Daar moest ik ook aan denken toen ik dat las op nu.nlquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik had gelijk met mijn opmerking gisteren
Miljoenen telefoontjes en sms'jes verwerkt![]()
Ik kon anders niet tussen 0:24 en 0:45 sms-enquote:Volgens KPN en Vodafone verliep het drukke telefoon- en sms-verkeer tussen 22.00 en 04.00 uur vlekkeloos
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
orange deed na 0.15 niks meer..
had mn moeder's telefoon gejat
Dus dan maar je moeders mobiel jattenquote:
wat moest ik anders? moest toch wat smsjes sturen hèquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus dan maar je moeders mobiel jatten
Beste wensen Houquote:
ik heb er iets van 3 helemaal niet gekregenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kreeg net nog smsjes die vannacht verstuurd zijn
Als je vader om 10 uur de trap aan het stofzuigen is, dan wordt je vanzelf wel wakkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
omg, ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtends nog naar familie moet
lekker chillenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
omg, ik moet er niet aan denken dat ik 's ochtends nog naar familie moet
Toen was ik nog niet thuisquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je vader om 10 uur de trap aan het stofzuigen is, dan wordt je vanzelf wel wakker![]()
chuck ftwquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker chillen
morgen aan Chuck beginnen
Niet alleen van beticht, het is dus ook zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef PieterBas het volgende:
Gisteravond tijdens op het oud en nieuwfeestje van mij neef deden we ook een familiequiz.. Een andere neef had een quiz gemaakt. Ik word altijd beticht door familieleden dat ik van te voren altijd de kaartje van Triviant lees. Dit jaar had mijn neef de vragen gemaakt, het zou nu "PieterBas-proof" moeten zijn. Dat bleek niet zo te zijn en mijn team won ook dik [afbeelding]
Vanmorgen bij oma werd er ook weer druk gediscussieerd over mijn grote algemene kennis.
Ik heb een aantal keer het bordspel weekend miljoniar gespeeld, dan weet je af en toe wel eens een aantal vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet alleen van beticht, het is dus ook zo? [ afbeelding ]
Hoe flik je dat dan?
En Hou, Chuck?
Ik kom net tot dezelfde conclusie!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er iets van 3 helemaal niet gekregen
heb ik de hele dag geprobeerd daar niet aan te denken, meld jij het lekker ff hierquote:
ik moet maandag pas weer naar schoolquote:
Ik heb ook pas maandag weer collegequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet maandag pas weer naar school
Ik ook.. maar 't lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik de hele dag geprobeerd daar niet aan te denken, meld jij het lekker ff hier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |