Daar moest ik ook aan denken toen ik dat las op nu.nlquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had gelijk met mijn opmerking gisteren
Miljoenen telefoontjes en sms'jes verwerkt![]()
Ik kon anders niet tussen 0:24 en 0:45 sms-enquote:Volgens KPN en Vodafone verliep het drukke telefoon- en sms-verkeer tussen 22.00 en 04.00 uur vlekkeloos
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
orange deed na 0.15 niks meer..
had mn moeder's telefoon gejat
Dus dan maar je moeders mobiel jattenquote:
wat moest ik anders? moest toch wat smsjes sturen hèquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus dan maar je moeders mobiel jatten
Beste wensen Houquote:
ik heb er iets van 3 helemaal niet gekregenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg net nog smsjes die vannacht verstuurd zijn
Als je vader om 10 uur de trap aan het stofzuigen is, dan wordt je vanzelf wel wakkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
omg, ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtends nog naar familie moet
lekker chillenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
omg, ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtends nog naar familie moet
Toen was ik nog niet thuisquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je vader om 10 uur de trap aan het stofzuigen is, dan wordt je vanzelf wel wakker![]()
chuck ftwquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker chillen
morgen aan Chuck beginnen
Niet alleen van beticht, het is dus ook zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef PieterBas het volgende:
Gisteravond tijdens op het oud en nieuwfeestje van mij neef deden we ook een familiequiz.. Een andere neef had een quiz gemaakt. Ik word altijd beticht door familieleden dat ik van te voren altijd de kaartje van Triviant lees. Dit jaar had mijn neef de vragen gemaakt, het zou nu "PieterBas-proof" moeten zijn. Dat bleek niet zo te zijn en mijn team won ook dik [afbeelding]
Vanmorgen bij oma werd er ook weer druk gediscussieerd over mijn grote algemene kennis.
Ik heb een aantal keer het bordspel weekend miljoniar gespeeld, dan weet je af en toe wel eens een aantal vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet alleen van beticht, het is dus ook zo? [ afbeelding ]
Hoe flik je dat dan?
En Hou, Chuck?
Ik kom net tot dezelfde conclusie!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er iets van 3 helemaal niet gekregen
heb ik de hele dag geprobeerd daar niet aan te denken, meld jij het lekker ff hierquote:
ik moet maandag pas weer naar schoolquote:
Ik heb ook pas maandag weer collegequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet maandag pas weer naar school
Ik ook.. maar 't lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik de hele dag geprobeerd daar niet aan te denken, meld jij het lekker ff hier![]()
![]()
eenschquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik de hele dag geprobeerd daar niet aan te denken, meld jij het lekker ff hier![]()
![]()
eenschquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eensch![]()
Moet morgen ook weer vol aan de bak. Ik was net een beetje gewend aan dat lekkere uitslapen
En jij ookquote:
Ik nuttig wel eens wat teveel drank.... maar gewon elke avond weer gezellig feesten in de rokerige kroeg omgeving daar heb ik wel eens genoeg vanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
Lockkich nijjier Siebren
Naja, teveel feest niet, maar als je je elke keer klemzuipt kan ik me er wat bij voorstellen
Ik heb nog genoeg te doen eigenlijk. Stageverslag schrijven, POP formulier, assessement en dat soort onzin.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad... je zit er alleen en kan niet eens wat?
3fm staat aan. Beter te verteren iig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dan zit je je in ieder geval niet te vervelen. En als je alleen zit hoeft de radio eens niet op Arrow Jazz
2 uur per dag reizen. En ik zit me hier al ontzettend niet nuttig te maken sinds oktober dat die anderhalve week ook nog wel kan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik voel me dan altijd zo nutteloos, vooral qua reizen. Ik weet niet hoe dat met chatgirl zit maar ik ben meer dan 2,5 uur per dag aan het reizen om stage te kunnen lopen. Wanneer ik dan op stage zit alleen voor aanwezigheid en ik werk doe dat ik thuis ook kon doen, voel ik me zo nutteloos.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
2 uur per dag reizen. En ik zit me hier al ontzettend niet nuttig te maken sinds oktober dat die anderhalve week ook nog wel kan.
Het was met mijn stageplek, of hier gaan zitten of nog weken gaan zoeken, met het risico dat ik mn weken niet haalde. Bij mn verslag ga ik ook een verslag over school (begeleiding is echt ruk) en de stage (begeleiding, betaling enz.) doen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was het dan niet beter een ander plekje te zoeken? Dat lijkt mij echt niks...
mogguhquote:
Gaan we dan een keer chocolade fonduen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Hey mensen! Gelukkig nieuwjaar allemaal, de beste wensen, en zie onderschrift
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gaan we dan een keer chocolade fonduen?
Ik had dat in mijn kerstpakketquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gaan we dan een keer chocolade fonduen?
Ga je dat zo erg missen? Straks 4 daagjes werken zit je er ook weer op!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Etcetera het volgende:
ik krijg 375 per maandmaar da's dus over een maandje finito
ik werk nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga je dat zo erg missen? Straks 4 daagjes werken zit je er ook weer op!
Kaheem denkt dat die na stage wel weer eens zijn handen uit de mouwen steekt. Vind het altijd wel lekker om toe deon!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik werk nieteigen keuze hoor
maar ik ga m'n stagevergoeding an sich niet zo missen, mijn stage daarentegen... het bevalt me echt retegoed hier, vandaar
daaromquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Leuke stage, erg lekkere vergoeding, beter kan niet toch?
Mag ik vragen waar je stage loopt en wat je doet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daaromik ga ook in m'n evaluatie vragen wat ze er van vinden als ik ze bel na m'n afstuderen
wil hier echt wel werken
Pff dat is wel veel zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik krijg 180 euro ofzo, maar ik ben meer dan 55 uur per week van huis af. Dus ik ben nu behoorlijk stevig aan het bijlenen omdat ik wel moet.
¤ 256,- stufi is ook geen vetpot, laten we het zo zeggen!
ja hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je stage loopt en wat je doet?
Het is wel te doen, maar ik heb vaak niet echt de tijd danwel de zin om er nog een dag bij te werken. Al heb ik een enkele keer een nachtdienst gedraait op vrijdagnacht!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Pff dat is wel veel zeg.
Ik hoef straks maar 5 min te fietsen naar mijn stageplaats..
Oh wacht, volgens mij had je dat ook al eens verteld!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja hoor
ik zit bij Dagblad van het Noorden op de Multimediaredactie
Je moet niet te snel aan het werk Kiwi!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kun je niet afstuderen daar ook? Dan kun je misschien gelijk blijven?
Ik weet natuurlijk niet in welke fase van je studie je zit, maar goed.
Bij ons is dat een optie!
volgens mij ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij had je dat ook al eens verteld!
Klinkt leukKun je niet afstuderen daar ook? Dan kun je misschien gelijk blijven?
Ik weet natuurlijk niet in welke fase van je studie je zit, maar goed.
Bij ons is dat een optie!
Maar er is hier in de buurt nergens een avondbaantje te vinden, dat is het rotte net.... maar als het meezit kan ik hier begin februari al fulltime aan het werk, dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, dat lijkt me wel lastig als je helemaal niks krijgt!
Dan ben je wel bijna verplicht om ernaast te gaan werken?
Je kunt het inderdaad altijd proberen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij ookmaar wist het niet meer
het is erg leukgezellige collega's, leuk werk
ik weet niet of ik hier kan afstuderen, m'n studieloopbaanbegeleider zei dat het op zich wel verstandig is om de afstudeerstage ergens anders te doen zodat ik eht verschil merk. maar als dat een plek is waar ik me niet thuis voel, dan kan ik dat niet, ben ik nogal gevoelig voor. zit nu in m'n derde jaar, dus moet nog ander half jaar
maar zoals ik al zei: ik zeg het gewoon tijdens mijn evaluatie, niet geschoten altijd mis
Bij mij kan dat ook niet, want ik wil mijn master nog halen na mijn HBO.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je moet niet te snel aan het werk Kiwi!
Juistquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar zoals ik al zei: ik zeg het gewoon tijdens mijn evaluatie, niet geschoten altijd mis
Dat is wel lekker zegquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar er is hier in de buurt nergens een avondbaantje te vinden, dat is het rotte net.... maar als het meezit kan ik hier begin februari al fulltime aan het werk, dus
Dat is het nadeel vaak van het wat ouder worden. In veel plaatsen hebben ze liever iemand van 16 dan iemand van 22!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar er is hier in de buurt nergens een avondbaantje te vinden, dat is het rotte net.... maar als het meezit kan ik hier begin februari al fulltime aan het werk, dus
Gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen... en de beste wensen.
Dat 2008 maar de pan uit mag rocken voor een ieder
Bijna klaar met alle verslagen hier. Alleen de managementsamenvattingen nog
Hier ook, toen ik 5 jaar geleden overal ging solliciteren vond ik al nergens werk. Nu werk ik al 5 jaar bij hetzelfde bedrijf en ik ga dr voorlopig ook niet weg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is het nadeel vaak van het wat ouder worden. In veel plaatsen hebben ze liever iemand van 16 dan iemand van 22!
Ik wil er nog wat vasts bi jhebben eigenlijk!
Inderdaad, ben al 24, dan ligt het niet voor het oprapenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is het nadeel vaak van het wat ouder worden. In veel plaatsen hebben ze liever iemand van 16 dan iemand van 22!
Ik wil er nog wat vasts bi jhebben eigenlijk!
Dat is het verschil tussen MBO en iets hoger denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ja, ik denk dat wij ook wel 2 x stage mogen lopen bij hetzelfde bedrijf.
Als in 1 x een lange stage van 10 maanden en daarna daar afstuderen.
Afstuderen is bij ons een onderzoek en niet echt een stage
schoolquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
School of het bedrijf
Ik mocht het van school niet in ieder geval
so truequote:
Op een MBO spreek men ook niet van afstuderen toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen MBO en iets hoger denk ik
Dat zou kunnen, ik heb geen ideequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen MBO en iets hoger denk ik
Beste wensenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
en voor diegene die er gisteren niet waren, nog een gelukkig nieuwjaar gewenst
Nopequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Op een MBO spreek men ook niet van afstuderen toch?
Moet eerst nog een afstudeervoorstel schrijven en een go krijgen en dan kan ik in februari gaan beginnen met afstuderenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste wensen![]()
Wil het allemaal lukken met stage?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:
so trueniet dat het hier soepel gaat
vandaag een advertentie in de krant dat je mag stemmen op de stadjer van het jaar. jammer is dat de verkiezingen op 30 december waren gesloten
Ja, je kan het ook neuken noemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nope
Wel kan je het zo noemen, en dan snapt ook iedereen wat je bedoeld, maar mijn school hanteert die benaming niet in ieder geval.
Wanneer men als onderwijsinstelling de juiste termologie hanteerd dan wordt dit alleen bij een WO studie gedaan, aangezien de rest geen studeren is!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Op een MBO spreek men ook niet van afstuderen toch?
Laten we dat maar niet doen... dan heb je zeker wat uit te leggen op familiefeestjesquote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer men als onderwijsinstelling de juiste termologie hanteerd dan wordt dit alleen bij een WO studie gedaan, aangezien de rest geen studeren is!
Juist. Ik ben technisch gezien ook maar een scholier, en geen studentquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer men als onderwijsinstelling de juiste termologie hanteerd dan wordt dit alleen bij een WO studie gedaan, aangezien de rest geen studeren is!
Ook als ze denken dat je een WO studie doet en je hebt lekker op het MBO zitten gruttenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen... dan heb je zeker wat uit te leggen op familiefeestjes
De van dale weet het niet.... ik ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Trigalti het volgende:
Wat is een stadjer?
Een inwoner van stad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Trigalti het volgende:
Wat is een stadjer?
Snap ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, zit ook wat in, maar de meesten weten inmiddels wel wat ik doe... en dan koppelen ze afstuderen gewoon aan 'het afronden van de opleiding', en dat is precies waar ik nu mee bezig ben
Ja, een niet bestaand vaag woord en iets met Groningenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
nou ik denk dat het nu wel duidelijk is
Ja, Groningen stad ook gewoon 'stad' noemen, en dan maar hopen dat de rest van Nederland snapt wat je bedoeld...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een inwoner van stad.
Als je dan ook nog gaat vragen welke stad dan kun je antwoord krijgen "er is maar 1 stad en dat is stad"
Het is een inwoner van Groningen stad.
Inwoner van een stad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Trigalti het volgende:
Wat is een stadjer?
Daarom noem ik mijn MBO Electronica ook vaak gewoon MTS [Middelbare Technische School], dan weten de meesten [en vooral wat ouderen] ook veel beter wat ik ongeveer doequote:
het is toch echt een bestaand woord hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, een niet bestaand vaag woord en iets met Groningen
Daar had ik eerst ook wat moeite mee, maar sinds ik in Groningen woon vind ik het vrij normaal. Heb daarvoor al eens met een vrouw in het utrechtse gepraat, die zelfs daar gewoon zei dat ze uit stad kwam. Lekker duidelijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Groningen stad ook gewoon 'stad' noemen, en dan maar hopen dat de rest van Nederland snapt wat je bedoeld...
In hetzelfde kader zit ik op de HEAOquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daarom noem ik mijn MBO Electronica ook vaak gewoon MTS [Middelbare Technische School], dan weten de meesten [en vooral wat ouderen] ook veel beter wat ik ongeveer doe
Naja, het zal voor mensen die uit een stad met dezelfde naam als de provincie komen wel logischer zijn wellichtquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar had ik eerst ook wat moeite mee, maar sinds ik in Groningen woon vind ik het vrij normaal. Heb daarvoor al eens met een vrouw in het utrechtse gepraat, die zelfs daar gewoon zei dat ze uit stad kwam. Lekker duidelijk!
Lekker. Zwart graagquote:
... lulquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weer een stukje algemene kennis erbij Trig!
Dat ligt eraan welke criteria je eraan stelt natuurlijk....quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is toch echt een bestaand woord hoor
Al dagen niks van vernomenquote:
Klopt volgens mij jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
Bert Visscher is ook een stadjer toch? Tenminste, mijn broertje ziet hem zo nu en dan fietsen in Groningen...
Heb hem ook wel eens in de kroeg gezien en het is inderdaad een Stadjer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
Bert Visscher is ook een stadjer toch? Tenminste, mijn broertje ziet hem zo nu en dan fietsen in Groningen...
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In hetzelfde kader zit ik op de HEAO
Gelukkigquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:10 schreef Houniet het volgende:
hij leeft nog wel, heb hem gister nog gesproken
Coolquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb hem ook wel eens in de kroeg gezien en het is inderdaad een Stadjer.
Dank je. Dat is wel nodig. D'r heeft nog niemand gebeld hier.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:15 schreef eer-ik het volgende:
Ziek
Neuh, hoeft niet hoor. Ik ga zo pauze houden.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:15 schreef eer-ik het volgende:
Ziek
quote:
quote:
quote:
quote:
cheersquote:
whehe. ja, was wel mooi iddquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef Houniet het volgende:
had MPG je mooi te pakken toen he eer-ik![]()
Hij wist waar ik werkte toen, en had daarheen opgebeld of ie een pallet koffie op kon slaanquote:
Thanksquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Eer-ik ik doe ook maar even mee, beterschap jongenman. Wel jammer dat je net ziek bent bij die ene verplichting die je jaarlijjks hebt!
Whehehequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij wist waar ik werkte toen, en had daarheen opgebeld of ie een pallet koffie op kon slaan
Hier ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Hier een strak blauwe lucht en een lekker zonnetje die schijnt
van die verkiezing?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool
Uitslagen dan al bekend Etc?
*Blaaaaaaaaaaast*quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Blaas hier even wat heen als je wil
Ik ben even terug voor de feestdagen en ga vrijdag voor 16 dagen terug.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:32 schreef Houniet het volgende:
Pieter wanneer ga je terug naar NL ?
oké dan nog eventjes dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben even terug voor de feestdagen en ga vrijdag voor 16 dagen terug.
Marloes haar schuld, die zit daarzo te blazen als een mallequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef Houniet het volgende:
het begint hier als een malle te waaien
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Marloes haar schuld, die zit daarzo te blazen als een malle
Zo te zien blaast ze de verkeerde kant op
Wel trekken de wolken wat weg en word het hier zowaar zonnig...!
ik heb mijn muts uitgeleendquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]doe ik mijn best is het weer niet goed!
Het sneeuwt nog steeds
Iemand zin om buiten te wandelen hier? :p
Ja graagquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het sneeuwt nog steeds
Iemand zin om buiten te wandelen hier? :p
Doe ik ook altijd met mijn 2 hondenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja graag
Heb ik de afgelopen weken ook veel gedaan. Hond mee naar de bossen en dan een paar uur rondlopen en rennen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Iemand zin om buiten te wandelen hier? :p
Pfew, dat is een opluchtingquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof dat we hier straks ook nog wel sneeuw krijgen
Al wil ik zonder sneeuw ook wel met je wandelen hoor![]()
Ik ben aan het stage lopen in Meppel, dus echt controleren kan ik het niet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
In Groningen zelf schijnt het ook licht te sneeuwen?
Plausiblequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja een vriend die op zijn werk zit in Groningen zegt dat, dus dan zal het wel kloppen
Dit is ook weer een bronvermelding van niks hé!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend meldde me dat het sneeuwt in stadskanaal en ik hoorde dat iemand zei (die van buitenkwam) dat het licht sneeuwde in groningen
Ik niet, want hier sneeuwt het niet. Nog iets van 2 uur en 50 minuten!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja het is natte sneeuw!
En het sneeuwt hier gewoon nog steeds
Wordt er gewoon vrolijk van!
Nog een uur of 4-4,5quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik niet, want hier sneeuwt het niet. Nog iets van 2 uur en 50 minuten!
quote:
Ik wil ook al naar huis nu, maar mn begeleider belt rond 4 uur, en hem kennende loopt dat altijd uit. Dus ik zit hier nog wel ff.quote:
Over sneeuw gesproken.. In Borås is het nu ook aan het sneeuwen, volgens mijn Vista weer widgetquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Toen in Denemarken ook, kwamen er in de winter aan, denk zal wel leuk laagje liggen, moesten tot rond 20 feb wachten voordat er wat kwam. Toen kwam er ook meteen 60 cm, ook weer zoiets, maar wel erg gaaf![]()
Zien dat je teruggaat man!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over sneeuw gesproken.. In Borås is het nu ook aan het sneeuwen, volgens mijn Vista weer widget
Zal wel toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
Hopelijk kan het vliegtuig vrijdag landen
Heerlijk Dean, echt heerlijk. Ik moet even wat eerder weg aangezien ik anders mijn OV weer niet op kan halen en die treinrit koste me vandaag al ¤ 21,50quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
Wat ik hier nog doe? Uren inhalen
zou het er niet op wagen als ik jou was eerlijk gezegd,quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien dat je teruggaat man!
Draait Vista trouwens op een Acer Travelmate 2310?
Intel Celeron M360 1400Mhz
40 GB harde schijf
1 GB intern geheugen (DDR RAM)
Geïntregeerde grafische adapter (64 MB)
15" TFT (1024 x 768 px)
DVD Rom
USB 2.0 (3x)
Modem- én ethernetpoort
Haha okquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou het er niet op wagen als ik jou was eerlijk gezegd,
geloof dat vista minimaal 2gb geheugen vereist en 256 mb videokaart? maar dat laatste weet ik neit zeker
Nee, gewoon ander kleurtjequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe kaarten? Of is het iets anders dan de 'normale' OV-jaarkaart?
Ja, dan bedoelen we wel dezelfdequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:
bij studenten-ov moet je elk jaar een nieuwe halendie gaat in op 1 januari
Wel mooi eerlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:46 schreef Etcetera het volgende:
'ho even, dat ging een beetje te snel. nieuwe kaart he, even kijken of je week of weekend hebt'
Groen/paars.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dan bedoelen we wel dezelfde
Wat voor kleur heeftie nu? Weer roze?
mooi lichtgroenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dan bedoelen we wel dezelfde
Wat voor kleur heeftie nu? Weer roze?
eerlijk welquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel mooi eerlijk![]()
Maar ¤ 21,50 voor een retourtje Meppel vond ik ook vrij prijzig. Verder heb ik hem vanavond weer als het goed is. Mooi rond een uur of 17:40 bij het postkantoor!
Beste bak geld zeg voor een uitstapje in zo'n geel dingquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel mooi eerlijk![]()
Maar ¤ 21,50 voor een retourtje Meppel vond ik ook vrij prijzig. Verder heb ik hem vanavond weer als het goed is. Mooi rond een uur of 17:40 bij het postkantoor!
Bij ons zijn ze roodquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste bak geld zeg voor een uitstapje in zo'n geel ding
NEE! Dat draait zeer matig... zou ik nooit doen. Je wil natuurlijk niet dat een reinstall doet en alles 3 keer zo traag isquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zien dat je teruggaat man!
Draait Vista trouwens op een Acer Travelmate 2310?
Intel Celeron M360 1400Mhz
40 GB harde schijf
1 GB intern geheugen (DDR RAM)
Geïntregeerde grafische adapter (64 MB)
15" TFT (1024 x 768 px)
DVD Rom
USB 2.0 (3x)
Modem- én ethernetpoort
Dan is het natuurlijk een mooie prijsquote:
Haha nee, liever nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
NEE! Dat draait zeer matig... zou ik nooit doen. Je wil natuurlijk niet dat een reinstall doet en alles 3 keer zo traag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |