Ladidadida of jij.quote:
zarGon.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:51 schreef Strychnine het volgende:
En de prinsjes dan?
quote:
Ik zou het echt niet weten hoor paramnesia, volgens mij wilt ook niemand het zijn .quote:
Daarom ben jij de prins.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik keur liever het vlees wat op de tafel komt. De prinsjes mogen zich melden met een uitgebreide C.V.
Jij bent maagd toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten hoor paramnesia, volgens mij wilt ook niemand het zijn .
/ignorequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jij bent maagd toch?
ahha oke.
Ik zou ook niet weten wie het wil zijn?
"HatUhh iiSz veRlaTuhh!1/1 "quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef SZRR het volgende:
ikkeeeeu.
alleen de laatste vereiste ben ik niet zeker van.
Zij is grootmoeder van de koningin.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:18 schreef MLI het volgende:
Ik stem op zhe-devill!
whehe sarcasme doorhebben is ook weer zoiets he.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"HatUhh iiSz veRlaTuhh!1/1 "
uhh denk het niet_!
Zhe devill is een goeie ja
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:22 schreef SZRR het volgende:
[..]
whehe sarcasme doorhebben is ook weer zoiets he.
Fobo is toch wel een vereistequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef jubelientje het volgende:
Ik heb altijd al een prinses willen zijn !
Naaktfotos is ook een vereistequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:35 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een fobo
Heb alleen geen foto's erin
Shit, daar gaat m'n kans om eindelijk eens een prinsesje te zijn
Jubelientje is een meisjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jubelientje is wel een beetje een sprookjesprinsesjesnaam
En ze kan hem hard krijgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:47 schreef jubelientje het volgende:
[..]
Jubelientje is een meisje
en ze woont in een paleisje
verkapte-ik-je-aan-mijn-paal-rijgen-postquote:
Mag ik ook prinsesje zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef PeZu het volgende:
ik stem op nuisig
ooh en admiraal_anaal natuurlijk![]()
Dan kan ik het ook niet wordenquote:
90% van FOK! of 90% van ONZ?quote:
Jij wint toch wel!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Da's een PUBganger, die kent toch niemand.
Het is maar een overdrijving. En Brechtje is niet zo onschuldig als iedereen denkt. Maar goed dat weet je ook wel Bg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Brechtje is nieteens een breezer, je bent hierbij 10 punten van tofheid verloren paramnesia :/
Okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet alleen dat brechtje ten onrechte wordt afgekraakt
bied je excuses aan, hup.
Nu klopt ie. Perfect volgens de waarheid.quote:Vroeger hadden we een prinses op Fok!. Dat was Brechtje, helaas is zij aan de breezers en snuifsel ter onder gegaan. Aangezien haar eer is beschadigd is er een nieuw prinsesje nodig.
Zet gewoon maar neer dat brechtje heul best lief was maar er nu een nieuw prinsesje moet komen omdat brechtje niet zoveel meer post.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ok
[..]
Nu klopt ie. Perfect volgens de waarheid.
Brechtje is heul lief maar er moet een nieuw prinsesje komen want ze post niet meer zoveel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zet gewoon maar neer dat brechtje heul best lief was maar er nu een nieuw prinsesje moet komen omdat brechtje niet zoveel meer post.
Aan haar aantal FoBo reacties te zien is ze wel opgemerkt door een paar FOK!kersquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Da's een PUBganger, die kent toch niemand.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:48 schreef MouzurX het volgende:
ik weet er een: Viswijfje.. door 90% gehaat ipv geliefd, maar hey, voor de rest is ze geschikt
![]()
jij maakt alleen maar kroontjes van prinsesjes kwijtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
travo zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
Stommiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jij maakt alleen maar kroontjes van prinsesjes kwijt![]()
flauw
Helemaal niet voorspelbaar.quote:
als het meest gebruikte sletje van de darkrooms maakt je nog geen prinsesjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
quoted for truth!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als het meest gebruikte sletje van de darkrooms maakt je nog geen prinsesje
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stommie
Maar Snop is wel een prinsesje
Nou dan kunnen we hierbij de awards opeisenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jij bent ook wel een prinsje hoor..maar geen prinsesje
Of je maakt mij het gewoon en je bent er vanaf.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:09 schreef MouzurX het volgende:
nah .. brechtje had iets speciaals...
De dochter van yvonne...
oftewel
of yvonne moet er nog een krijgen
of brechtje moet een dochter krijgen![]()
Of dat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Of je maakt mij het gewoon en je bent er vanaf.
Prins Dark_Angelus & Prinses Snopprinsesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we hierbij de awards opeisen
Wtf nu wel? Ik heb niks met mn foto's gedaan ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of dat natuurlijk![]()
maar jij hebt geen fotos ... laat staan naaktfoto's
edit: nu wel![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Prins Dark_Angelus & Prinses Snopprinses
Maandje terug 2 maanden whatever had je alleen nog fotos van konijnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wtf nu wel? Ik heb niks met mn foto's gedaan ofzo
Naaktfoto's hm, die heb jij idd nooit gezien.
Hahhaa, en nóg wat maanden terug had ik wel foto's hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maandje terug 2 maanden whatever had je alleen nog fotos van konijnen
Naja iig de vorige keer dat ik keek nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hahhaa, en nóg wat maanden terug had ik wel foto's hoor.
Check your facts please.
m'n bedprinsesjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef BrandX het volgende:
*eens komt kijken
Ik schijn genomineerd te zijn
al officieus gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef BrandX het volgende:
*eens komt kijken
Ik schijn genomineerd te zijn
Ik could only care a liiitle less.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk niet dat je gaat winnen pluisignijntje
heb ik voor niets mijn stem aan jou gegevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik could only care a liiitle less.
Kan jij hem niet maken ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt er nog een poll of hoe zit dat
Het plebs is weg, niemand post iigquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom zou ik, daar zijn het plebs voor.
hee de queenquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vertrouw het niet meer wanneer jij over mijn ava begint dus, hè.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:38 schreef PimSchelp het volgende:
prinsessen komen uit het koningshuis.![]()
Je had eerst wel een FoBo met mooie inhoud geloof ik.quote:
PM'en dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijnjongens
staan er nu in en daar ben ik heel happy mee
![]()
middagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|