Mijn frethand is ook geen snelheid in te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel al veel langer, maar ik kan die snelheid er maar niet helemaal in krijgen... Wat is het geheim daarachter? Ik wil dat ook kunnen... [afbeelding]
Kunstof? Doen ze tegenwoordig ook al heel soms met akoestische gitaren, dus...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zag gister een advertentie voor een "houten luit". Waar wil je hem anders van maken? [afbeelding].
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk het saaie antwoord
oefenen oefenen oefenen
Maar mocht er iets vor zijn wil ik het ook weten
Hm, een carbon back luit kan wel tof zijn denk ik. Denk alleen niet dat de patserige luitspelers er aan willen. Ik wel daarentegen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
Kunstof? Doen ze tegenwoordig ook al heel soms met akoestische gitaren, dus...
Eerst op een lager tempo goed kunnen spelen, dan pas opvoeren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...
Mja daarom moet je blijven eofenen en langzaam die snelheid opbouwenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is altijd dat het dan heel onnauwkeurig gaat worden als ik de snelheid ga opvoeren...
Dat is nou net het probleem, vaak lukt het probleemloos langzaam, maar als ik dan maar iets sneller gaat, gaat het dus fout...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eerst op een lager tempo goed kunnen spelen, dan pas opvoeren..
Zo'n Ovation plexiglas bowl. Daar moet je aardig wat traditionalisten mee over de zeik kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, een carbon back luit kan wel tof zijn denk ik. Denk alleen niet dat de patserige luitspelers er aan willen. Ik wel daarentegen..
Ziet er degelijk uit manquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb een eigengemaakte talkbox! Ik moet hem nog wat beter isoleren en dikkere tubing kopen maar voor de rest werkt het. Gemaakt uit gare trust pc-speakers en een DVD-spindeltje.
[ afbeelding ]
Ik heb daar geen tijd voor om 3 a 4 uur te oefenen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:28 schreef Nastyman het volgende:
Haha mijn snelheid! Dribbel heeft gelijk, Het gaat allemaal om het oefenen, ik oefen gemiddeld 3 a 4 uur per dag, Je moet niet opgeven en gewoon blijven oefenen ook al lukt het niet
Precies! En dan semi-akoestisch.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n Ovation plexiglas bowl. Daar moet je aardig wat traditionalisten mee over de zeik kunnen krijgen.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijd voor om 3 a 4 uur te oefenen...
Groovyquote:
Check maar op youtube. Bon Jovi en Mötley Crüe gebruiken dat ding nog weleens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet zo'n talkbox-ding nou eigenlijk?
*kuch* tja wat wil je... maar 't is wel gratis en 't heeft van die grappige pedals...quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het best wel kut klinken eigenlijk![]()
Nu nog een goeie crack voor guitarrig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |