Van harte gefeliciteerd, lieve Sasha, je bent geboren bij de liefste ouders die je je voor kunt stellenquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef stinkie het volgende:
FF een kleine update voor ik echt omlazer van de slaap.
Om 5:30 is onze kleine 9 ponder geboren. En zijn naam is: *tromgeroffel*Sasha Alexander
Ze liggen nog op de kraamafdeling, is uiteindelijk ziekenhuis bevalling geworden. Word nog een fotootje gemaakt om z'n sleutelbeen te controleren, maar BE en mini-stinkiemaken het prima.
Updates foto's etc. volgen. Welterusten
Deze dan denk ik:quote:Op maandag 31 december 2007 11:06 schreef leonieke het volgende:
En uit welke film komt die naam nu?
quote:
Ja datquote:
Nog niks van gezien.quote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
En krijgen mensen die elkaar via Fok! hebben gevonden nou ook een extra cadeau van Danny?
zou andersom moeten zijn dan eerder, dankzij Fok, dus Danny, hebben ze elkaar gevonden immers.quote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
En krijgen mensen die elkaar via Fok! hebben gevonden nou ook een extra cadeau van Danny?
Toen Danny weer een baby kreeg is er zo'n toffe troetelbeer gekochtquote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef owlet het volgende:
Ah, ik besef me nu pas hoe mooi passend de russische muurschilderingen zijn
Tof he?quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef owlet het volgende:
Ah, ik besef me nu pas hoe mooi passend de russische muurschilderingen zijn
Nou dan heeft ze heeeeeeeeeeel wat bij te lezen en te genieten hier als ze komt lezenquote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Hier dan ook nog maar even dan![]()
![]()
BE smste me terug dat ze heeeeeeeeeeel benieuwd is naar alle reakties
Sasha had nog wel wat pijn, schoudertje en van de pompmaar met haar gaat het haske goed!!
Oei....quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Sasha had nog wel wat pijn, schoudertje en van de pomp![]()
Zal ik eens kijken of ik nog een oud shirt heb voor de veilingquote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toen Danny weer een baby kreeg is er zo'n toffe troetelbeer gekocht
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
Het kan voor allebei, ik ken zowel een jongen als meisjes met de naam, overigens wel als Sascha ken ik een meisjequote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Tan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die altijd dacht dat Sasha een meisjesnaam was?![]()
Vind het wel een hele leuke naam hoor
Ik heb nog wel een FOK!weblog tshirt, gifgroen! Kopen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken of ik nog een oud shirt heb voor de veiling
vriendin van biermans he! die knul zelf heeft daar natuurlijk geen verstand vanquote:Op maandag 31 december 2007 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat een goed bericht Het biertje
STinkie lees je het?????
Tuurlijk!quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
Zou zo'n baby nou blij zijn met een vader die stinkie heet?
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
vriendin van biermans he! die knul zelf heeft daar natuurlijk geen verstand van
Als je zijn kloonnaam zou gebruiken, wordt het niet veel beter. stinkie is wat dat betreft een naam om trots op te zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
Zou zo'n baby nou blij zijn met een vader die stinkie heet?
Bovendien zal mini-stinkie zijn naam wel eer aandoen de eerste dagen weken maanden jarenquote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je zijn kloonnaam zou gebruiken, wordt het niet veel beter. stinkie is wat dat betreft een naam om trots op te zijn.
Iets minder dan 9 maanden geleden heb ik een "kopje koffie" gedronken bij Van der Valk met BE. Ik kan stinkie niet vaak genoeg feliciteren, het moet wel een héél erg knap kind zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 16:19 schreef SHE het volgende:
Zeg Dirk, jij post wel verdacht veel in dit topic.
Je hebt toch niet onlangs je kruit verschoten he?
Dat weten we nog steeds nietquote:Op maandag 31 december 2007 16:57 schreef Vivi het volgende:
Heeft ie haar?
Echt hoor, en dan om 0:00 uur vuurwerk, volgens mij hou je het dan echt niet droog.quote:Op maandag 31 december 2007 17:08 schreef Greys het volgende:
Jippieeeeeeeeee, thuis zijn vanavond is toch wel het allerlekkerst!
Het nieuwe jaar vieren met je nieuwe kindje, hoe ultiem heerlijk!
Ik wilde al posten dat ik zo jaloers ben dat ik gelijk ook een kindje ging maken.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik wilde al posten dat ik zo jaloers ben dat ik gelijk ook een kindje ging maken.
Maar dat moet wachten tot na de PMS, SCHat.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo lieve allemaal!
Wat een ontzettend lieve en leuke reacties! Echt heel erg leuk om te lezen!
Het was idd een bevalling from hell, maar toch kijk ik er niet op terug als zijnde een vervelende ervaring.
Het uitgebreide verhaal komt van de week wel een keer.
Vooralsnog lig ik heerlijk tevreden in mijn bedje, buiten knalt er al van alles en naast me ligt er een ontzettend lief klein (ja, vergeleken bij mij is hij heel klein!) babietje te pruttelen in het hangwiegje naast me.
Wat kan je nog meer wensen dan dat?
Ik weet het... een lieve vent, ik had me geen betere kunnen wensen dan stinkie de afgelopen dagen, zonder had ik het echt niet gered.
Ik kreeg kippenvelquote:Ik kreeg een prik en een knip
wat een mooie baby is Sasha !quote:Op maandag 31 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag net dat er nog niet echt hele duidelijke foto's van zijn koppie zijn dus die houden jullie nog te goed.
Dat koppie wat net boven dat dekentje uitpiept!quote:Op maandag 31 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag net dat er nog niet echt hele duidelijke foto's van zijn koppie zijn dus die houden jullie nog te goed.
quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, I confess...Alsof dat nog niet duidelijk was.
Ik rammel al zo'n 4 jaar...
En het gaat steeds harder!
Maar goed, manlief wil nog even wachten, dus ik wacht mee.
Maar af en toe hier even van me af rammelen lijkt me een prima idee!
Niks. Helemaal perfect, die kleine Sasha!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh meiden (en jongens)... de herkenning! Al die keren dat ik hier las 'ik ben verliefd!' Het is zo waar!
Nog even showen hoor, zo is zijn gezichtje goed te zien.
[ afbeelding ]
En deze viel net toevallig heel mooi uit tegen papa in het zwart op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Wat kan je nou nog meer willen dan dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |