Je moet zeggen dat je kinderen jarig zijn. Dan komt al het bedienend personeel rond de tafel een liedje zingen en krijgen ze een taartje met een kaarsje. gebeurde echt in alle Spur restaurants meerdere keren dat we er waren. Toen ook maar bij iemand uit onze groep laten doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:21 schreef Fogel het volgende:
Maar als ik je aanbevolen restaurant ga bezoeken, denk je dan dat ze veel cadeaus krijgen met zo'n "kleurrijk" management?
Dat hebben vrienden van me bij de Black Angus (steakhouseketen in West-USA) geflikt, zeggen dat ik jarig was. Na een flinke lap vlees verorberd te hebben, komen ze dan aanzetten met een ENORM dessert (het leek in ieder geval enorm na zo'n grote steak) en inderdaad ook al het bedienend personeel blij zingen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je kinderen jarig zijn. Dan komt al het bedienend personeel rond de tafel een liedje zingen en krijgen ze een taartje met een kaarsje. gebeurde echt in alle Spur restaurants meerdere keren dat we er waren. Toen ook maar bij iemand uit onze groep laten doen![]()
Gisteren nog in gereden, en ik kan nog steeds posten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef DutchTrain het volgende:
Het Rotterdamse deel niet zo. Het Haagse daarentegen is nog altijd niet echt op orde als ik de berichten mag geloven...
Wow, maar liefst 10 minuten moeten wachten op het OV... was het hier maar zo, dan zou ik misschien overwegen om een keer met het OV te gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Gisteren nog in gereden, en ik kan nog steeds posten.
Ik vind er weinig mis meemaar rij alleen stukjes in Den Haag zelf ermee, naar Zoetermeer toe schijnt ie idd nooit echt op tijd te rijden. Dan 3 achterelkaar, dan 10 minuten niks.
Overmacht.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:29 schreef Fogel het volgende:
Bijvoorbeeld dat er in de herfst niet geclaimed kan worden omdat er dan blaadjes op de rails liggen?
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:59 schreef k_man het volgende:
Ze betalen niet uit voor van tevoren aangekondige vertragingen a.g.v. werkzaamheden.
Nope.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:03 schreef Thetallguy het volgende:
Als je deze link gebruikt?
https://klanten.ns.nl/psp/ps/CUSTOMER/CRM/c/NS_REGISTRATIE.NS_MIJNNS_AANMELD.GBL?languageCd=DUT&page_id=zonder
Ja als je claim wordt goedgekeurd ben je dom. Matige grap.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:22 schreef k_man het volgende:
Omdat bij de NS net zulke domme mensen werken als jij?
Het is mij toch net geluktquote:
quote:We hebben uw aanmelding ontvangen en uw account is aangemaakt. U dient uw account alleen nog te activeren. Hiertoe hebben wij zojuist een bericht gestuurd naar uw e-mail adres:
Er is hier maar één dom en dat ben jij omdat je niet eens weet hoe je moet inloggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:26 schreef k_man het volgende:
Nee, als je claim onterecht wordt goedgekeurd is de medewerker dom.
En dat jij dom bent blijkt wel weer uit bovenstaande reactie. En vast ook uit je volgende.
Als ik op jouw linkje klik kom ik op een site waar ik m'n username en password moet invoeren. Op die pagina staat wel een linkje om je aan te melden, alleen verwijst die link kennelijk naar dezelfde pagina als waar je al bent. Ik kom er iig niet verder.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:27 schreef Thetallguy het volgende:
Het is mij toch net gelukt
Thank you for just proving my point.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is hier maar één dom en dat ben jij omdat je niet eens weet hoe je moet inloggen.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. k_man heeft behoefte aan gemeenschapszin dus als er niemand op hem reageert is dat ook weer zo sneu.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:33 schreef Thetallguy het volgende:
Kansloze discussie hebben jullie trouwens zeg
Jij bent te dom voor een relquote:Op zondag 6 januari 2008 01:41 schreef Douwe het volgende:
Zo we hebben een rel dus? Dan meld ik me ook even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |