar gaat mn leven dan weer![]()
Wel eerst natuurlijk eerst de recap kijken
neen.quote:
Hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef magnifor het volgende:
En deze Mobisode is zeer interessant:
http://spoilerslost.blogs(...)13-so-it-begins.html
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:08 schreef Addict89 het volgende:
Had moeite met de activity van vandaag
Alsof jij niet een paar keer fout bent gegaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:04 schreef freiss het volgende:
Ik heb hem al opgelost, was niet zo heel erg moeilijk.
Ik ook, snapte er al niets vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Symer het volgende:
Ik dacht de eerste paar keer dat ik dat stipje aan de rand was ipv die in het midden
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Symer het volgende:
Ik dacht de eerste paar keer dat ik dat stipje aan de rand was ipv die in het midden
Ik vind het altijd juist uitdagender als je de instructies niet leest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:34 schreef Jovatov het volgende:
Zo moeilijk was hij niet, net als die activity van vorige week met die rondjes, beide activities in twee keer, gewoon goed de instructies lezen van te voren scheelt vaak al een hoop frustratie.
Da's oké, maar kom dan niet naderhand zeuren dat hij zo moeilijk wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd juist uitdagender als je de instructies niet leest.
Dat zul je mij dan ook niet zien doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Da's oké, maar kom dan niet naderhand zeuren dat hij zo moeilijk was
Ik had de instructie gelezen, maar dit was toch gewoon geluk hebben met gokken welke kant je op moest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:34 schreef Jovatov het volgende:
Zo moeilijk was hij niet, net als die activity van vorige week met die rondjes, beide activities in twee keer, gewoon goed de instructies lezen van te voren scheelt vaak al een hoop frustratie.
Ja dat doe ik dus nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Brammie1 het volgende:
je moet ook gewoon de instructies lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |