quote:Jack plays football with Mr. Friendly. Mr. Friendly throws like a girl.
Kate and Sawyer think they're gonna die, so they have sex.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef Haunter het volgende:
Hier staat trouwens een grotdroge recap van 8 minuten![]()
![]()
[..]
Seconde te kort??quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:41 schreef Symer het volgende:
Die video is een seconde te kort.
Maar wel grappig gedaan
Bij de start zegt ze dat de recap 8:15 gaat duren. Het duurt echter maar 8:14.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Seconde te kort??
En de premiere zal maar 1uur duren ipv de aangekondigde 2uur.
Cool gevonden inderdaad, maar nu denk ik toch dat dit een keertje té ver gezocht isquote:Op zondag 23 december 2007 09:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij de start zegt ze dat de recap 8:15 gaat duren. Het duurt echter maar 8:14.
Of zou het soms betekenen dat dit seizoen één van de nummers gewijzigd gaat worden?
Dus niet 4,8,15,16,23,42, maar 4,8,14,16,23,42.
We weten dat de nummers de waarden van een formule zijn die het aantal jaren tot het einde van de mensheid voorspeld en dat het doel van Dharma op het eiland was om 1 van de nummers te veranderen.
Maar nu 1 van de nummers dus blijkbaar minder is geworden (15 is 14 geworden), heeft Dharma het einde der tijden bespoedigd!
Interessante observatie, al zeg ik het zelf.
Ga ik ook maar doen denk ik. Is 3 nu al uit?quote:Op zondag 23 december 2007 14:42 schreef Addict89 het volgende:
Kerstvakantie maar gebruiken om Lost opnieuw te kijken zodat ik weer helemaal bij ben [afbeelding] .
al een tijdje...quote:Op zondag 23 december 2007 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen denk ik. Is 3 nu al uit?
Bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)ter_slot_en_gre.htmlquote:Lost-actrice achter slot en grendel
Actrice Michelle Rodriguez heeft zich gemeld bij de gevangenis in Lynwood, Californië. Ze begint aan haar zes maanden durende gevangenisstraf omdat ze in haar proeftijd de fout is ingegaan.
De Lost-actrice (bekend van haar rol als Ana-Lucia Cortez) dronk drie keer alcohol terwijl ze een alcoholtester droeg en ze kon niet aantonen dat ze haar taakstraf had voltooid. Beroemde dames gingen Rodriguez voor; ze zit in dezelfde gevangenis als waar Paris Hilton, Nicole Richie en Lindsay Lohan zaten.
Nog een maandjequote:Op vrijdag 28 december 2007 06:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg hem met kerst..
quote:"Oceanic Airlines announced today their return to the airways. Beginning December 31, operations and flights to nine markets will resume, 'Taking You Places You Never Imagined.' Destinations include Los Angeles, Calif., Tustin, Calif., Ames, Iowa, Miami, Fla., New York, NY, Portland, Ore., Knoxville, Tenn., Seoul, South Korea and Sydney, Australia.
"'We are very eager to resume flying and apologize for any inconvenience our temporary closure may have caused our loyal customers,' said Michael Orteig, president of Oceanic Airlines. 'Oceanic Airlines is proud to be a top-tier flight provider and looks forward to providing travelers with many more years of unparalleled service.'"
Ja maar dan nog, dan zal er dus wel verdere betekenis achter zitten. Oh zucht kut LOSTquote:Op maandag 31 december 2007 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De bestemmingen zijn 'toevallig' de plaatsen waar onze eilandbewoners vandaan komen.
Het zal vast allemaal ooit wel duidelijk worden.quote:Op maandag 31 december 2007 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja maar dan nog, dan zal er dus wel verdere betekenis achter zitten. Oh zucht kut LOST
Laten we het hopen, anders leven we de rest van ons leven in onduidelijkhedenquote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zal vast allemaal ooit wel duidelijk worden.Dat houd ik me voor.
Dude..... ghe ghequote:Op maandag 31 december 2007 15:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we het hopen, anders leven we de rest van ons leven in onduidelijkheden
Leuk! Ik heb nu alles voor chapter 1 completequote:Op woensdag 2 januari 2008 02:59 schreef Kantar het volgende:
Whoohoo, er is weer een LOST-game gaande!Zie www.find815.com voor info en dergelijke.. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die gaan meedoen.
![]()
Ja, en ondertussen is 3 natuurlijk allang weer bekeken.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nu alles voor chapter 1 complete [afbeelding], over 18 uur gaat het weer verder [afbeelding]
Vet, ik heb net chapter 1 gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:59 schreef Kantar het volgende:
Whoohoo, er is weer een LOST-game gaande!Zie www.find815.com voor info en dergelijke.. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die gaan meedoen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
haha lachen ditquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:59 schreef Kantar het volgende:
![]()
Waarom is nog niet alles van chapter 1 beschikbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:57 schreef Jovatov het volgende:
Je kan rechts bij my progress zien of je alles gedaan hebt (groen = gedaan, rood = niet gedaan, zwart = nog niet beschikbaar)
Inzoomen. Heel erg inzoomen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef sanakthe het volgende:
Spacend, ik zie wat er mis is aan de foto.. maar ik kan het niet aanklikken?
Geen idee, misschien komt vanavond nog niet chapter twee maar alleen wat nieuwe e-mails en een filmpje, wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waarom is nog niet alles van chapter 1 beschikbaar?
Inzoomenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef sanakthe het volgende:
Spacend, ik zie wat er mis is aan de foto.. maar ik kan het niet aanklikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |