Oh jawel hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:59 schreef k_man het volgende:
Ze betalen niet uit voor van tevoren aangekondige vertragingen a.g.v. werkzaamheden.
Nope.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:03 schreef Thetallguy het volgende:
Als je deze link gebruikt?
https://klanten.ns.nl/psp/ps/CUSTOMER/CRM/c/NS_REGISTRATIE.NS_MIJNNS_AANMELD.GBL?languageCd=DUT&page_id=zonder
Ja als je claim wordt goedgekeurd ben je dom. Matige grap.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:22 schreef k_man het volgende:
Omdat bij de NS net zulke domme mensen werken als jij?
Het is mij toch net geluktquote:
quote:We hebben uw aanmelding ontvangen en uw account is aangemaakt. U dient uw account alleen nog te activeren. Hiertoe hebben wij zojuist een bericht gestuurd naar uw e-mail adres:
Er is hier maar één dom en dat ben jij omdat je niet eens weet hoe je moet inloggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:26 schreef k_man het volgende:
Nee, als je claim onterecht wordt goedgekeurd is de medewerker dom.
En dat jij dom bent blijkt wel weer uit bovenstaande reactie. En vast ook uit je volgende.
Als ik op jouw linkje klik kom ik op een site waar ik m'n username en password moet invoeren. Op die pagina staat wel een linkje om je aan te melden, alleen verwijst die link kennelijk naar dezelfde pagina als waar je al bent. Ik kom er iig niet verder.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:27 schreef Thetallguy het volgende:
Het is mij toch net gelukt
Thank you for just proving my point.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is hier maar één dom en dat ben jij omdat je niet eens weet hoe je moet inloggen.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. k_man heeft behoefte aan gemeenschapszin dus als er niemand op hem reageert is dat ook weer zo sneu.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:33 schreef Thetallguy het volgende:
Kansloze discussie hebben jullie trouwens zeg
Jij bent te dom voor een relquote:Op zondag 6 januari 2008 01:41 schreef Douwe het volgende:
Zo we hebben een rel dus? Dan meld ik me ook even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |