Jep!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
In een studio?
Ja die guitarrig ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:23 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
*kuch* tja wat wil je... maar 't is wel gratis en 't heeft van die grappige pedals...
http://www.native-instruments.com/index.php?id=guitarrig3 <3....
Niet in de slagerij neem ik aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
In een studio?
Nee!quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet in de slagerij neem ik aan.
nope je kan 'stapelen' zodat je dus meerdere effecten achterelkaar kan zetten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die guitarrig ook![]()
Maar is het zo dat je bij die maar steeds 1 effect hebt ? 1 distortion 1 chorus enz ?
Moggel...quote:
Lijkt me wel dan hè... het is software matig, kan je meer mee dan je eigen top als het goed isquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja okee maar ik bedoel 1 soort distortion of ook meedere types
op die manier [afbeelding]
Jeff Beck - She's A Woman en Peter Frampton - Show me the way zijn twee klassieke tracks. Alhoewel Bon Jovi's Livin' on a prayer intussen ook aardig aan de leeftijd begint te rakenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Check maar op youtube. Bon Jovi en Mötley Crüe gebruiken dat ding nog weleens..
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:08 schreef Aresdreams het volgende:
Taylor schijnt wel een oke merk te zijn... ooit op een dure (2000+ euro) 12 snaar gespeeld, speelde echt heerlijk!
Deze speelt ook heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Cool ding dude
Wel goed merk enzo verder hoor
5.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moggel...
Hoeveel nummers gaan er op die EP?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
5.
Ik moest om 9 uur in de opname studio zijn, ik word net pas wakker.
Gelukkig worden eerst de bas en drum opgenomen!
Fashionably latequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
5.
Ik moest om 9 uur in de opname studio zijn, ik word net pas wakker. [afbeelding]
Gelukkig worden eerst de bas en drum opgenomen! [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]![]()
Je gedraagt je nu al als een professionele muzikant
Nog steeds helemaal goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:25 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe bevalt die ValveKing Dribbel_?
Dat Grolsch kratje doet 't 'mquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een plankje boven op, maar over me soldeer werk ben ik zeer te spreken (slecht solderen is óók solderen!). Alles werkt en het is ruis vrij, het gewicht valt me nog alles mee.
Slechte sex is ook sex, maar dat wil niet zeggen dat je het altijd zo wil. Toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
maar over me soldeer werk ben ik zeer te spreken (slecht solderen is óók solderen!). [afbeelding] .
maar hoe goed seks is ligt aan de mening van de betrokke(n) persoon/personen, iets dat slecht gesoldeerd is kan bijna iedereen wel zien, toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Slechte sex is ook sex, maar dat wil niet zeggen dat je het altijd zo wil. Toch?
Ziet er verder wel netjes uit [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |