Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind de koploper beter zitten dan die rooie sprinter (of hoe heet dat ding) kiwi.
Hmmwhah... ik vind hem wel prima werkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef Etcetera het volgende:
sowieso zou ik wachten met Vista gebruiken tot er in elk geval 1 servicepack is uitgebracht![]()
Ik haal hem niet eens meer op. Eind januari toch klaar met opleidingquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem vind het best wel frapant dat hij altijd te laat met de OV kaart is, zal de oorzaak bij hemzelf liggen
Als je dan een maand lang elke dag 21,50 moet betalen is het nog steeds het overwegen wel waard!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik haal hem niet eens meer op. Eind januari toch klaar met opleiding
ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik er nog nooit mee gewerkt heb, maar ik hoor zoveel driverproblemen, dat ik iets heb van: maar even wachtenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah... ik vind hem wel prima werken
Omdat hij gewoon niet ging! Stond je weer midden in het veld vastquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Omdat die zo kut zat of slecht reed??? Wij waren eerst zeer ontevreden dat wij het nog met het oude ding moesten doen terwijl iedereen de rode trein had. Toen we merkten dat die altijd stuk was, waren we weer tevreden!
Hier is het nét voorbijquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Wees blij dat jullie niet in die Fryskers hoeven te zitten!
En het word hier al grijs, en de lucht betrekt... zou het dan toch?
Draai jij ook al OSX of was je reactie niet richting mij?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:23 schreef Deansensitized het volgende:
Idem hier, XP doet het prima verder
Mensen willen Vista op een 3 jaar oude bak installeren en beginnen dan te schreeuwen dat het niet werkt. Prima, maar denk even na... dat scheelt een hoop. Heb zelf net een nieuwe pc met vista en het gaat prima. 4GB intern zal wonderen doen vermoed ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik er nog nooit mee gewerkt heb, maar ik hoor zoveel driverproblemen, dat ik iets heb van: maar even wachten
en sowieso, ik heb geen problemen met XP, bevalt prima
Ja, dat XP het hier ook prima doet. OSX zegt me niks verderquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Draai jij ook al OSX of was je reactie niet richting mij?
Van Sneek naar Stavoren (met het Skūtsjesilen). Dames en heren bij het volgende station moeten er helaas nog enkele mensen bij. We weten dat het eigenlijk niet past maar doe u best nog wat ruimte te maken. Vanaf nu mogen de bagagerekken ook gebruikt wordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
overvolle treinen zodat ze blijven staan en niet meer verder kunnen .. hmm wat hebben we nog meer gehad?
Klopt... maar dat is niet zo in mijn geval. Ik hoef er nauwelijks meer heen en pak toch de autoquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je dan een maand lang elke dag 21,50 moet betalen is het nog steeds het overwegen wel waard!
Héhéquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van Sneek naar Stavoren (met het Skūtsjesilen). Dames en heren bij het volgende station moeten er helaas nog enkele mensen bij. We weten dat het eigenlijk niet past maar doe u best nog wat ruimte te maken. Vanaf nu mogen de bagagerekken ook gebruikt worden
Mac OSquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat XP het hier ook prima doet. OSX zegt me niks verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |