Prins Dark_Angelus & Prinses Snopprinsesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we hierbij de awards opeisen
Wtf nu wel? Ik heb niks met mn foto's gedaan ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of dat natuurlijk![]()
maar jij hebt geen fotos ... laat staan naaktfoto's
edit: nu wel![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Prins Dark_Angelus & Prinses Snopprinses
Maandje terug 2 maanden whatever had je alleen nog fotos van konijnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wtf nu wel? Ik heb niks met mn foto's gedaan ofzo
Naaktfoto's hm, die heb jij idd nooit gezien.
Hahhaa, en nóg wat maanden terug had ik wel foto's hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maandje terug 2 maanden whatever had je alleen nog fotos van konijnen
Naja iig de vorige keer dat ik keek nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hahhaa, en nóg wat maanden terug had ik wel foto's hoor.
Check your facts please.
m'n bedprinsesjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef BrandX het volgende:
*eens komt kijken
Ik schijn genomineerd te zijn
al officieus gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef BrandX het volgende:
*eens komt kijken
Ik schijn genomineerd te zijn
Ik could only care a liiitle less.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk niet dat je gaat winnen pluisignijntje
heb ik voor niets mijn stem aan jou gegevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik could only care a liiitle less.
Kan jij hem niet maken ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt er nog een poll of hoe zit dat
Het plebs is weg, niemand post iigquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarom zou ik, daar zijn het plebs voor.
hee de queenquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vertrouw het niet meer wanneer jij over mijn ava begint dus, hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |