Het is maar een overdrijving. En Brechtje is niet zo onschuldig als iedereen denkt. Maar goed dat weet je ook wel Bg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Brechtje is nieteens een breezer, je bent hierbij 10 punten van tofheid verloren paramnesia :/
Okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet alleen dat brechtje ten onrechte wordt afgekraakt
bied je excuses aan, hup.
Nu klopt ie. Perfect volgens de waarheid.quote:Vroeger hadden we een prinses op Fok!. Dat was Brechtje, helaas is zij aan de breezers en snuifsel ter onder gegaan. Aangezien haar eer is beschadigd is er een nieuw prinsesje nodig.
Zet gewoon maar neer dat brechtje heul best lief was maar er nu een nieuw prinsesje moet komen omdat brechtje niet zoveel meer post.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ok
[..]
Nu klopt ie. Perfect volgens de waarheid.
Brechtje is heul lief maar er moet een nieuw prinsesje komen want ze post niet meer zoveel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zet gewoon maar neer dat brechtje heul best lief was maar er nu een nieuw prinsesje moet komen omdat brechtje niet zoveel meer post.
Aan haar aantal FoBo reacties te zien is ze wel opgemerkt door een paar FOK!kersquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Da's een PUBganger, die kent toch niemand.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:48 schreef MouzurX het volgende:
ik weet er een: Viswijfje.. door 90% gehaat ipv geliefd, maar hey, voor de rest is ze geschikt
![]()
jij maakt alleen maar kroontjes van prinsesjes kwijtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
travo zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
Stommiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jij maakt alleen maar kroontjes van prinsesjes kwijt![]()
flauw
Helemaal niet voorspelbaar.quote:
als het meest gebruikte sletje van de darkrooms maakt je nog geen prinsesjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik.
quoted for truth!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als het meest gebruikte sletje van de darkrooms maakt je nog geen prinsesje
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stommie
Maar Snop is wel een prinsesje
Nou dan kunnen we hierbij de awards opeisenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jij bent ook wel een prinsje hoor..maar geen prinsesje
Of je maakt mij het gewoon en je bent er vanaf.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:09 schreef MouzurX het volgende:
nah .. brechtje had iets speciaals...
De dochter van yvonne...
oftewel
of yvonne moet er nog een krijgen
of brechtje moet een dochter krijgen![]()
Of dat natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Of je maakt mij het gewoon en je bent er vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |