Geen Appie to go in Frieslan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, die vier uurtjes zijn zo om
Op een station ofzo? Ben niet bekend met die To-Go tenten, hebben we hier niet namelijk [ afbeelding ]
Best wel, maar dat mag ook wel, na 28 jaar wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe CD van The Eagles is best cool
ach, potje hertog jan dubbel, vles port, 2 glaasjes champange, glaasje jagermeister en dan nog 2 glaasjes goldstrike, en ik denk dat het laatste het probleem geweest isquote:
Op dupje na wel dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 03:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Goeie zaak, alle 11 nog?
Tijd genoeg wat fatsoenlijks uit te broeden jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Best wel, maar dat mag ook wel, na 28 jaar wachten.
Vind dit ovrigens wel een fijn tempo, ik kan die andere topics nooit volgen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:33 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean, als je nu ook nog andere muziek gaat maken, waarbij je solo's moet gaan spelen, heb je ze wel weer nodig!
Ik mis Don Felder!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe CD van The Eagles is best cool
Ha, Ik speel elektrisch gitaar op een Epiphone les paul, heel even geduld ik maak een account op putfile en dan laat ik wat horen, een improvisatiequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
Putfile.com gebruik ik daar vaak voor.
Maar als je er beeld enzo bij hebt is Youtube ook wel leuk
En dan de vraag: Wat speel je zoal, en waarop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |