quote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef Megumi het volgende:
Bin heeft net een nieuwe video clip uitgebracht?
Het bericht is niet vaag, het laat juist geen twijfel open.quote:Op maandag 31 december 2007 10:52 schreef G3rtjuh het volgende:
Vaag bericht...
Sir David Frost, een van de grootsten op aarde in zijn vakgebied, werd altijd beweerdquote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Corleone-G het volgende:
Wat is dat voor journalist? Niet eens erop over ingaan.
David Frost is zeker een zeer bekend journalist, is een vreemde opmerking jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Sir David Frost, een van de grootsten op aarde in zijn vakgebied, werd altijd beweerd
quote:The BBC is censoring this video on their website. They have cut out the part where Bhutto says Bin Laden was murdered. Why? Go to the BBC website and see for yourself. Search David Frost, Bhutto interview Nov 2 2007.
Gewoon een verspreking joh.quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Het bericht is niet vaag, het laat juist geen twijfel open.
Wat vaag is, is hoe hier mee omgegaan wordt door de 'reguliere media'
eens.quote:
quote:How many times do we have to exaplain it to you? No, she didn't mean to say anything about OBL. She was talking about Danel Pearl and the guy responsible for his death, but her tongue has slipped and she said "OBL" instead of "Danel Pearl". Case closed. No, there's no news about OBL being dead or alive.
tongue slipped? dat zijn toch 2 enorm andere namen hoorquote:
kan ik ook niet vinden, maar BBC-ikoon Frost werkt sinds 1,5 jaar bij Al Jazeeraquote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef MouzurX het volgende:
iemand linkje naar filmpje op bbc site??
Klopt, ze praat over Omar Sheikh, en dat is degene die Daniel Pearl vermoord heeft.quote:
nou en?quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
tongue slipped? dat zijn toch 2 enorm andere namen hoor
Je hart vol hebben van OBLquote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
heb ik en vele met mij ook wel eens gehad,hoor, dat je met iemand (of iets) in je hoofd zit en dan diens naam (of dat woord) eruit gooit, terwijl je heel iemand (of iets) anders bedoelt.
"hoe was het vandaag?"![]()
"ja goed, hoor zo gelachen met Kees"![]()
"Kees? was die er ook bij dan?"![]()
"ach, ik bedoel natuurlijk Paul, djezus, zei ik Kees, waarom dat dan nu weer??"
"ach ja, waar het hart vol van is, hè.... "![]()
"nouhou!!!!!!!!! nietes!!!!!"
Ja of je hoofd, hèquote:
Opgeslost, zlotje.quote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
heb ik en vele met mij ook wel eens gehad,hoor, dat je met iemand (of iets) in je hoofd zit en dan diens naam (of dat woord) eruit gooit, terwijl je heel iemand (of iets) anders bedoelt.
"hoe was het vandaag?"![]()
"ja goed, hoor zo gelachen met Kees"![]()
"Kees? was die er ook bij dan?"![]()
"ach, ik bedoel natuurlijk Paul, djezus, zei ik Kees, waarom dat dan nu weer??"
"ach ja, waar het hart vol van is, hè.... "![]()
"nouhou!!!!!!!!! nietes!!!!!"
Dat zou wel wereldnieuws zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opgeslost, zlotje.
Of moeten we nu verder door speculeren dat Bhutto is vermoord omdat ze verklapte dat Osama dood is?
quote:Op maandag 31 december 2007 11:48 schreef Yildiz het volgende:
Slip of the tongue, ja, dat had ik vanochtend ook.
Ik zo bij de slager:
Mag ik 2 ons Adolf Hitler?
Wat bedoelt u?
Nou, 2 ons biefstuk, daarzo?
U zei Hitler.
Oh, hahaha, slip of the tongue..
Je ziet alleen Bhutto in beeld, maar waarschijnlijk zit ze daar met enkele medewerkers in die ruimte, die hadden dan ook wel een teken gegeven als het pure nonsens zou zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
ja joh jij je zin danquote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Je ziet alleen Bhutto in beeld, maar waarschijnlijk zit ze daar met enkele medewerkers in die ruimte, die hadden dan ook wel een teken gegeven als het pure nonsens zou zijn.
Dat Sheikh Daniel Pearl zou hebben vermoord, geeft ook alleen maar aan dat we met een moordenaar te maken hebben, blijkt ook wel uit zijn Wiki. Het sluit niet uit dat hij ook OBL vermoord heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Omar_Saeed_Sheikh
staat ook al op youtubequote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef MouzurX het volgende:
iemand linkje naar filmpje op bbc site??
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=z01t7YDm1VQquote:Op maandag 31 december 2007 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen zegt"ja op bbc wordt dat deel van osama bin laden gecensoreert" wil ik het wel zien he
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 12:57 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z01t7YDm1VQ
Ja, dat is zeker vreemd en verdacht, want 'versprekingen' zijn vaak de meest legendarische of grappige momenten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!
nee, alleen als je draait op hidden agenda's , hoor.quote:
Dus de interviewer hoeft daar niet op door te vragen, dat haal je gewoon op eigen initiatief eruit? Hoe geloofwaardig is het nieuws dan als ze dit gewoon zelf maar bepalen zonder er op dat moment zeker van te zijn/worden en gewoon even doorvragen?quote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij staat er al.quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef paddy het volgende:
Deze is wel leuk voor een andere subsideIk ga even vragen of ze hem willen hebben.
Een belangrijk figuur bij de pakistaanse geheime dienst kwam erachter dat ze werden betaald door amerika en heeft toen een intern onderzoek gehouden (in het geheim ) en heeft daarna ontslag genomen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, alleen als je draait op hidden agenda's , hoor.
interviews worden wel vaker geëdit... al was het maar om dit soort ge- omgtheykilledbinladenyoubastard! te voorkomen
maar goed, de claimer heeft de bewijslast, kom maar met een aannemelijk verhaal dan waarom die Omar Sheikh, al dan niet in opdracht, OBL vermoord zou willen zien dan wel hebben.
hij werd te media geil zeker, ging zich meer en meer verspreken, slecht voorbereid als hij was, de video's moesten steeds geëdit worden en met de povere middelen werd dat te lastig, te kostbaar en te tijdrovend, en dus...
Klopt, tussen tijdstippen 4:40 en 5:10 had de uitspraak van Bhutto moeten staan ergens rond tijdstip 5:02, maar het is er inderdaad door de BBC uitgehaald.quote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef NLweltmeister het volgende:
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_7070000/newsid_7075800/7075843.stm?bw=nb&mp=wm&news=1&ms3=6&ms_javascript=true&nol_storyid=7075843&bbcws=2#
hetzelfde interview op de site van BBCWorld, bijna hetzelfde dan...
Bin Laden is eruit geknipt
Ook in het filmpje van Sky News is dus geknipt. Hier staat het origineel:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:58 schreef Babyloniaa het volgende:
Nog twee opmerkelijkepuzzelstukjes:
The gunman die Bhutto in de nek schoot waarschijnlijk ( dus geen zelfmoordenaar die zat 20 meter verderop voor de auto en heeft geen schade aan de auto toegebracht)
http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1298656&flashURL=
En trouwens met die fotos zou niet hoeven. Kijk maar naar een Forrest Gumpquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef Babyloniaa het volgende:
Als ie nu nog ergens gespot was zou ik dat ook denken maar ze komen telkens met dezelfde fotos.
Das toch lachwekkend
We zijn geen kleine kinderen meer...
dit is van vandaag vergis je niet.
Ik zou in mijn broek pissen van het lachen... als het niet dramatisch en gevaarlijk was
http://www.destentor.nl/b(...)e-Irak-beheersen.ece
Het filmpje zegt "She was not shot" .. Hoe is ze dan om gekomen? Door die zelfmoord terrorist of zat er een busje lucht onder haar sjaal die haar haar omhoog blies.. Ik vat hem even niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:52 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Ook in het filmpje van Sky News is dus geknipt. Hier staat het origineel:
http://www.liveleak.com/view?i=d2a_1199047237
Door de klap van de explosie is ze terwijl ze naar beneden ging met haar kop tegen de rand van het open stuk in de auto gekomen -> schedelbreuk oid?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:43 schreef bbrother het volgende:
[..]
Het filmpje zegt "She was not shot" .. Hoe is ze dan om gekomen? Door die zelfmoord terrorist of zat er een busje lucht onder haar sjaal die haar haar omhoog blies.. Ik vat hem even niet?
He interessante site ... ken wel een paar docu's daarvan maar dit wordt zeker bekeken ..quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:07 schreef Babyloniaa het volgende:
lambiek
Frustrerend he man!
Je hebt gelijk en gelukkig zijn er steeds meer mensen die het door hebben.
http://www.sprword.com/mustwatch.html
deze website ken je die ? geef ze door.
Zalig al die films en het zijn allemaal mensen die ze gemaakt hebben.
The shit hits the fan darling!!
t wordt tijd! na 3000 jaar!
De claimer is vermoord.quote:Op maandag 31 december 2007 13:26 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, de claimer heeft de bewijslast, kom maar met een aannemelijk verhaal dan waarom die Omar Sheikh, al dan niet in opdracht, OBL vermoord zou willen zien dan wel hebben.
Goede website man! Althans, het is wel interessant. Maak er alleen geen heiligdom van. Het is alleen wel goed om dingen van meerdere kanten te kunnen bekijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:07 schreef Babyloniaa het volgende:
lambiek
Frustrerend he man!
Je hebt gelijk en gelukkig zijn er steeds meer mensen die het door hebben.
http://www.sprword.com/mustwatch.html
deze website ken je die ? geef ze door.
Zalig al die films en het zijn allemaal mensen die ze gemaakt hebben.
The shit hits the fan darling!!
t wordt tijd! na 3000 jaar!
Uh, elke film wordt door mensen gemaakt. Iedereen heeft bepaalde vooroordelen of bepaalde ideeën m.b.t. de waarheid. Geen enkele film is helemaal objectief. Doe dus niet alsof dit de heilige graal is. Het is eerder een steuntje voor wat je eigenlijk al met je gezonde verstand zou moeten weten.quote:Zalig al die films en het zijn allemaal mensen die ze gemaakt hebben.
Zo heel af en toe nog wel eens, eigenlijk meer toen het nog Ogrish was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
En liveleak.com ... kijkt iemand daar nog wel eens naar?
Dat is helemaal waar ... maar waarom zou iemand een full length docu maken over 1 misstand. ik ben van mening dat er iets serieus mis is met gewoon reguler bericht geving. Waarom wordt in NL nauwelijks zo'n docu uitgezonden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede website man! Althans, het is wel interessant. Maak er alleen geen heiligdom van. Het is alleen wel goed om dingen van meerdere kanten te kunnen bekijken.
[..]
Uh, elke film wordt door mensen gemaakt. Iedereen heeft bepaalde vooroordelen of bepaalde ideeën m.b.t. de waarheid. Geen enkele film is helemaal objectief. Doe dus niet alsof dit de heilige graal is. Het is eerder een steuntje voor wat je eigenlijk al met je gezonde verstand zou moeten weten.
Films zijn altijd zo:
Film A ----------- Waarheid ------------Film B
Sommige films op die site slaan door naar de ene kant, andere films daar slaan weer door naar de andere kant. Net zoals bij de "normale" media.
Maar desalniettemin wel een leuke toevoeging. Gewoon niet alles voor zoete koek slikken van de normale media èn deze media en je hebt al een betere picture van de werkelijkheid.
Hier bijvoorbeeld. Ik begin toch een vermoeden te krijgen dat jij waarschijnlijk zo'n krakersmannetje bent. No offense hoor, maar zulke mensen zijn ook ver en ver doorgeslagen. Ik vind dat het daar gewoon goed wordt verslagen. Die mensen staan daar toch gewoon echt scary te doen met hun verborgen gezichten. Als jij denkt dat dat normaal is en niet beangstigend voor omstanders, ben je waarschijnlijk zelf een van hen. Ik ben het gewoon eens met wat die verslaggevers daar zeggen.quote:Kijk deze maar (overigens van die ene site maar was een deadlink en eventjes opgezocht) hoe een simpele verslaggeving van een demonstratie totaal belachelijk en verre van werkelijkheid wordt verslagen. Als het al zulke idote leugens met een simpele demonstratie ... De media bedriegt en misleidt ons. PUNT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |