Moeilijk je serieus te nemen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
TVP
Arrrgggh, dacht net dat ik gas rook hier, heb nu flink gelucht en de verwarming aangezet, lijkt weg te zijn, maar ben er niet gerust op...
En dat valt dus best wel mee dat geruis en geknetterquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ruis & knetter.
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [ afbeelding ]
Hij niet, ik wel. Kopen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[afbeelding].
Hey, Ares, jij speelt toch op een Marshall amp of niet?
Daar gaan we voorquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [afbeelding]
uiteraardquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ruis & knetter.
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [ afbeelding ]
Het maakt ook nogal wat verschil op wat voor Marshall versterker je speelt.quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
gatver, nee, niet op Marshall nee, 1 gig gedaan, maar eigenlijk niks voor mij, ik speel op H&K warp 7 amp
Niks moetquote:Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef Rammstino het volgende:
Even een vraagje±
Als je je elementen vervangt van single coils naar humbuckers, moet je dan 500k potmeters hebben?
En een gelukkig nieuwjaar!
Moet je maar beter spelen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:24 schreef Aresdreams het volgende:
zomaar de amp zachter zetten zodat ik mezelf niet meer hoor, niemand mij meer excht hoord... (op het podium dan).
Nog wel transistor toch? Een van de kerels van Magion speelt er op. Best redelijk. Ding ziet er alleen uit als een Star Trek toy.quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En dat valt dus best wel mee dat geruis en geknetter
Onze zanger speelt met een Vortex, en je hebt gelijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog wel transistor toch? Een van de kerels van Magion speelt er op. Best redelijk. Ding ziet er alleen uit als een Star Trek toy. [afbeelding].
quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Je houdt je troep maar bij je. [afbeelding]. [afbeelding].
Heb het vorige keer met de hand gefixed, OP is nog steeds vernaggeld, kijk maar naar de rest van de opmaakquote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef punkjunk het volgende:
Dat ik een andere icoon heb betekend niet dat ik gelijk niet meer in de OP wil.
tvp.
Moet niet, maar het is wel aan te raden. Vrijwel alle humbuckers worden gemaakt voor 500k pots, daarmee klinken ze dus zoals ze horen te klinken.quote:Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef Rammstino het volgende:
Even een vraagje±
Als je je elementen vervangt van single coils naar humbuckers, moet je dan 500k potmeters hebben?
En een gelukkig nieuwjaar!
Ik heb de hoop opgeven, eerst zat ik niet in de OP, toen tijden bezig geweest met zeure, toen zelf gedaan, toen was de OP weg, toen zat ik er welgeteld 2 topcis in en nu dit. Ik ga maar weer kwijle naar me tele.quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb het vorige keer met de hand gefixed, OP is nog steeds vernaggeld, kijk maar naar de rest van de opmaak [ afbeelding ]
Dat vroeg ik vorig topic ook.quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef Rammstino het volgende:
Nog een vraagje![]()
Wat is het verschil tussen log en lin potmeters, welke horen in een gitaar?
Eey!quote:
Bedoel je GAS of gas?quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
TVP
Arrrgggh, dacht net dat ik gas rook hier, heb nu flink gelucht en de verwarming aangezet, lijkt weg te zijn, maar ben er niet gerust op...
Nee, dit keer toch aardgas. GAS ruik ik niet, dat heb ik gewoonquote:
Nicequote:Op maandag 31 december 2007 16:01 schreef kingjotte het volgende:
volume mag log, tenminste, je gehoor werkt ook logaritmisch, dus ik denk dat je daar best een logaritmische potmeter voor pakt.
owjah, ik heb een nieuw speeltje gehad vor kerst:![]()
[ afbeelding ]
Iedereen gelukkig nieuwjaar!
wat nou beter spelen, zo heel slecht ging het niet eens!quote:Op maandag 31 december 2007 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je maar beter spelen..
.
Onze gitarist op de Jackson wil misschien kijken voor een Marshall JVM410H top. De TSL en de 9000-serie zijn al afgekeurd (TSL vanwege het slappe geluid, de 9000-serie vanwege te weinig features).
Deze heeft 4 kanalen en 3 modi per kanaal. Dat moet genoeg zijn lijkt me..
jup transistor, en star trek is stoerquote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog wel transistor toch? Een van de kerels van Magion speelt er op. Best redelijk. Ding ziet er alleen uit als een Star Trek toy..
quote:Op maandag 31 december 2007 17:44 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat nou beter spelen, zo heel slecht ging het niet eens!
Yesquote:Op maandag 31 december 2007 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Psst, niet zo happen in het nieuwe jaar..
Over een uurtje op weg naar Delft, waar ik stuivertje wissel met Dribbel ga doen, want die schijnt Delft te verlaten..
quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
En zoals men hier in Nederland zegt: prettige jaarwisseling!.
Nee ik ook niet maar gaat om het ideequote:Op maandag 31 december 2007 18:43 schreef Deansensitized het volgende:
Folle lok en seine en de bêste winsken foar 2008!
En komt goed Dribbel_, heb geen vuurwerk
het is nog geen nieuw jaar, dus nu mag het nog welquote:Op maandag 31 december 2007 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Psst, niet zo happen in het nieuwe jaar..
Over een uurtje op weg naar Delft, waar ik stuivertje wissel met Dribbel ga doen, want die schijnt Delft te verlaten..
Appie to go, hehe. Dus mag tot 24:00quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:26 schreef Deansensitized het volgende:
Morgen weer vrolijk naar stage
Succes vanavond Esther! Wat voor werk doe je ook alweer?
Geen Appie to go in Frieslan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, die vier uurtjes zijn zo om
Op een station ofzo? Ben niet bekend met die To-Go tenten, hebben we hier niet namelijk [ afbeelding ]
Best wel, maar dat mag ook wel, na 28 jaar wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe CD van The Eagles is best cool
ach, potje hertog jan dubbel, vles port, 2 glaasjes champange, glaasje jagermeister en dan nog 2 glaasjes goldstrike, en ik denk dat het laatste het probleem geweest isquote:
Op dupje na wel dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Goeie zaak, alle 11 nog?
Tijd genoeg wat fatsoenlijks uit te broeden jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Best wel, maar dat mag ook wel, na 28 jaar wachten.
Vind dit ovrigens wel een fijn tempo, ik kan die andere topics nooit volgen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:33 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean, als je nu ook nog andere muziek gaat maken, waarbij je solo's moet gaan spelen, heb je ze wel weer nodig!
Ik mis Don Felder!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe CD van The Eagles is best cool
Ha, Ik speel elektrisch gitaar op een Epiphone les paul, heel even geduld ik maak een account op putfile en dan laat ik wat horen, een improvisatiequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
Putfile.com gebruik ik daar vaak voor.
Maar als je er beeld enzo bij hebt is Youtube ook wel leuk
En dan de vraag: Wat speel je zoal, en waarop?
Nicequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Nastyman het volgende:
Ok hier ben ik weer, met een demo van mezelf
http://media.putfile.com/Gitaar-Demo
Zeg maar wat je er van vind
Cool! Hoe heb je het opgenomen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Nastyman het volgende:
Zeg maar wat je er van vind
'even'? Je hebt wel de ambities?quote:
Haha bedankt! ik zal kijken of ik ook wat rustigs kan opnemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NiceHou normaal niet van dat snelle hoten gepiel maar zo klilnkt het wel lekker !
Ik heb het opgenomen door een line6 (quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool! Hoe heb je het opgenomen?
[..]
'even'? Je hebt wel de ambities?
Checkquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Toneport
Heb er ook een! Bij nader inzien, volgens mij hebben de meesten hier wel zo'n ding
Heb je het nou wel ruisloos gekregen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Guitarrig 3
vergeleken bij die toneport gearbox software is het best geniaal
http://muziek.marktplaats(...)arig-versterker.htmlquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb jullie advies even nodig. Mijn vriendin is op zoek naar een elektrische gitaar, en een London City Spitfire II is net wat te duur. Nu heeft ze een I gezien voor maar 190 euro. Is er veel verschil tussen de I en de II, of maakt het niet uit?
Op Harmony Central staat maar 1 review, dus echt representatief is dat niet.
Klinkt goed manquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Nastyman het volgende:
Zeg maar wat je er van vind [afbeelding]
Johquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
http://muziek.marktplaats(...)arig-versterker.html
leuk beginnerssetje deze, met zeer goede prijs dunkt me
Zag gister een advertentie voor een "houten luit". Waar wil je hem anders van maken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joh [ afbeelding ]
Stalen snaren op een electrische gitaar [ afbeelding ]
Nog nooit gezien! [ afbeelding ]
Ik speel al veel langer, maar ik kan die snelheid er maar niet helemaal in krijgen... Wat is het geheim daarachter? Ik wil dat ook kunnen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:38 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen door een line6 () Toneport en opgenomen met Ableton live software, Ik speel trouwens nu 2.5 jaar gitaar
Mijn frethand is ook geen snelheid in te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel al veel langer, maar ik kan die snelheid er maar niet helemaal in krijgen... Wat is het geheim daarachter? Ik wil dat ook kunnen... [afbeelding]
Kunstof? Doen ze tegenwoordig ook al heel soms met akoestische gitaren, dus...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zag gister een advertentie voor een "houten luit". Waar wil je hem anders van maken? [afbeelding].
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk het saaie antwoord
oefenen oefenen oefenen
Maar mocht er iets vor zijn wil ik het ook weten
Hm, een carbon back luit kan wel tof zijn denk ik. Denk alleen niet dat de patserige luitspelers er aan willen. Ik wel daarentegen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
Kunstof? Doen ze tegenwoordig ook al heel soms met akoestische gitaren, dus...
Eerst op een lager tempo goed kunnen spelen, dan pas opvoeren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...
Mja daarom moet je blijven eofenen en langzaam die snelheid opbouwenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...
Dat is nou net het probleem, vaak lukt het probleemloos langzaam, maar als ik dan maar iets sneller gaat, gaat het dus fout...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst op een lager tempo goed kunnen spelen, dan pas opvoeren..
Zo'n Ovation plexiglas bowl. Daar moet je aardig wat traditionalisten mee over de zeik kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, een carbon back luit kan wel tof zijn denk ik. Denk alleen niet dat de patserige luitspelers er aan willen. Ik wel daarentegen..
Ziet er degelijk uit manquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb een eigengemaakte talkbox! Ik moet hem nog wat beter isoleren en dikkere tubing kopen maar voor de rest werkt het. Gemaakt uit gare trust pc-speakers en een DVD-spindeltje.
[ afbeelding ]
Ik heb daar geen tijd voor om 3 a 4 uur te oefenen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Nastyman het volgende:
Haha mijn snelheid! Dribbel heeft gelijk, Het gaat allemaal om het oefenen, ik oefen gemiddeld 3 a 4 uur per dag, Je moet niet opgeven en gewoon blijven oefenen ook al lukt het niet
Precies! En dan semi-akoestisch.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n Ovation plexiglas bowl. Daar moet je aardig wat traditionalisten mee over de zeik kunnen krijgen.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijd voor om 3 a 4 uur te oefenen...
Groovyquote:
Check maar op youtube. Bon Jovi en Mötley Crüe gebruiken dat ding nog weleens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet zo'n talkbox-ding nou eigenlijk?
*kuch* tja wat wil je... maar 't is wel gratis en 't heeft van die grappige pedals...quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het best wel kut klinken eigenlijk![]()
Nu nog een goeie crack voor guitarrig vinden
Jep!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
In een studio?
Ja die guitarrig ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:23 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
*kuch* tja wat wil je... maar 't is wel gratis en 't heeft van die grappige pedals...
http://www.native-instruments.com/index.php?id=guitarrig3 <3....
Niet in de slagerij neem ik aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
In een studio?
Nee!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet in de slagerij neem ik aan.
nope je kan 'stapelen' zodat je dus meerdere effecten achterelkaar kan zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die guitarrig ook![]()
Maar is het zo dat je bij die maar steeds 1 effect hebt ? 1 distortion 1 chorus enz ?
Moggel...quote:
Lijkt me wel dan hè... het is software matig, kan je meer mee dan je eigen top als het goed isquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja okee maar ik bedoel 1 soort distortion of ook meedere types
op die manier [afbeelding]
Jeff Beck - She's A Woman en Peter Frampton - Show me the way zijn twee klassieke tracks. Alhoewel Bon Jovi's Livin' on a prayer intussen ook aardig aan de leeftijd begint te rakenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Check maar op youtube. Bon Jovi en Mötley Crüe gebruiken dat ding nog weleens..
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:08 schreef Aresdreams het volgende:
Taylor schijnt wel een oke merk te zijn... ooit op een dure (2000+ euro) 12 snaar gespeeld, speelde echt heerlijk!
Deze speelt ook heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Cool ding dude
Wel goed merk enzo verder hoor
5.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moggel...
Hoeveel nummers gaan er op die EP?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
5.
Ik moest om 9 uur in de opname studio zijn, ik word net pas wakker.
Gelukkig worden eerst de bas en drum opgenomen!
Fashionably latequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
5.
Ik moest om 9 uur in de opname studio zijn, ik word net pas wakker. [afbeelding]
Gelukkig worden eerst de bas en drum opgenomen! [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]![]()
Je gedraagt je nu al als een professionele muzikant
Nog steeds helemaal goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:25 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe bevalt die ValveKing Dribbel_?
Dat Grolsch kratje doet 't 'mquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een plankje boven op, maar over me soldeer werk ben ik zeer te spreken (slecht solderen is óók solderen!). Alles werkt en het is ruis vrij, het gewicht valt me nog alles mee.
Slechte sex is ook sex, maar dat wil niet zeggen dat je het altijd zo wil. Toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
maar over me soldeer werk ben ik zeer te spreken (slecht solderen is óók solderen!). [afbeelding] .
maar hoe goed seks is ligt aan de mening van de betrokke(n) persoon/personen, iets dat slecht gesoldeerd is kan bijna iedereen wel zien, toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Slechte sex is ook sex, maar dat wil niet zeggen dat je het altijd zo wil. Toch?
Ziet er verder wel netjes uit [ afbeelding ]
Blijkbaar is iets wat werkt, ruisvrij is en qua gewicht meevalt goed genoeg voor sommigen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar hoe goed seks is ligt aan de mening van de betrokke(n) persoon/personen
Ik neem aan dat je dat zelf wel kan bedenken, aangezien de boel ook stroom toevoer nodig heb, daar was je vorige keer ook zo bijdehand over weet je nog?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet je dan eigenlijk solderen aan een pedelboard van hout
Nee ging er meer over dat je toch gewoon die stroomtoevoer hebt en je patchkabels en je daisychain met onespotquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zelf wel kan bedenken, aangezien de boel ook stroom toevoer nodig heb, daar was je vorige keer ook zo bijdehand over weet je nog?
Mr. Browstonequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Now I get up around whenever, I used to get up on time" [ afbeelding ]
Dude... je hebt je eigen voedingscircuit lopen solderen vanaf die Onespot?! Da's toch helemaal niet nodig? Afgezien van je eigen (patch)kabels solderen, wat móét je nog meer solderen dan...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:59 schreef punkjunk het volgende:
Van de apperaatstekker naar me verdeeldoos, waar je toen nog allemaal leuke grappe over maakte.
Nee man, kijk eens goed. Hij heeft de stroomdraad vanaf de verdeeldoos aan de buitenkant van het pedalboard gemaakt, in een eurostekkercontrachassisdeel, waar hij dan die grijze stekker [aan de rechter kant] aan kan sluiten om hem van stroom te voorzien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dude... je hebt je eigen voedingscircuit lopen solderen vanaf die Onespot?! Da's toch helemaal niet nodig? Afgezien van je eigen (patch)kabels solderen, wat móét je nog meer solderen dan...
Nut?!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, kijk eens goed. Hij heeft de stroomdraad vanaf de verdeeldoos aan de buitenkant van het pedalboard gemaakt, in een eurostekkercontrachassisdeel, waar hij dan die grijze stekker [aan de rechter kant] aan kan sluiten om hem van stroom te voorzien.
Daarzo:
[ afbeelding ]
Dean Evo XMquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
En alweer een Dean! [ afbeelding ]
Yeah baby! [ afbeelding ]
Maar wat is het? ML? Evo? Vendetta?
Pics n00b!![]()
Jow,... wat heb je met het snoer gedaan?!quote:
Hij blijft een rare bocht daar maken dus ingetaped ter voorkoming van scheurenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jow,... wat heb je met het snoer gedaan?!
Dat is tenminste een gitaar waarmee je voor de dag kan komen. Niet van die metalpunten waarbij je bij iedere beweging weer eens een oog van een enthousiaste fan uitprikt en niet zo'n handvat wat alleen maar geschikt is om het leven van je roadie makkelijker te maken. Als een roadie een makkelijk leven wil, gaat hij maar in een bandje spelenquote:
Goeie omschrijving ervan jaquote:
Vind hem ook helemaal goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is tenminste een gitaar waarmee je voor de dag kan komen. Niet van die metalpunten waarbij je bij iedere beweging weer eens een oog van een enthousiaste fan uitprikt en niet zo'n handvat wat alleen maar geschikt is om het leven van je roadie makkelijker te maken. Als een roadie een makkelijk leven wil, gaat hij maar in een bandje spelen.
Thnxquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:56 schreef Nastyman het volgende:
Hey dribbel ik heb naar je bandje zitten luisteren, Klinkt vetjes!
Omdat ik nogal een voorliefde heb voor ouwe stopboxes die een ander soort adapter nodig hebben, op deze manier heb ik 2 contacten tot de beschikking waar dus altijd nog een andere adapter in kanquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nut?!
EDIT: Kon je niet beter bij de Gamma zoiets halen:
[ afbeelding ]
En dat gebruiken ipv een hele stekkerdoos?
Mja,... en waar ga je die 'ouwe' stompboxjes precies plaatsen dan? Niet op het voedings-appartementje toch? Dan krijg je het geheid niet meer in een koffer...quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Omdat ik nogal een voorliefde heb voor ouwe stopboxes die een ander soort adapter nodig hebben, op deze manier heb ik 2 contacten tot de beschikking waar dus altijd nog een andere adapter in kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |