quote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef Megumi het volgende:
Bin heeft net een nieuwe video clip uitgebracht?
Het bericht is niet vaag, het laat juist geen twijfel open.quote:Op maandag 31 december 2007 10:52 schreef G3rtjuh het volgende:
Vaag bericht...
Sir David Frost, een van de grootsten op aarde in zijn vakgebied, werd altijd beweerdquote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Corleone-G het volgende:
Wat is dat voor journalist? Niet eens erop over ingaan.
David Frost is zeker een zeer bekend journalist, is een vreemde opmerking jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Sir David Frost, een van de grootsten op aarde in zijn vakgebied, werd altijd beweerd
quote:The BBC is censoring this video on their website. They have cut out the part where Bhutto says Bin Laden was murdered. Why? Go to the BBC website and see for yourself. Search David Frost, Bhutto interview Nov 2 2007.
Gewoon een verspreking joh.quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Het bericht is niet vaag, het laat juist geen twijfel open.
Wat vaag is, is hoe hier mee omgegaan wordt door de 'reguliere media'
eens.quote:
quote:How many times do we have to exaplain it to you? No, she didn't mean to say anything about OBL. She was talking about Danel Pearl and the guy responsible for his death, but her tongue has slipped and she said "OBL" instead of "Danel Pearl". Case closed. No, there's no news about OBL being dead or alive.
tongue slipped? dat zijn toch 2 enorm andere namen hoorquote:
kan ik ook niet vinden, maar BBC-ikoon Frost werkt sinds 1,5 jaar bij Al Jazeeraquote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef MouzurX het volgende:
iemand linkje naar filmpje op bbc site??
Klopt, ze praat over Omar Sheikh, en dat is degene die Daniel Pearl vermoord heeft.quote:
nou en?quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
tongue slipped? dat zijn toch 2 enorm andere namen hoor
Je hart vol hebben van OBLquote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
heb ik en vele met mij ook wel eens gehad,hoor, dat je met iemand (of iets) in je hoofd zit en dan diens naam (of dat woord) eruit gooit, terwijl je heel iemand (of iets) anders bedoelt.
"hoe was het vandaag?"![]()
"ja goed, hoor zo gelachen met Kees"![]()
"Kees? was die er ook bij dan?"![]()
"ach, ik bedoel natuurlijk Paul, djezus, zei ik Kees, waarom dat dan nu weer??"
"ach ja, waar het hart vol van is, hè.... "![]()
"nouhou!!!!!!!!! nietes!!!!!"
Ja of je hoofd, hèquote:
Opgeslost, zlotje.quote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
heb ik en vele met mij ook wel eens gehad,hoor, dat je met iemand (of iets) in je hoofd zit en dan diens naam (of dat woord) eruit gooit, terwijl je heel iemand (of iets) anders bedoelt.
"hoe was het vandaag?"![]()
"ja goed, hoor zo gelachen met Kees"![]()
"Kees? was die er ook bij dan?"![]()
"ach, ik bedoel natuurlijk Paul, djezus, zei ik Kees, waarom dat dan nu weer??"
"ach ja, waar het hart vol van is, hè.... "![]()
"nouhou!!!!!!!!! nietes!!!!!"
Dat zou wel wereldnieuws zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opgeslost, zlotje.
Of moeten we nu verder door speculeren dat Bhutto is vermoord omdat ze verklapte dat Osama dood is?
quote:Op maandag 31 december 2007 11:48 schreef Yildiz het volgende:
Slip of the tongue, ja, dat had ik vanochtend ook.
Ik zo bij de slager:
Mag ik 2 ons Adolf Hitler?
Wat bedoelt u?
Nou, 2 ons biefstuk, daarzo?
U zei Hitler.
Oh, hahaha, slip of the tongue..
Je ziet alleen Bhutto in beeld, maar waarschijnlijk zit ze daar met enkele medewerkers in die ruimte, die hadden dan ook wel een teken gegeven als het pure nonsens zou zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
ja joh jij je zin danquote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Je ziet alleen Bhutto in beeld, maar waarschijnlijk zit ze daar met enkele medewerkers in die ruimte, die hadden dan ook wel een teken gegeven als het pure nonsens zou zijn.
Dat Sheikh Daniel Pearl zou hebben vermoord, geeft ook alleen maar aan dat we met een moordenaar te maken hebben, blijkt ook wel uit zijn Wiki. Het sluit niet uit dat hij ook OBL vermoord heeft.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Omar_Saeed_Sheikh
staat ook al op youtubequote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef MouzurX het volgende:
iemand linkje naar filmpje op bbc site??
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=z01t7YDm1VQquote:Op maandag 31 december 2007 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Als iedereen zegt"ja op bbc wordt dat deel van osama bin laden gecensoreert" wil ik het wel zien he
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 12:57 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z01t7YDm1VQ
Ja, dat is zeker vreemd en verdacht, want 'versprekingen' zijn vaak de meest legendarische of grappige momenten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hebben gewoon (ervan uitgaande dat er niet zelf gesleuteld is door deze of gene creatieve conspiracy seeker) een knullige verspreking eruit gehaald, goh wat vreemd, goh wat verdacht!!!!!!!
nee, alleen als je draait op hidden agenda's , hoor.quote:
Dus de interviewer hoeft daar niet op door te vragen, dat haal je gewoon op eigen initiatief eruit? Hoe geloofwaardig is het nieuws dan als ze dit gewoon zelf maar bepalen zonder er op dat moment zeker van te zijn/worden en gewoon even doorvragen?quote:Op maandag 31 december 2007 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |