Au.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:37 schreef Monidique het volgende:
Dat spel koop ik dus niet, Caesar IV. De computer herstarten als je het spel verwijderd.
YM, 'zonder waarschuwing'? Netjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:37 schreef Monidique het volgende:
Dat spel koop ik dus niet, Caesar IV. De computer herstarten als je het spel verwijderd.
Ach ja, wat een wonder.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Fastmatti het volgende:
Er is weer een nieuw topic voor je geopend
Zo hoort het:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger Caesar III.
Leg plaza aan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo hoort het:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zij werken voor de goede wijken. Plaats kennen, enzo.
Vroeger hadden ze geen nog Coalition of the willing.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het Hannibal-scenario stelde vrij weinig voor, kan ik me nog herinneren. Er kwamen maar 3 olifanten (oid) uit een hoek van de kaart tevooschijn. Teleurstelling
Terwijl er toen al terroristische aanslagen door moslims werden gepleegd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze geen nog Coalition of the willing.
Ten tijde van Hannibal ?...quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Terwijl er toen al terroristische aanslagen door moslims werden gepleegd.
Dat deden de Spanjaarden beter.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze geen nog Coalition of the willing.
Ten tijde van Hannibal?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ten tijde van Hannibal ?...
Dat waren toch VOC-lieden die terreur deden ?
jaaa... goeie stunt om die toren van Babylon aan te vallen ..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
Hannibal was de Osama van zijn tijd.
Dat deed Hannibals nageslacht pijn./quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
Hannibal was de Osama van zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |