Moeilijk je serieus te nemen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
TVP
Arrrgggh, dacht net dat ik gas rook hier, heb nu flink gelucht en de verwarming aangezet, lijkt weg te zijn, maar ben er niet gerust op...
En dat valt dus best wel mee dat geruis en geknetterquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ruis & knetter.
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [ afbeelding ]
Hij niet, ik wel. Kopen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[afbeelding].
Hey, Ares, jij speelt toch op een Marshall amp of niet?
Daar gaan we voorquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [afbeelding]
uiteraardquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ruis & knetter.
Dat we in 2008 allemaal beroemd mogen worden [ afbeelding ]
Het maakt ook nogal wat verschil op wat voor Marshall versterker je speelt.quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
gatver, nee, niet op Marshall nee, 1 gig gedaan, maar eigenlijk niks voor mij, ik speel op H&K warp 7 amp
Niks moetquote:Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef Rammstino het volgende:
Even een vraagje±
Als je je elementen vervangt van single coils naar humbuckers, moet je dan 500k potmeters hebben?
En een gelukkig nieuwjaar!
Moet je maar beter spelen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:24 schreef Aresdreams het volgende:
zomaar de amp zachter zetten zodat ik mezelf niet meer hoor, niemand mij meer excht hoord... (op het podium dan).
Nog wel transistor toch? Een van de kerels van Magion speelt er op. Best redelijk. Ding ziet er alleen uit als een Star Trek toy.quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En dat valt dus best wel mee dat geruis en geknetter
Onze zanger speelt met een Vortex, en je hebt gelijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog wel transistor toch? Een van de kerels van Magion speelt er op. Best redelijk. Ding ziet er alleen uit als een Star Trek toy. [afbeelding].
quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Je houdt je troep maar bij je. [afbeelding]. [afbeelding].
Heb het vorige keer met de hand gefixed, OP is nog steeds vernaggeld, kijk maar naar de rest van de opmaakquote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef punkjunk het volgende:
Dat ik een andere icoon heb betekend niet dat ik gelijk niet meer in de OP wil.
tvp.
Moet niet, maar het is wel aan te raden. Vrijwel alle humbuckers worden gemaakt voor 500k pots, daarmee klinken ze dus zoals ze horen te klinken.quote:Op maandag 31 december 2007 15:29 schreef Rammstino het volgende:
Even een vraagje±
Als je je elementen vervangt van single coils naar humbuckers, moet je dan 500k potmeters hebben?
En een gelukkig nieuwjaar!
Ik heb de hoop opgeven, eerst zat ik niet in de OP, toen tijden bezig geweest met zeure, toen zelf gedaan, toen was de OP weg, toen zat ik er welgeteld 2 topcis in en nu dit. Ik ga maar weer kwijle naar me tele.quote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb het vorige keer met de hand gefixed, OP is nog steeds vernaggeld, kijk maar naar de rest van de opmaak [ afbeelding ]
Dat vroeg ik vorig topic ook.quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef Rammstino het volgende:
Nog een vraagje![]()
Wat is het verschil tussen log en lin potmeters, welke horen in een gitaar?
Eey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |