Toch zijn die in Spanje best comfortabel. Viel mij in ieder geval erg mee. Je zit er echt in van die ruime leren fauteuils!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:44 schreef Douwe het volgende:
terug doe ik met een huurauto omdat ik nog een Avis coupon had ligen
En langeafstandsbussen zijn niet aan de orde
Het zijn hoe dan ook ondingen, die veel te vaak stoppen. Ik ga nog liever fietsenquote:Op woensdag 2 januari 2008 02:14 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Toch zijn die in Spanje best comfortabel. Viel mij in ieder geval erg mee. Je zit er echt in van die ruime leren fauteuils!![]()
Niet van die Hollandse bussen ofzo!
Ik heb er welgeteld één hele dag voor uitgetrokken, plus nog 2 voor de omgeving... Ik ga t reddenquote:Veel plezier in Toledo! Het is inderdaad wel een aardig stadje,
maar verwacht er ook weer niet té veel van, want dan valt het juist weer een beetje tegen.
=> http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef Fogel het volgende:
Ik kwam vandaag een kudde Nederlanders tegen in de supermarkt
Bekende uitspraak. Gelukkig staat die PI erbij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, nee, dank je, ik spaar alleen die groene briefjes
Jij spaart ze ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
Bekende uitspraak. Gelukkig staat die PI erbij.
Deze?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, nee, dank je, ik spaar alleen die groene briefjes
En overigens niet alleen die, maar volgens mijn dochter was Zwarte Piet er ook. Ze riep opeens heel enthousiast "Zwarte Piet!!!", in het Noors gevolgd door "ik krijg zo een cadeau, ik krijg zo een cadeau". Moest ik haar op een discrete manier gaan uitleggen dat er ook donker gekleurde mensen (OK, deze was ongeveer aboriginal-donker) zijn die geen zwarte piet zijn en dus ook niet aan ieder kind cadeaus uitdelen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef Fogel het volgende:
Ik kwam vandaag een kudde Nederlanders tegen in de supermarkt
Ligt eraan wat je met spannend bedoelt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:05 schreef DutchTrain het volgende:
Gaat er nog iemand een spannende reis maken deze week
Vliegen met een Q400, een ritje met RandstadRail, vliegen met een heteluchtballon of een Cessna. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ligt eraan wat je met spannend bedoelt.
Ik denk dat jullie maar op vakantie moeten met BHFHquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:36 schreef Fogel het volgende:
En overigens niet alleen die, maar volgens mijn dochter was Zwarte Piet er ook. Ze riep opeens heel enthousiast "Zwarte Piet!!!", in het Noors gevolgd door "ik krijg zo een cadeau, ik krijg zo een cadeau". Moest ik haar op een discrete manier gaan uitleggen dat er ook donker gekleurde mensen (OK, deze was ongeveer aboriginal-donker) zijn die geen zwarte piet zijn en dus ook niet aan ieder kind cadeaus uitdelen...
Only in Trondheim...
Wat is er spannend aan RR?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vliegen met een Q400, een ritje met RandstadRail, vliegen met een heteluchtballon of een Cessna. Dat soort dingen.
Maar als ik je aanbevolen restaurant ga bezoeken, denk je dan dat ze veel cadeaus krijgen met zo'n "kleurrijk" management?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie maar op vakantie moeten met BHFH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |